Tak ten karbec vyhod a dej tam solex a ono to pojede mozna o pul litru hur a pojede to 150Frujko píše:Čest přátelé, mám VAZ 2103 a zjistil jsem před časem že tam mám karburátor z nějaké škodovky (pravděpodobně 120 a víko vzduchového filtru jsem sundane neměl. Ono to teda moc nejede, tak 80-100 km/h max., ale ani moc nezere do 7l/100km.
Karbec do 03
Moderátor: Moderátoři
Re: Karbec do 03
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Karbec do 03
A poradis mě typ nebo označení nebo mam hledat podle čísel v katalogu ND
Re: Karbec do 03
Aj s Ozonom sa da jazdit pod 7 litrov a ide to 150. So Solexom som na 1,7ke robil na dialku aj 6,2l a dynamika bola lepsia ako s Ozonom...a to nevravim ze musela byt 100krat lepsia ako so skodovackym karbom
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Karbec do 03
Bud Ozon 2107 nebo Solex 2107 (nebo je solex pro 1.5 znaceny jinak?)Frujko píše:A poradis mě typ nebo označení nebo mam hledat podle čísel v katalogu ND
Solex se bude shanet asi blbe, ale ozon vyberes z jakekoliv "hranate (04,05,07)" Lady s 1.5 motorem a karbecem, nebo z novsich variant 2106. K ozonu i k solexu je vhodne dat rozdelovac s podtlakovou regulaci.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Karbec do 03
Solex pre 1,5 ma cislo 21053
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Karbec do 03
Ale sehnat holy Solex 21053 bez 82 na konci ... bajny jednorozec .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Karbec do 03
Chces 1 alebo 10 kusov?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Karbec do 03
Zajimaci . Jen tak orientacne, kolik? ... za jeden . Vyrobce? DAAZ?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Karbec do 03
Vyrobca DAAZ, orientacne 130e
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Karbec do 03
Kazda sranda neco stoji. Diky za info, zatim necham svuj solexi chtic spat. Koneckoncu za ty love mam novou plynovou nadrz a LPG provozu ozonik bez pruziny na podtlaku druhe komory dostacuje.
Jen informace pro jineho soukmenovce. Solex 21051 ma cenovou relaci podobnou, ze?
Jen informace pro jineho soukmenovce. Solex 21051 ma cenovou relaci podobnou, ze?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Karbec do 03
Ano, tam nie je nejaky velky rozdiel v cenach. Daju sa kupit aj lacnejsie karby, pravdepodobne z Ciny, cenova relacia sa pohybuje do 100e, ale ako je to s kvalitou, tazko povedat. Mal som jeden taky karb, ktory u mna sluzil 2 roky bezchybne a potom som ho predal, pretoze som presiel na MPi.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Karbec do 03
Takže nastal čas na výše uvedenou výměnu karburátoru. Ale měl bych několik dotazů a opravdu se těchto věcech moc nevyznám.
Mám koupit nový z RU / UK - ale je otázka jak je to dnes s kvalitou, ale aspoň záruka tu je /viz. /http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 2773.html/ nebo koupit z vrakoviště - sice levnější ale zcela bez záruky a bude asi potřeba vyčištění, seřízení, přetěsnění po těch letech, bych řekl.
Je opravdu potřeba měnit i rozdělovač za typ s podtlak. regulací?
A nebyl by tu nějaký šikula z okolí BK, BM, který by mě s tím pomohl
Mám koupit nový z RU / UK - ale je otázka jak je to dnes s kvalitou, ale aspoň záruka tu je /viz. /http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 2773.html/ nebo koupit z vrakoviště - sice levnější ale zcela bez záruky a bude asi potřeba vyčištění, seřízení, přetěsnění po těch letech, bych řekl.
Je opravdu potřeba měnit i rozdělovač za typ s podtlak. regulací?
