Stránka 2 z 3

Napsal: pát pro 23, 2005 19:40
od denis
I sériová mazda 323 umí s jejich kitem jít do 11tis.ot/min. :wink:

Napsal: pát pro 23, 2005 19:41
od Little Red Riding Hood
čmelák píše:kolko ma este tocit? prosim citaj potom pis :withstupid: diky
jo tam je vic... :oops: :oops: :oops: neviděl sem.. no.. :wink:

Napsal: pát pro 23, 2005 22:11
od ert
tyjo .... krása.... v jednoduchosti je síla...
jo a zmínka... chladič z nivy je větší... a jde do 05,07 jen smalou ůpravičkou...

Napsal: stř led 04, 2006 19:01
od stal
hezky uklizeno , jen by mě zajímalo kam se schovala baterka. Ta levá expanzka je z dvojky golfa , ale proč je tam ještě ta pravá?

Napsal: stř led 04, 2006 19:19
od Trevor
Podla vsetkeho by ta zlta lada mala byt aj toto
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: stř led 04, 2006 22:29
od Little Red Riding Hood
chtěl semnapsat, že to dávali do kufru, ale už je to tady vydět.. :wink:

Napsal: stř led 04, 2006 22:45
od Števo
Ja co som videl naj brutus Ladu 1300ku bola ta co som uz pisal 120konikov. V kW to neviem kolko je . Mal ju uprvenu na preteky. Len snou teraz nejazdi.
Na moj obdiv vnej mal OZON, lestene kanali, 60kovi vyfuk.system.,bratie z hlavy(z bloku mal na druhom motore). Prevody nevravel , ani som sa nepytal. Spotreba uz spomynana 24l/100km. A vraj tocil na nej do 8000otacok.
Ako viem VFTS su spravene , ze dokazu tocit do 9000ot.

Napsal: čtv led 05, 2006 09:07
od Honza
Jedna ta expanska je na odvetrani klikovky. Všimli jste si toho elektronického zapalování? Má hezký kabely ke svíčkám. S průhlednou bužírkou. Takový bych taky chtěl.

Napsal: sob led 07, 2006 14:19
od stal
To je jiné auto. .Jiná expanzka , jiné zapalování , ventildekl nechromovaný- je to něco na způsob "poznej pět rozdílů mezi obrázky"..:o)))

Napsal: sob led 07, 2006 16:17
od Trevor
ale tiez bolo knej pisane ze to ma 92kw kompresny pomer 11,5 takze ja neviem ale to mas v podstate jedno

Napsal: sob led 07, 2006 17:53
od Ondra 07
Honza píše:...Všimli jste si toho elektronického zapalování? ...
To jsem se chtel zeptat,v cem vsem je to el. zapalovani lepsi? A nechava se origo civka?Taky jak je to vlastne propojeny?Z toho schematu mi neni uplne jasny odkud kam to vlastne tece... Akorat vim ze se tam pripoji +12V,kladivko rozdelov.,a civka (ty dva srouby) ten prostredni slauch ne?Na chematu vubec neni... Jo a da se pouzit v kombinaci s favoritackym rozdelovacem?

Napsal: sob led 07, 2006 18:16
od Pool
Ondra 07 píše:To jsem se chtel zeptat,v cem vsem je to el. zapalovani lepsi?
Lepší jiskra, hlavně ve vysokých otáčkách. Výhody si můžeš domyslet.. :wink:

Napsal: sob led 07, 2006 20:33
od Trevor
Ondra 07 píše:
Honza píše:...Všimli jste si toho elektronického zapalování? ...
To jsem se chtel zeptat,v cem vsem je to el. zapalovani lepsi? A nechava se origo civka?Taky jak je to vlastne propojeny?Z toho schematu mi neni uplne jasny odkud kam to vlastne tece... Akorat vim ze se tam pripoji +12V,kladivko rozdelov.,a civka (ty dva srouby) ten prostredni slauch ne?Na chematu vubec neni... Jo a da se pouzit v kombinaci s favoritackym rozdelovacem?
Pokial nechces nic robit tak si kup origos bezkontakt rozdelovac na ladu + samaracky komutator a cievku pripadne z favoritu a mas to hotove.
Tusim ze na tej poolovej lade to tak aj bolo ale nehovorim na 100pero lebo to bolo akurat vtom mieste kde bol koniec fotky ale ten rozdelovac sa mi videl ze je to lada bezkontakt.
Na tom obr co som poslal ja to vidiet dobre co je natom nepochopitelne z rozdelovaca to ide do ten ciernej skrinky co je vlastne driver pre cievku ktora je nizsie. Akurat ze to nie je klasicka valcova ale hranata.

Napsal: ned led 08, 2006 13:39
od Little Red Riding Hood
ten bezkontakták stojí necelejch 2000.. ale dělá se to jen na 07.. né??.. tet je otázka jestli je to na "i" což určitě a nebo jestli se to dá sehnat i na 1500..
jo a otázka bokem v čem je lepčí podtlakovej rozdělovač??..

Napsal: ned led 08, 2006 14:18
od Trevor
Little Red Riding Hood píše:ten bezkontakták stojí necelejch 2000.. ale dělá se to jen na 07.. né??.. tet je otázka jestli je to na "i" což určitě a nebo jestli se to dá sehnat i na 1500..
jo a otázka bokem v čem je lepčí podtlakovej rozdělovač??..
No ja som ten moj kupil v kosiacich za 1512sk + 300sk doprava :( a je to na 1500 a tusim ze aj 1700 jednoducho je to ten co ma tu dlhu/dlhksiu osku.
Na ickovej lade 1700 nie je rozdelovac ale je tam zapalovaci modul s dvomi cievkami takze driera po rozdelovaci je zaslepena a je tam plech na ktorom su tie cievky upevnene. Na 1500 ja icko nerobilo aspon neviem co ale nie je problem namontovat z 1700 akurat ze ako sa motor vysporiada s vycinanim ECU :?