Stránka 2 z 5

Napsal: čtv kvě 26, 2005 17:51
od Myso
MZ píše:píšeš 7800rpm - můj názor je, že kdyby to vydrželo těsnění, odešlo by v zápětí něco jinýho (možná dražšího :roll: ). Zásadně netočím mojí sériovku do červenýho (mám strach). Ale těsně pod je často :lol:
majo ale nema seriovku...a nase vysokokompresne motory si tocky priamo pytaju...(ze to hovorim zrovna ja-naftak)

Napsal: čtv kvě 26, 2005 20:20
od Majo
JmJ píše:Ja nemam otackomer :-). Kolik je v 2104 1300 na 2. kvalt 80 ... ?
nieco cez 7000rpm :P dost good :D

samozrejme, ja uznavam, ze 7800rpm je aj s mojimi upravami prilis, ja to beriem tak ako som si prerobil otackomer - od 7000 cervene pole. Asi jedina vec co by mohlo u mna odist privysokymi otackami je ze by sa nestihli zavriet ventily a nakolko nemam vybratie v piestoch by sa mohli piesty a ventily zrazit. Ale pruziny na ventiloch mam nove, tak neviem pri akych otackach by sa to mohlo stat :? Ani nebudem skusat :wink:
Takto - moj motor je tesne pred GO - bude vybrus valcov, nove piesty, vybrus kluky, nova vacka, nove ventily, voditka..... proste komplet GO. Teda keby som ho vtedy aj odpalil(co som aj spravil) tak jedina moja starost bola zlozit ho a zajst domov(alebo ako povedal Marek, pozhrnat motor na lopatu :wink: ). Znie to drasticky, no chcel som vyskusat, co vsetko dokaze.
A takto - to tesnenie pustalo olej uz asi tri tyzdne a dovtedy som jazdil "normalne". Takze to tesnenie tie tocky uz len dorazili - BOLO NEKVALITNE!

Napsal: sob kvě 28, 2005 09:00
od JmJ
Majo píše:
JmJ píše:Ja nemam otackomer :-). Kolik je v 2104 1300 na 2. kvalt 80 ... ?
nieco cez 7000rpm :P dost good :D
ach boze... no du se werglu omluvit... :oops:

a to nechci zminovat, ze by to jelo aj vic...

mala... hodna laduska... hodna... prelestim ti za odmenu lak, kdyz mi odpustis... :cry:

Napsal: pát čer 10, 2005 14:22
od čmelák
jako to vazne chodis na dvojke s 1300 80? hmm kua kua

Napsal: pát čer 10, 2005 15:30
od MZ
Taky jsem tak jel - 80km/h na 2 na mý 2105 a otáčkoměr ukazoval necelých 6000. Víc jsem nešel - kvůli červenýmu poli. A to už jsem tedy byl v něm :oops: A to jsem otáčkoměru věřil (jasně nějaká odchylka tam být může, ale 1000rpm tj.15% je celkem dost).
Tachometr by mě měl fungovat dobře - tedy podle radaru, který je namontován v Klatovech :-) .

Napsal: pát čer 10, 2005 16:21
od Křečík Barbuška
Na dvojku 80 Km/hod není problém :P ani u mé presluhující 2105, samozrejme, ze ne dlouhodobe a asi by sla i dál :twisted: , ale to uz by mozná pádila do vecných lovist. :(

Napsal: pát čer 10, 2005 16:38
od MZ
80 na dvojku je možná normální,dřív jsem to nezkoušel. Ale postavil jsem si zapalování podle fiaťáckých stránek(udělal jsem si vlastní tišťák, jestli někdo chcete) a motor docela ožil na vysoký otáčky. Tak jsem mu šláp na kejhák a hlídal červený. Víc by určitě šel, ale jak jsem psal, věřil jsem otáčkoměru a do červenýho jsem nechtěl. Jinak na kladívka mi při cca 65km/h ztratil výkon a já radši řadil výš. Normálně na trojku řadím při 40 :wink:

jen mě zajímá, čím může být způsobena ta chyba otáčkoměru -je třeba snad vyměnit?

