Stránka 2 z 2
Re: Závodění s žígem
Napsal: pon srp 20, 2012 14:09
od Crocodile
Ten by ještě zvládnul normální provoz.
Re: Závodění s žígem
Napsal: pon srp 20, 2012 19:22
od Michal2101
pro účely závodění to bude dobrý nástroj

Škoda ho dozajista nebude

Re: Závodění s žígem
Napsal: pon srp 20, 2012 22:10
od Acibuk
Tak tak, dnes si ještě udělal malý výlet na zvedák a prohlídka dopadla na výbornou, někdo se o to auto opravdu staral, chvilku jsme s tím ještě jezdili po dvoře:)
Jinak mám obrovskou radost, protože jsem dostal darem motor z Fiatu 124 (přesný model nevím) 1600 DOHC, 110 koní v základu, který stavěl kamarád do svého žíga na vrchy. Chybí mu akorát vačky, ty prý stojí cca 4ku. K tomu mám karbec z Sierry 2.0 se kterým předtím někdo úspěšně jezdil, takže mé šance na slušnější umístění se lehce pohly. Jako bonus jsem dostal převařáky 6 palců a 2x slicky. Průřezem se kluci u starého žíga dostali na 650 Kg, takže další víkend jdeme stejnou cestou. Nakonec to nabralo docela obrátky, dokonce jsem už zjistil, že se vejdu do půjčené sedačky:)
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 11:16
od JmJ
S tim motorem je to z meho pohledu trochu skoda, protoze kdyz je to zigul, chtelo byt to nechat zigul motor. Pro me uz to pak neni zigul, ale nejaky hybrid, spis fiat nez lada. Ja bych tam radeji dal upravenou 1.7 nebo jiny upraveny VAZ motor i kdyz nedosahne takoveho vykonu. Ale pokud chces jen nejake auto na blbnuti, tak je v zasade jedno, z ceho to seskladas. Ale lada uz to pak nebude

.
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 11:55
od Vašátor
Mno, podle mě je taky škoda nenechat původní motor. Lada 1600 jde na 110 koní přestavět taky celkem jednodušše a taková 1.7 přebroušená na 1.8 by šla úplně v pohodě postavit i na vyšší výkon. Naladit na E85 a hurá.
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 12:26
od Acibuk
Díky za názory, budu jezdit v kategorii 1400 - 1600, vejdu se přesně na vrch,v 1600 - 1800 jsou už hrozné hybridy. S naladěným 1500 motorem jsem měl tu čest, navíc tady hraje roli i to, že seženu vačky a můžu jezdit - jak dlouho bych ladil 1500 motor a kolik by mě to stálo? Někteří se tady s tím drbou několik let a já mám zadarmo motor, který má po kompletní go natočenou jednu motohodinu. Nemyslím si, že to je poslední motor v autě, původní si nechávám, třeba na něj někdy dojde. Co vím od guru, co staví auta na rallye, neustále s 1800kou v žigulech zápasí. Dát dám dobový motor z jiného auta, navíc příbuzného, mi nepřijde takový hřích, jako 2.0T z Lancie z roku 1994... Takže to vypadá, že jediný prohřešek proti době bude sedačka a pásy.
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 12:27
od Acibuk
Zároveň si dovoluji vyzvat místní ladanadšence k uploadu nějakých fotek 03 a 06 v závodní úpravě, sice jsem prošel něco na netu, ale věřím, že máte poschovávané něco po archivech, potřeboval bych tomu nahodit nějaké bojové barvy.
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 12:32
od Laďuša
Někde mam fotku závodní 2103, která se mi moc líbí, večer se jí pokusim najít

Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 13:06
od JmJ
Acibuk píše:Díky za názory, budu jezdit v kategorii 1400 - 1600, vejdu se přesně na vrch,v 1600 - 1800 jsou už hrozné hybridy. S naladěným 1500 motorem jsem měl tu čest, navíc tady hraje roli i to, že seženu vačky a můžu jezdit - jak dlouho bych ladil 1500 motor a kolik by mě to stálo? Někteří se tady s tím drbou několik let a já mám zadarmo motor, který má po kompletní go natočenou jednu motohodinu. Nemyslím si, že to je poslední motor v autě, původní si nechávám, třeba na něj někdy dojde. Co vím od guru, co staví auta na rallye, neustále s 1800kou v žigulech zápasí. Dát dám dobový motor z jiného auta, navíc příbuzného, mi nepřijde takový hřích, jako 2.0T z Lancie z roku 1994... Takže to vypadá, že jediný prohřešek proti době bude sedačka a pásy.
ono to neni potreba asi nejak omlouvat, proste chces jezdit s tim co pises a basta. v zasadne o nic nejde, jen pro me to proste trochu ztraci ten efekt "ty vole jak ta lada jede!" protoze to proste uz neni lada, co to auto pohani

.
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 13:40
od Acibuk
Hlavně amater vrchy jsou celkem dost liberální, co se týče úprav atd., občas se divím, co všechno pustí na start:)
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 17:10
od Laďuša
Tak jsem tu fotku dokonce i našel:

No, ale vybavoval jsem si jí eště trochu jinak

Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 17:25
od Acibuk
Dík:)
Re: Závodění s žígem
Napsal: úte srp 21, 2012 19:14
od Panthymaeus (Honza)
Re: Závodění s žígem
Napsal: pon srp 27, 2012 08:47
od Acibuk
Takže většina interiéru je venku, na první závod to asi bude stačit.
Mám nového odlehčovacího konzultanta, dostal se s žígem na 600 Kg, tak radí:)
Dovezl jsem slicky 6 palců, převařáky jsou už na cestě.
Dostal jsem origo rallye spojler:) (za kilo:)
Dostal jsem nádrž z trabanta.
Do startu necelý měsíc.