A nebyl by tu nějaký šikula z okolí BK, BM, který by mě s tím pomohl
-
- Příspěvky: 190
- Registrován: ned dub 13, 2014 18:15
- Bydliště: Novojičínsko
Re: Karbec do 03
Já rozhodně doporučuji repasi starého originálu. Ten nový je k ničemu, nepoužitelný díl(jehlové ventily netěsní, špatné plováky, trysky hodnotami úplně mimo, otřepy v kanálcích, atd.). Kvalitní materiál na repasi(když koupíš díly WEBER a né ruské) výjdou okolo 500,- a potom už nějaký ten čas. Chce to ale někoho, kdo tomu rozumí....karburátor není zrovna jednoduchá věc, aby fungoval 100%.
Rozdělovač je třeba vyměnit za ten s podlakem, aby to fungovalo jak má. Pokud tam necháš bez podtlaku, tak to taky pojede, ale....A taktéž nedoporučuji nákup nového rozdělovače..ale repasi starého...pokud možno originálními díly CCCP.
Rozdělovač je třeba vyměnit za ten s podlakem, aby to fungovalo jak má. Pokud tam necháš bez podtlaku, tak to taky pojede, ale....A taktéž nedoporučuji nákup nového rozdělovače..ale repasi starého...pokud možno originálními díly CCCP.
Re: Karbec do 03
Starý karburátor stačí otevřít a prohlédnout. Tam se toho zas tak moc pokazit nemůže. Opravná sada s těsněním je asi za kilo. Plovák, uzavírací ventil, pohyb klapek, membránka sytiče, trysky nezkurvené šroubovákem apod.
Podle mě případná kombinace karburátor s podtlakem (zaslepený) a původní rozdělovač bez podtlaku vadit nebude. Ale zase mi tu někdo určitě uspořádá přednášku, tak nevím.....
Podle mě případná kombinace karburátor s podtlakem (zaslepený) a původní rozdělovač bez podtlaku vadit nebude. Ale zase mi tu někdo určitě uspořádá přednášku, tak nevím.....
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Re: Karbec do 03
Na karburátoru se toho naopak může pokazit hodně. Samotné prohlédnutí a vyčištění v 99% nestačí. Největším problémem jsou zkroucené příruby. ZinkAlové tělo karburátoru se vlivem teploty kroutí a po několika letech provozu je pěkně prohnuté, načež to mezi díly přisává falešný vzduch.
Zda zvolit rozdělovač s/bez podtlaku je otázkou. V první řadě je důležité si uvědomit, k čemu tam ta podtlaková regulace je a kdy funguje. Stručně: Při jízdě v nízkých otáčkách s lehkou nohou motor spaluje chudší palivovou směs. Tato směs hoří déle, proto je velmi dobré v tento moment zvýšit předstih (sníží se i emise) - a to dělá podtlaková regulace. Jakmile plynový pedál sešlápnete více, klesne podtlak v sání, podtlaková regulace "nefunguje". Odstranění podtlakové regulace tedy na výkonu motoru nic nezmění, je ovšem velmi dobré nastavit křivku odstředivé regulace rozdělovače.
To Frujko: dílnu máme od Blanska 45km
Zda zvolit rozdělovač s/bez podtlaku je otázkou. V první řadě je důležité si uvědomit, k čemu tam ta podtlaková regulace je a kdy funguje. Stručně: Při jízdě v nízkých otáčkách s lehkou nohou motor spaluje chudší palivovou směs. Tato směs hoří déle, proto je velmi dobré v tento moment zvýšit předstih (sníží se i emise) - a to dělá podtlaková regulace. Jakmile plynový pedál sešlápnete více, klesne podtlak v sání, podtlaková regulace "nefunguje". Odstranění podtlakové regulace tedy na výkonu motoru nic nezmění, je ovšem velmi dobré nastavit křivku odstředivé regulace rozdělovače.
To Frujko: dílnu máme od Blanska 45km
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/