Stránka 2 z 6

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 20:41
od Laďuša
Minimálně ta bílá je od prince Drsoně a eště zaplatil tobě, aby jsi si to odtáh, ne? :mrgreen: Vypadá to, že jsi dobrodruh speciálního zrna, takže jsem zvědav, jestli a jak se to vyvine.

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 20:42
od FOMA
Hele, je to sice tvoje věc, ale pokud by jsi koupil ,,leštěnku- uloženku,, ,tak bude stát cca 20-30 tis.czk...a věř mi bude to podstatně menší částka než by jsi nasypal do těhhle tabákovníků (tohle patří do hutí!!) :wink: a byla by to přeci jen Lada -bez zbytečné-marné práce a ztráty drahoceného času.
Ale víš jak, ...každý strůjcem svého štěstí..., tak hodně zdaru. :finga:

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 21:01
od radek mb
Solidní paštiky. No, iluse ti brát nebudu, směle do toho, jsem zvědavý na výsledek. Jsem výsostně zvědav, jak dlouho ti tvé nadšení vydrží. Bylo tu mnoho lidí, co chtěli opravovat či tunit a vítr je odvál do neznáma. Třeba budeš vyjímka, přeji hodně zdaru.

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 21:10
od Luky
Obchody s Lada dílama vyžívám v Praze v podstatě jen dva. První: CS Autolada, Koněvova 211, Praha 3-Žižkov a druhý: Autodíly Krč, Štúrova 1307, Praha 4-Krč.
Osobně chodím raději do té Krče, jednak to mám blíže a jednak mi tam přijde nějaký lepší přístup k zákazníkovi a mám pocit, že jsou i o kapku levnější než CS Autolada. :wink:

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 21:20
od Sid
Tá žltá je jedlá a tá biela je krutá. My máme tiež podobné hniličky v zbierke. Dať sa to do poriadku dá. Koľko to bude stáť záleží od toho ako kvalitne to budeš robiť. Ale neviem ako to chceš robiť bez skúseností a bez vybavenia?

Re: Lada 2106

Napsal: ned lis 13, 2011 23:38
od Jakub Metelka
No práce jak na kostele :) .Doufám ,že ti tvé nadšení vydrží a plánovanou renovaci dotáhneš do úspěšného konce :wink:

Ten olej použi klasickej motorovej :)

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 11:41
od Vašátor
Renovace dělám už nějaký ten pátek a mám-li být zcela upřímný, dávat dohromady toto tě nakonec vyjde mnohem dráž, než koupit leštěnku třeba i za 30 000kč. Navíc nad tím strávíš hromadu času a i když si budeš všechno dělat sám, má-li to k něčemu vypadat, stejně dotoho ty peníze narveš.
Ale tím tě nechci zrazovat a brát ti tvé nadšení. Ba naopak obdivuju tvé nadšení a držím pěsti :wink: . Já jen abys nakonec nebyl zklamaný.

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 11:57
od Luděk Musil
Václav jako by mi to z úst vyrval ... :) .
Já dělal renovaci jen jednou ... a to auto vypadalo mnohem, mnohem lépe (proti těmto 2 vozům bylo téměř nové). A nasypal jsem do toho 100.000,- Kč.
Asi bych se poohlídnul po něčem ve slušnějším stavu a tohle bych si nechal jako eventuelní zdroj některých interiérových dílů.
Ale jestli do toho chceš jít - tak to Ti budu fandit. L.

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 13:47
od Panthymaeus (Honza)
Myslím, že tu hraje jeden faktor - každý nemá nato poslat auto do hutí... (něco o tom ví Jackal (a jeho, naše 04 - tím se chci taky omluvit, že mu ještě dlužím dif.)). A pokud člověk má nějaké to místo volné, tak není co řešit :D.
Mají obě značky nebo pak budeš řešit veteránský?
Přeji hodně štěstí, na mě čeká 2x 2104 na vyvaření, ale myslím, že ani jedna není tolik...

Obchody: Otec už od dob, kdy koupil novou 02 (to byli doby :D) tak prioritně Krč, ale větší počet dílů mají v CSLadě. Plechy sežeň od lidí (většinu seženeš až 3x levněji a budou to poctivý ruský(nebo československý)) Doporučil bych taky nastudovat, které díly jsou shodné napříč modely např.: prahy...

(za pravopis se omlouvám)

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 15:39
od VrakKlub
Panthymaeus: přesně tak, přistupuji k tomu jako sběratel rádií, který nikdy nedělá ze dvou vraků jedno, ale dvě.
Žlutá má SPZ v depozitu, béžová je odhlášená.

