Stránka 2 z 2
Re: Nastavenie plavákovej komory
Napsal: ned úno 24, 2013 08:08
od JmJ
pokud nejezdis uplne blbe, tak mesto v zime na ozonu musis delat cca za 9 litru. Ventily i predstih si nech seridit a prover jestli ti nepribrzduji brzdy.
Re: Nastavenie plavákovej komory
Napsal: ned úno 24, 2013 22:57
od MartasBrno
Pokud bys chtěl experimentovat a máš poblíž někoho, kdo tě umí vytáhnout z nouze v případě selhání, tak ti ten předstih popíšu tak, že nepotřebuješ skoro žádné nářadí.
Potřebuješ k tomu startovací kliku na otočení motorem, světlo abys viděl dobře na řemenici motoru a dobrý sluch a ticho, abys slyšel i slabé prsknutí. Pak ještě klíč č. 13.
Když se podíváš na prsa motoru (přední hliníkové víko motoru) nad řemenici, uvidíš tam 3 značky. Pokud ne, utřeš špínu hadrem a znovu hledáš značky. Pak klikou natočíš řemenici tak, aby se značka na řemenici nastavila naproti prostřední značce na motoru (předstih 5°). Pak si povolíš aretační matici, která zajišťuje rozdělovač proti pootočení. Zapneš zapalování. Rukou otočíš rozdělovačem kousek po směru hodinových ručiček a pak otočíš pomalu zpátky proti směru hodinových ručiček. V jednom bodě uslyšíš slabé lupnutí - jiskru v rozdělovači. Zkusíš to tak několikrát pomalu, až si budeš jistý, že jsi správnou polohu nepřejel. Utáhneš upevňovací matici rozdělovače, schováš kliku do kufru a jedeš
Jde to tak udělat dobře jen tehdy, když je fakt klid a ticho, anebo máš dobrý sluch.
Pak to jde dělat i se žárovkovou zkoušečkou bez těch opičáren s posloucháním rozdělovače, samozřejmě
Re: Nastavenie plavákovej komory
Napsal: ned úno 24, 2013 23:37
od Cory
Upozornujem, že toto je len základné nastavenie, ktoré treba upraviť dynamickym nastavenim.
Re: Nastavenie plavákovej komory
Napsal: pon úno 25, 2013 08:41
od Petr HC
To "dynamické nastavení" jsem někde popisoval asi takto:
Když jsem měl 2104 s podtlakovým regulátorem, nastavoval jsem předstih zkusmo tak, aby při rychlosti 45 - 50 km/h na 4ku a prudkém sešlápnutí plynu motor "zaklepal" a při 55 km/h už ne. Nepotřebuješ milimetry,stupně, hadr atd. Stačí 13ka klíč a dobrý sluch. A motor šel jak "pila".
Re: Nastavenie plavákovej komory
Napsal: pon úno 25, 2013 13:05
od Cory
A potom mat este spravne nastavenu medzeru medzi klapkou a stenou, inak to bude robit neplechu.