Krovinorez
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krovinorez
Z toho jde až strach....
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Krovinorez
Mám Husquarnu Mega Mondo 15 let. Stále to seče, to ano, ale špička to rozhodně není. Je to dost těžké, člověk se nadře. Původně u toho byl čtyřcípý nůž, se kterým se skoro nedalo sekat. Raději jsem dokoupil strunovou hlavu. Asi v polovině života motor nešel nastartovat. Tak jsem to rozebral a zjistil zapečený pístní kroužek. Překvapilo mě, že motor má pouze jeden kroužek a také plastové tělo karburátoru. Po výměně kroužku a těsnění pod karbcem motor zase šlapal. Známý mi půjčil kosu Stihl s trojcípým nožem, kterou používal na sečení louky s vysokou travou. To bylo o něčem jiném. Byl to úplně jiný pocit, už když jsem to vzal do ruky - lehoučké a seklo to skoro samo. Proto bych vybíral důkladně. Nejde jen o případné technické potíže, ale o to, jak se člověk při práci nadře. Nezatracoval bych ani pojezdovku. Pokud má plechové šasi a nesmrtelný americký motor Briggs & Stratton, pak už na značce nezáleží.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Krovinorez
V podstate sme už rozhodnutý pre spomínanú Stihlku
Keď si už načrtol americký Briggs & Stratton, pôvodná pojazdová kosačka bola americká Craftsman, či je motor tiež Craftsman alebo prebratý B&S či iný to netuším. Ale tá kosačka je hrúza des a běs. Ťažká, veľká, a akosi bez výkonu, vyššiu trávu som vždy musel kosiť na viackrát a postupne znižovať výšku sekania....je to 4 takt, už žerie olej + vyteká okolo semeringu pri oske - semering je zalisovaný do tela kosačky, to preistotu aby sa nedal vymeniť. V jari rupla vačková hriadeľka, nechal som si doniesť zo štátov novú, po výmene išla ako nová....ujo s ňou 2x pokosil dvor až mu skapala, zas sa nedá ani naštartovať, v motore čosi rachotí.....proste ten zázrak už nemá význam spravovať. ND tu na to nezoženiem, keďže sa to tu ani nikdy nepredávalo.
Možno niekedy vymením motor....ale krovinorez treba tak či tak.
celkovo značka Crafstman je oničom, z tria kosačka, motorová píla a snežná fréza nejde normálne nič
Keď si už načrtol americký Briggs & Stratton, pôvodná pojazdová kosačka bola americká Craftsman, či je motor tiež Craftsman alebo prebratý B&S či iný to netuším. Ale tá kosačka je hrúza des a běs. Ťažká, veľká, a akosi bez výkonu, vyššiu trávu som vždy musel kosiť na viackrát a postupne znižovať výšku sekania....je to 4 takt, už žerie olej + vyteká okolo semeringu pri oske - semering je zalisovaný do tela kosačky, to preistotu aby sa nedal vymeniť. V jari rupla vačková hriadeľka, nechal som si doniesť zo štátov novú, po výmene išla ako nová....ujo s ňou 2x pokosil dvor až mu skapala, zas sa nedá ani naštartovať, v motore čosi rachotí.....proste ten zázrak už nemá význam spravovať. ND tu na to nezoženiem, keďže sa to tu ani nikdy nepredávalo.
Možno niekedy vymením motor....ale krovinorez treba tak či tak.
celkovo značka Crafstman je oničom, z tria kosačka, motorová píla a snežná fréza nejde normálne nič
Re: Krovinorez
Motory BrigsStratton no to je tedy věc zralá do šrotu. Dva už jsem zadřel. Žralo to víc oleje než benzínu. Jednou těsnění pod hlavou. Když jsem se ptal v servisu. Tak mi bylo řečeno, že to je normální, že žere víc oleje než benzínu, některý motory to prej takhle mají Motory byly v sekačce-traktůrku z mountfieldu. Takže když jsme kupovali tu pojezdovku od Husqvarny a viděl jsem v tom zase motor stejnýho výrobce musel jsem hodně zatnout zuby, abychom to koupili.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Krovinorez
Mám Oleo-Mac dneska už asi 15 let starej, 40 ccm motor, za celou dobu žádnej problém a že to něco posekalo. Jenom občas seřízení karburátoru, jednou výměna svíčky, občas proprání filtru vzduchu a přimazání úhlovýho převodu.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Krovinorez
Mám B&S 3,5HP r.v.1997 zabudovaný v šasi Partner 350, boční výhoz, záběr 51 cm (vše USA). Má za sebou 15 let perné práce v poměrně těžkých podmínkách. Na porezlém šasi je to už vidět, ale ten motor je snad nezničitelný. Olej měním poctivě jednou za rok, dokonce při výměně i vyplachuju (za to mě ten půllitr Mogulu M6A stojí), ale že bych v sezoně doléval? To si nevzpomínám. Spíš si pamatuju, že to po zimě vytáhnu z kůlny, zmáčknu párkrát balónek, zatáhnu - a motor zase běží...
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Krovinorez
Ono je ale taky pánové rozdíl B&S před 15 lety a B&S dneska. Ostatě jako u všech značek, většinou ty starší výrobky jsou kvalitnější. Jinak hodně je to právě o té údržbě - spousta lidí vůbec neví, že i sekačkový motor má uvnitř nějaký olej který je třeba měnit a pak se po pěti letech diví, že vodítka ventilů mají vůli 2mm a motor je po smrti. Pak je někdy těžké si udělat nějaký obrázek z cizích zkušeností.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Krovinorez
Kouknul jsem se na stránky italského výrobce Oleo-Mac. Zajímalo mě, jestli má vlastní výrobu motorů a nebo je to pouze výrobce sekaček. Namátkou jsem vybral jednu sekačku a co nevidím - sekačka osazena motorem B&S! Potom je jedno, jestli to je Oleo-Mac, Alko či Husquarna, plechové šasi snad umí vylisovat každý. Ono skutečných výrobců sekačkových motorů moc nebude, já znám B&S, Honda (to je číslo 1) a asijský MTD.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Krovinorez
Honda je asi opravdu č.1 co jsem slyšel, taky ta cena podle toho vypadá.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Re: Krovinorez
Jo, ale až po Jikovu! To je totiž opravdický stroj!