Stránka 2 z 2

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 21:45
od Kewint
Ano , to je správné ...

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 21:52
od Kewint
Ano , kabely jsou nasazené správně ... zítra vemu do školy startér ať mi ho elektrikář proměří , a uvidíme víc .

Re: Motor K.O ?

Napsal: úte pro 06, 2011 22:03
od Ivo
Podívej. Ono je to celkem jednoduché. Motor před tím než zamrzl reduktor a prasklo těsnění, normálně fungoval? Jestli jo, tak to máš špatně poskládané. Psal jsi, že motorem šlo normálně točit, tak nevidím důvod, proč by s ním startér neotočil. Všechno pořádně zkontroluj, jestli máš všechno zapojené a přišroubované. Klidně vyšroubuj svíčky a zkus startérem prototočit motor naprázdno.Možná by nebylo od věci, startér povolit a podložit ho asi mm plechem, protože ten zvuk při startování znám a toto mi vždycky pomohlo. Ale určitě to nemá vliv na to, že se ti to při startu zasekává a střílí. Tam to vidím na špatné nadstavení.



Teď jsem si přečetl, co jsi dopsal. Máš snad pocit, že kvůli startéru ti to bude střílet do filtru? Tam chybu nehledej.

Re: Motor K.O ?

Napsal: stř pro 07, 2011 17:32
od Kewint
No, startér jsem dnes rozebral , vyčistil , namazal a točí se jak víno , auto běží ... i když je potřeba seřídit ventily , vyměnit olej , dolít fridex , dořešit hadičky podtlaků , vše pozapojovat , ale to se v průběhu prosince doladí ,aspon že je to už pojízdné , za což velké dík všem a hlavně Luďkovi :)

Re: Motor K.O ?

Napsal: stř pro 07, 2011 17:36
od JmJ
Kewint píše:No, startér jsem dnes rozebral , vyčistil , namazal a točí se jak víno , auto běží ... i když je potřeba seřídit ventily , vyměnit olej , dolít fridex , dořešit hadičky podtlaků , vše pozapojovat , ale to se v průběhu prosince doladí ,aspon že je to už pojízdné , za což velké dík všem a hlavně Luďkovi :)
uzasne. a problem byl teda kde? neni nad to, napsat "uz to bez" jako zaver debaty s mnoha otazkami.

Re: Motor K.O ?

Napsal: stř pro 07, 2011 17:59
od Kewint
Tak myslel jsem , že jste pochopily , že byla chyba chyba ve startéru :) byl tam přechoďák a byl zatuhlej . Už šlape jak hodinky ... Uvidíme , dneska mě dostala jedna věc - auto jezdilo jako z praku a to celou dobu na nouzovy režim - až se odstraní všechny chyby , tak to bude skoro litat :D

Re: Motor K.O ?

Napsal: stř pro 07, 2011 18:21
od Ivo
Nezlob se na mě, ale nevěřím tomu, že střílení do filtrboxu způsobuje vadný startér.

Re: Motor K.O ?

Napsal: stř pro 07, 2011 23:50
od Kewint
Střílení , bylo způsobení , nezapojením podlakových hadic , a elektriky vstřiku

Re: Motor K.O ?

Napsal: čtv pro 08, 2011 16:47
od Ivo
Počkej. To ses to jako pokoušel nastartovat bez elektricky zapojeného vstřikování a divil jsi se, že to nejde? No, teď už je to stejně jedno.

Re: Motor K.O ?

Napsal: čtv pro 08, 2011 19:57
od MartasBrno
Tyjo, já bych byl zvědavej, co bys dělal, kdyby ti někdo na začátku tématu řekl, že ten motor je mrtvej, ať ho hodíš do šrotu a seženeš novej.

Re: Motor K.O ?

Napsal: čtv pro 08, 2011 22:25
od Kewint
Ne, špatně jste mě pochopily .... To je jedno , to škvrčení způsoboval startér , který byl na fest dotáhlý , ale škrtal o plech , takže se nakřivil a nebyl rovně , po dotahnutí všech šroubů a doporučení Iva to přestalo . Vstřik byl zapojený , jen nebyly ještě zapojeny podtlakové hadice , šlo jen o to , až to bude startovat a točit normálně... Střílení způsobovalo vypínání plynu . Jelikož mám v autě 4 elektro-ventily na LPG a systém je nějako nastaven tak , aby se při velkém podpětí vypnul elektro-ventil na reduktoru . Je to tak nastavené , a tím jak se vypínal a zapínal ( ve videu je slyšet zřetelné cvakání ) , tak to střílelo .

Re: Motor K.O ?

Napsal: čtv pro 08, 2011 23:30
od MartasBrno
Nojo, to se hodí napsat na začátek :-)