Stránka 2 z 2

Napsal: stř pro 14, 2005 07:41
od Jiri
za tyhle prachy je to o nicem:-) oparvy maji smysl kdyz je vyfuk v cenove ralaci nekde kolem nekolika tisic a neni celej shnilej
.......silikon vydrzi zarucene 140 st.C na zadni dil to staci a na prostredni jak kdy....

Napsal: stř pro 14, 2005 08:34
od sikec
Kluci díky za nabídky....za typeníze (do 500) by to šlo...ale jak to vidím jakmile vydělám ten střední díl tak se to rozsype naprosto všechno...musí zůstat tam kde je....zksím ten silikon...snad to vydrží no....jestli ne tak....ale ne on vydrží! :D

Napsal: ned bře 19, 2006 18:25
od Richard Novotný
http://obchod.prodejvyfuku.cz/product_i ... ts_id=1359

Tady nabízí zinkohliníkové výfuky.Prý jsou vyrobené z pohliníkované oceli,záruka 24 měsíců se nevztahuje na LPG.Máte s tím někdo zkušenosti a jaký je na to Váš názor.Jak se snáší splodiny z LPG s hliníkem.Mám koncovku udělanou z hliníkového plechu (od loňskeho léta),jezdím na LPG a žádné změny na ní nevidím.Díky za odpovědi.

Napsal: úte dub 04, 2006 13:08
od j.cernak
Ma niekto skusenosti s tym co tu uz bolo spomenute-sada na opravu vyfuku??Obsahuje to tmel,ktory vydrzi +650 stupnov a nejaku pasku,ktorou sa to omoce.Mam trochu preliaceny stredny diel vyfuku na takom mieste,ze to brani zasunut do prveho dielu a tak tam mam dierku.Vyfuk inak bez hrdze a neviem sa rozhodnut ci kupin novy diel alebo kupit tu sadu za 169,-Sk.
Diky za nejake rady

Napsal: úte dub 04, 2006 16:43
od Majo
...alebo zbehnut za niekym, kto ti to za stovku preklepne a vyvari :wink:
ja tym roznym vynalezom moc neverim. Tie co za nieco stoja, vacsinou aj dost stoja :(

Napsal: stř dub 05, 2006 17:53
od Richard Novotný
Ta sada na opravu bude nějaký čas držet na rovném úseku trubky,ale na tvarovaném povrchu tlumiče,kde se mě většinou udělá díra je škoda peněz.Pokud sám nevlastníš céočko,tak máš smůlu,protože většina automechaniků nemá moc chuti k vaření výfuků.

Napsal: stř dub 05, 2006 19:25
od dmatej
Richard Novotný píše:Ta sada na opravu bude nějaký čas držet na rovném úseku trubky,ale na tvarovaném povrchu tlumiče,kde se mě většinou udělá díra je škoda peněz.Pokud sám nevlastníš céočko,tak máš smůlu,protože většina automechaniků nemá moc chuti k vaření výfuků.
Přesně tak... ono to koneckonců ani moc nejde.... teda běžnej koupenej vejfuk.

Napsal: stř dub 05, 2006 20:44
od stav
Richard Novotný píše:Ta sada na opravu bude nějaký čas držet na rovném úseku trubky,ale na tvarovaném povrchu tlumiče,kde se mě většinou udělá díra je škoda peněz.Pokud sám nevlastníš céočko,tak máš smůlu,protože většina automechaniků nemá moc chuti k vaření výfuků.
musím jenom souhlasit, "lepení výfuků"´ať autogenem, COčkem nebo zázračnými lepidly a bandážemi mi připravilo spoustu zkažených večerů a nocí, za ta léta jsem si vypracoval takovouhle metodu: Čas věnový výše popsaným metodám věnuj tomu, co tě živí a co umíš, přidej k tomu peníze za lepidýlka a máš novej vejfuk. Mohu doporučit jen takové kousky trubek s přírubama, teď se unás na krámech objevily, mají různé průměry a provedení, to když to shnije ve spojích, ale stejně to má cenu převařovat jenom u výfuků tak za 3tis Kč, dva nátrubky do sebe padnoucí + spona asi tak kolem 500Kč. Dále doporučuji spojení dílů výfuku potřít takovou měděnou pastou, tuba za 250, po třech letech se nechá spojení úplně hladce rozebrat a spoje jsou jako nové, používám pastu na šrouby nebo matice kol, původně jsem ji kupoval na odstranění pískání destiček brzd u Renaultů, výsledek 100%