Napsal: pát čer 10, 2005 16:48
od Křečík Barbuška
Myslel jsi toto, pokud ano nákres plosnaku bych uvítal, uz delsí dobu to mám ve stádiu rozpracovanosti, soucastky atd. uz mám, ale ten PS se mi nechce vymýslet, ten co k tomu dodali je nutno prekreslit a hodit do reálných rozmeru, mimo to prece jen uprednostnuji system delících car, ale pokud to más hotové nevadí mi zádný systém.

Napsal: pát čer 10, 2005 16:53
od Pool
Já sem to s kombem tavil nejvíc na 1q 40km/h na 2q 70km/h na 3q 105km/h (podle tachometru). Myslím že to jde líp vytočit díky tranz. zap. Po chvíli mě to však přestalo bavit! Teď to dělám jenom málokdy vyjmečně, když spěchám. Je to celkem haluz mixer :) nerad dělám bezdůvodně bordel (rušení nočního klidu vytáčením motoru nad 5000 Rpm :wink: ) Potom výrazně stoupá spotřeba. Taky nevím jestli by to motor ustál, páč se otočí 100x za vteřinu a ikdyž věřím že "moderní sovětský motor s rozvodem OHC" by to ustál... tak bych rád, aby mi ještě chvíli sloužil.

Napsal: pát čer 10, 2005 16:54
od MZ
přesně to. šlape to jak má. jen si musíš dát pozor na odizolování tranzistoru od chadiče.
Dám to do zvláštního tématu, jen to vyexportuju do BMP...

Napsal: pát čer 10, 2005 17:00
od Pool
Já teď plácám dohromady tranz. zap. pracující s cívkou z Fakáče. Bude to sice spínaný přes klasický kontakt, ale energie z cívky by měla být větší!

Napsal: pát čer 10, 2005 17:00
od Křečík Barbuška
:cheers: :hello1: Díky, pokud mozno i reálné rozmery obrázku.

Napsal: pát čer 10, 2005 17:17
od MZ
Pool píše:Já teď plácám dohromady tranz. zap. pracující s cívkou z Fakáče. Bude to sice spínaný přes klasický kontakt, ale energie z cívky by měla být větší!
já to zatím pustil do klasický cívky, bylo to nejjednodušší. Ale s cívkou z Fáčka to chci taky zkusit - ale pak se musí řešit plnění cívky a na to zatím nemám čas. Ale po zkouškách se do toho snad pustím. Chtěl bych k tomu i modifikovat rozdělovač na optický snímání, nemám možnost si nechat převařit rozdělovač z favorita a nemám zkušenosti se seřizováním regulace předstihu.

to Koko-Loko
rozměry jsem tam doplnil, jinak to bude v 300DPI, snad to bude OK.

Ještě chvilku prosím... jen co přijdu na to, jak to dát na net :oops: :oops: :oops:

Zatím to můžu poslat mailem

Napsal: pát čer 10, 2005 17:32
od Pool
MZ píše:ale pak se musí řešit plnění cívky a na to zatím nemám čas. Ale po zkouškách se do toho snad pustím. Chtěl bych k tomu i modifikovat rozdělovač na optický snímání, nemám možnost si nechat převařit rozdělovač z favorita a nemám zkušenosti se seřizováním regulace předstihu.
Proč to řešit, když už to někdo vyřešil za nás :lol:
Schémata existují, našel jsem jedno na netu, ale právě že fungující s optickým snímačem. Stačí překopat vstupní část a hotové!
Též nemám možnost svářet a tak o rozdělovači z Fakáče zatím neuvažuji. Výroba optické závory mně připadá taky nejednoduchá (na přesnost) a časově náročná. Zatím to zkouším tou nejjednodušší cestou :wink:

Napsal: ned čer 12, 2005 18:02
od Madafaka
2ka 80km/h je pri diferaku 4,3:1 cca7205rpm, pri diferaku 4,1:1(je to kumst, ja som mal v 2105 1300 diferak 4,1) je to cca 6900rpm... este trochu zalezi na rozmere pneu, to co udavam je pri 165R13.

ja mam diferak 3,9:1 + prevody z lady 1600 a v trnave som mu nakyblil 7500ot/min - to je technologickych 105km/h(na 2ke), tachometrovych to bolo 110km/h...