Stránka 2 z 2

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: čtv říj 11, 2012 12:06
od Vašátor
Pokud to má tlaky na studeném! motoru 9-9-9-9, je to v naprostém pořádku. Změř tlaky ještě na teplém motoru a vsadím se, že budou někde kolem 12-13bar. Do motoru rozhodně nesahej. Pokud motor hulí jak fabrika ... hulí jak? Černě, modře, bíle ... ?

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: sob říj 13, 2012 17:40
od 3enit
Už to nehulí, chyba byla teda nejspíš v karbecu... Ale hulilo to černě.
Dnes sem to měl chvílu nastartovaný, potom jsem zkusil změřit tlaky a pořád se to pohybovalo kolem devíti. Tak buď to bylo ještě "studený" (ruka se na tom udržet nedala :mrgreen: ), nebo je někde chyba...
Ale chytá na drc :)

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: sob říj 13, 2012 18:07
od Cory
A ako tie tlaky merias? Mas naplno otvorenu klapku? Hodne zalezi aj na stave baterky a na tom ci mas v ostatnych v ostatnych valcoch zasrobovane sviecky alebo nie.

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: sob říj 13, 2012 19:55
od 3enit
Klapky otevřeny naplno, svíčky všechny venku

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: ned říj 14, 2012 18:37
od Vašátor
Nalej do válců trošku oleje a změř tlaky znovu - respektive bez oleje a pak ihned s trochou oleje. Pokud výrazně, ale opravdu výrazně tlaky stoupnou, pístní kroužky už nejsou v nejlepší kondici. Tlaky vzrostou vždy, ovšem nemělo by to být víc jak cca 2-3 bary. Pokud tlaky nevzrostou, tak nedovírají na všech válcích ventily a nebo to co jsi naměřil je normální stav :mrgreen:

Osobně bych se ale na další pokusy s měřením tlaků vyprdl. Tlaky 9-9-9-9 jsou úplně v pohodě. Motor po smrti se dá považovat až při tlacích nižších jak 7bar (myšleno klasický čtyřtaktní benzinový karburátorový motor, u ostatních je to jinak).

No a pokud to hulilo černě, byla to 100% směs.

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: ned říj 14, 2012 18:59
od 3enit
Dobře, už na to nebudu šahat a budu považovat tlaky za výborné :)
Neska jsem si ovšem nasadil brouka do hlavy - vačky z motoru 1129, jsou trošku ostřejší :mrgreen:

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: ned říj 14, 2012 19:10
od Vašátor
V první řadě bych to pořádně seřídil. Ono takové správné naladění motoru dokáže divy :)

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: ned říj 14, 2012 19:31
od 3enit
No přes zimu mám co dělat 8) - rozvody, olej, ventilové vůle a vůbec ten motor nějak zkulturnit, vypadá jak kdyby byl vyrobenej před válkou :D Nakonec asi stejně bude potřebovat jeden složitější zásah, je tam konstrukční vada v mazání oněch vaček...

Re: Pístní kroužky z Lady

Napsal: čtv led 03, 2013 21:58
od MartasBrno
Vašátor píše:V první řadě bych to pořádně seřídil. Ono takové správné naladění motoru dokáže divy :)
Jéje, to mi mluví přímo z duše. Sám jsem v půli cesty a těším se až budu mít hotovo... v létě, až bude teplo a světlo :-D Originál správně fungující a správně seřízený prostý jakýchkoliv vad je základ všeho řekl bych. Směs, regulace předstihu ve všech režimech...