Luděk Musil: renovace se dá provádět různě - četl jsem o člověku, co dal do Trabanta asi 70k Kč, kupoval všechno nové, aby Trabi vypadal jako z továrny. Mně už je jasné, že za díly dám maximálně pár tisíc. Až na pár drobností je vše původní, má to patinu ale to vůbec nevadí, líbí se mi to. Co se týče práce, jde o to, kolik toho člověk udělá sám. Uvidím.
Ať už to dopadne jakkoliv, ani béžová Lada ve šrotu neskončí, i kdybych ji měl jen jako auto-samorost na jízdy do lesa :)

Sid: každý musí zkušenosti získat, nikdo není od narození zkušený svářeč nebo montér. Proto také opravuji Trabanta, který je asi 2-3x jednodušší a vyzvídám u zkušených. Vybavení se dá sehnat a leccos i vyrobit - svářečka není složitá (stačí mít trysku), kompresor by mohl jít použít z ledničky atd..
Mám také nějaké zkušenosti s elektronikou a chemií, což se hodí.

Jakub Metelka: moje nadšení je veliké, jediná věc, co ho kazí, je vědomí, že ve šrotu končí i hezčí kousky. Ale nevím kde a doprava drahá.

Nevíte kde se dá koupit dobrý lak - četl jsem tu, že je prý nejlepší dvousložkový. Co si myslíte o zinkovém spreji colorworks - je to dobrý základ? Pěkně se s ním pracuje.
Kde nebo jak se dá sehnat momentový klíč?

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 15:49
od mayo456
odhadujem že ak budeš chcieť dať obe do perfektného stavu víde ťa to na 300 000 kč za obe... za 50 000 kč by si mohol mať dve vo veľmi slušom stave. z tých by som fakt vybral asi len ten interiér.

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 16:57
od Hurikán
mayo456 píše:odhadujem že ak budeš chcieť dať obe do perfektného stavu víde ťa to na 300 000 kč za obe... za 50 000 kč by si mohol mať dve vo veľmi slušom stave. z tých by som fakt vybral asi len ten interiér.
Přesně tak. :idea:

Jinak Vrakoklube, neber to osobně, ale tyhle dva Tvoje vraky bych s opravdu naprosto klidným svědomím dal pod kudlu (vybral z nich některé použitelné díly) a následně hodil ze skály (nechal z ni ch udělat dva malé kvádříky, které se následně přetaví na kapoty pro Fóbie. :lol:

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 18:01
od Ivo
Každý nějak začíná a když to vidím, tak já jsem začínal podobně. Moje první Lada (ale opravdu moje), vypadala podobně. Taky mě kamarádi odrazovali, že to nemá cenu spravovat, že je to škoda času a peněz atd. Ale nakonec se dílo podařilo. Samozřejmě, že se to nadalo srovnávat s profesionální renovací, nebo jakoukoliv renovací, ale auto nebylo diravé, ani přehnaně rezavé, mělo nový, garážový lak vysavačem a tak bych mohl pokračovat. A kolik věcí jsem se při tom naučil.

A proto říkám. Záleží na tom, do jakého stavu ty auta chceš dostat. Jestli by měly být k normálnímu ježdění, s tím, že jedo by bylo na ježdění v neděli do kostela a druhé na pondělí až sobota, tak proč ne. Ale veterána na výstavy bych z ani jednoho nedělal.

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 18:41
od Hurikán
Nojo, to máš sice Ivoši do určité míry pravdu, jenže nezapomeň na to, že když Ty jsi měl svoji první Ladu, tak byla jiná doba a úplně jiné ceny. Dneska koupíš slušnou klasiku od 10 do 20 tis. A kolem 25 tis. jsou již opravdu velice pěkné kousky. Když se to tak vezme, tak jsou to auta za +/- jednu výplatu!!! Levnější auto snad ani neexistuje. A jestli někdo, kdo chce slušné funkční auto, nechce za něj vysypat "neskutečných" 15 - 20 tisíc, tak ten ať si žádné auto nekupuje, protože by jej potom přece ani nemohl provozovat o údržbě a opravách se nezmiňuju. :idea:

Re: Lada 2106

Napsal: pon lis 14, 2011 19:19
od Sid
Kompresor s ktorým ide striekať sa dá doma vyrobiť. Sami sme si vyrábali aj nieaké nástroje, ozaj sa to dá spraviť veľmi profesionálne. Zváračku vyrábať doma je arciblbosť. Ak to chceš robiť, potreboval by si aspoň nieakě rady, lebo to nieje len chytiť zváračku a už je to. Ak sa do toho ozaj seriózne pustíš, dám ti nieaké fotky a dobré tipy. Presne takéto vraky sa snažím dať s kamarátom do stavu novoty. Čiže väčšia šialenosť .