Stránka 2 z 2
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Napsal: pon říj 01, 2012 19:25
od vojtakrupka
no tak už je všechno ok
dělalo to nšjaký zvuky v motru taky, a tak jsem sundal vetilový výko a ventily byly uplně rozštelo vaný jeden neměl dokonce žádnou vůli ( byl furtotevřenej...) teď to jede jak má a ještě líp jak předtim a taky čerpadlo benzinový bylo špatný
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Napsal: úte říj 02, 2012 07:02
od Cory
Stavím sa, že už bude podpálený.
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Napsal: úte říj 02, 2012 18:41
od Hurikán
Nejvíc se mně vždycky líbí, jak se nejprve řeší nákup svíček pokud možno co nejzvučnější (nejdražší) značky, příp. různé cívky apod. a teprve potom přijdou na řadu mechanické věci motoru.
Přitom v okamžiku kladení dotazu zde všichni vycházíme z toho, že kontrola základních věcí již proběhla a tyto jsou v pořádku.
Každopádně hlavní je, že už to jede. Jo a ten ventil to bude určitě chtít zabrousit, možná rovnou i vyměnit.
Re: motor při zahřátí netáhne jak má
Napsal: úte říj 30, 2012 00:17
od MartasBrno
Panejo, to je dobrej příběh.
Já vám to tu teda zasviním ještě jedním, mým příběhem s motorem jdoucím na tři válce.
Jestli znáte mého žlutého kombíka, tak ten má zánovní svíčky BRISK. Já je miluju! Ale, kombík měl vadu na čtvrtém válci, nepálil. Zkouškou se sundáváním kabelů jsem identifikoval válec, který netáhne. Ale co se nestalo, když jsem sundal kabel ze svíčky! Když byl kabel na svíčce, válec nepálil, když jsem natahoval jiskru z kabelu ke svíčce, válec zabral. Při délce jiskry zhruba 2cm to normálně fungovalo. V práci jsem si změřil elektrickou pevnost svíce na VN testeru izolačního stavu a ona vadná zánovní či téměř nová svíce se chová jako zenerka či spíše diak s prahovým napětím 540 - 550V
Dokonce jsem ji potrápil v ultrazvukové myčce, ta je jako ze škatulky a stále probíjí na kostru
Nejlepší je ten jev, kdy svíce prostě funguje, když jí dám VN na motoru přs tu 2cm dlouhou jiskru
Po náhradě jinou svící je vše v pořádku.