Stránka 2 z 2

Re: Autobusy a vše okolo - part two

Napsal: stř zář 05, 2012 15:15
od Marťas
PEET píše:
Hurikán píše:Marťasi, chyba je jednoznačně na straně cestujících, kteří špatně pochopili záměr DPmP, který se snaží seč může, aby zvýšil ekonomičnost přepravy. Vzorem jest takováto obsazenost autobusů:
(fotka)
(fotka)
:lol: :lol: :lol:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D no zas tak na tom nejsme
Ale jen proto, že nám nedovolí na tý střeše jet :mrgreen:
JmJ píše:Ja navrhuju provest protestni odstehovani se :-) Stejne nechapu, co vas v tom exponencialnim zkurvencove drzi ;-)
Žití mimo Prahu se mi líbí tak na víkend, nebo na dovolenou, ale jakmile dovolená skončí, tak šup spátky. :)

Re: Praha a změny v MHD

Napsal: stř zář 05, 2012 22:12
od Luky
Když jsem se o plánovaných změnách doslechl poprvé, tak mě zaujala věta, která ve zkratce říkala, že se přeprava zefektivní a že v žádném případě nedojde k prodloužení cest do práce či školy, ba naopak. U mě to sice není do školy, ale do knajpy :lol: , ale stejně mi tu cestu prodloužili :roll: . Vě většině případů využívám k přepravě linky, které přečkali beze změny. Tramvaje, které využívám a které byly dokonce v jednom zahraničním průvodci označeny za nejrizikovější linky v Praze, konkrétně to jsou č. 22 a 26, byly označeny za páteřní linky a buďto nezměněny nebo posíleny. Autobusová linka č. 177 byla prohlášena za metrobus a tim to hasne. Jediné co se mě dotklo je zkrácení autobusové linky č. 154, což pro mne znamená jeden přestup a cesta ja východní okraj Jižního města mi netrvá 19, ale 24 minut. Nejezdím každý den do centra, nebo po celé Praze, ale myslim, že za nějaký ten čas lidi kapku vychladnou, dojde ještě k nějakým úpravám v jízdních řádech a lidičky zase budou potichu každé ráno a každý večer upalovat do práce, z práce či kamkoli jinam.

Mně spíš přijde úchylnej důvod pro tyhle změny a ten je takový, že když zjistili, že už dvacet let funguje většina linek bez větších zásahů, tak asi někdo dostal záchvat snaživosti a začal přidávat slůvka typu "páteřní" či "metro" kam se mu zachtělo. Dřívě, tj po několik let jsem jezdil denně po prakticky celé Praze a problémy jsem viděl jen dva: přeplněnost metra B zejména v odpoledních hodinách, kdy člověk musel počkat na druhé či třetí metro (intervaly ve špičce 90s), a ten samý problém, ale tentokrát na nočních autobusových a tramvajových linkách. Pokud se nejednalo o příměstský autobus, tak intervaly byly max. 30 minut, ale to jen na několika málo linkách(například k rybníku Šeberák).

Tedy ve zkratce...mám pocit, mám pocit, že někdo vylepšoval a vylepšoval až z tocho vznikl paskvil, který někde trochu pomůže, někde nebude znát, ale na spoustě míst ublíží. :roll: Například nemám ponětí, jak hustě mohou jezdit soupravy metra, aby tpo bylo ještě bezpečné. Přijde mi, že interval 90 vteřin ve špičce je dostačující, ale k tomuhle tématu by mohl něco málo poreferovat Marťas.

Re: Praha a změny v MHD

Napsal: čtv zář 06, 2012 14:23
od Veverka
Pražské metro a mhd-to je jen procházka z dívčinkou po růžové ordinaciNechápu na co si lidi stěžujou.Takové kyjevské nebo moskevské metro,kam se na stanici po ránu přihrne několik třicetivagonovejch vlaků z celé země,s uřvanejma báryšnama+jejich manželé námořníci,to byl masakr :lol: .Poprvé jsem nastoupil až na potřetí :lol: .

Re: Praha a změny v MHD

Napsal: ned zář 09, 2012 21:29
od plavec
Metrobus- joo ten obrázek nemá chybu. :lol:
A to se vyplatí !