Stránka 2 z 2

Napsal: pon bře 06, 2006 19:07
od Nulašestka
Brandy píše: Ta spiralka se musi koupit zvlast.Olej jsem tam mel, kdyz jsem to prelil a jeho hladina byla nad ryskou maxima. Pak tam pronikne i skrz spiralku.
Tak to jsem netušil že se to prodává zvlášť :oops: Jinak já tam má sucho i když trochu přeliju,no lépe to neřešit...nicméně ten olej tam nešel ani když byl motor před smrtí... :roll:

Napsal: pon bře 06, 2006 19:32
od Brandy
Nulašestka píše:Jinak já tam má sucho i když trochu přeliju,no lépe to neřešit...nicméně ten olej tam nešel ani když byl motor před smrtí... :roll:
Dokud to funguje, neni co resit. :wink:

Napsal: pon bře 06, 2006 20:53
od Richard Novotný
Taky se s tímhle problémem potýkám.V zimě mám ve filtrboxu doslova majonézu.Loni mi to na horách zřejmě i zamrzlo a vystřelilo měrku oleje.Když odpojím hadici od motoru a vytočím ho tak na 2500 ot. z hadice to tak lehce dýchá,neřekl bych že fouká.Zkoušel jsem do odvětrání zařadit plastovou lahev s vějířem coby odstředivým odlučovačem,ale průtok byl asi malý a nefungovalo to.V lahvi se jen vysrážela voda a část "majonézy".Ve filtrboxu toho bylo stejně dost.Jeden známý mi poradil,abych zkusil změnit značku oleje (jezdím na Mogul Forte).Blíží se mi výměna tak to zkusím,ale moc tomu nevěřím.Automechanik ve vedlejší vesnici vede Chevron.

Napsal: pon bře 06, 2006 20:55
od Tomáš
no mě se olej dostává do filterboxu jen z předního odvětrávání,ale to mám asi jen já protože mám hlavu 2101..ale ta hlavní hadice mi nevydává žádnej olej..a ta drátěnka nebo jak to nazvat tak ta není v hadici,ale přímo v tom filterboxu v tý části kam se ta hadice nasouvá v tom kolínku

a pokud se tam dostává olej příliž moc tak je to špatným stavem motoru řekl bych že se olej tlačí ven přez klikovku něco podobnýho jako když cáká z měrky

Napsal: pon bře 06, 2006 22:09
od dmatej
JmJ píše:A nemate tam spis vodu s olejem na hornim deklu filtru? Bo ja tohle mival, kdyz sem jezdil v zime za deste a mlhy bez predehrivani sani. Voda se vysrazela na nejstudenejsim miste motoru a tim bylo viko filtru a z tama kapala do karburatoru a do otvoru odvetravani klikovky. Pocitam, ze kdyz auto stalo, tak voda stekla az do odlucovace oleje. Jak se motor ohral, voda s olejem sla nahoru a svinila zas viko filtru a kapala do karburatoru. Vysledek byl ten, ze to obcas nechtelo skoro vubec jet.
Přesně tak, samá voda i u mě, jezdím na "letní" nastavení. Ale jezdí to furt, naštěstí ;-)

Napsal: pon bře 06, 2006 22:10
od Majo
ta dratenka je zhasac plamena. a nie je tam na to aby zastavovala nejaky bordel iduci do filtra. je tam preto aby ak by sa nahodou dostal plamen do oleja(cez prerazeny piest a pod) aby nepresiel az do karburatora ku zdroju benzinu a nesposobil vacsie skody.

stejne mam stale pocit, ze tu riesite vedlajsi ucinok inej vaznej chyby a sice netesnosti piestnych kruzkov. takze zameral by som sa skor tym smerom alebo vycistil odvetranie a kym to ako-tak jazdi tak sa v tom nevrtal a zbytocne nemeditoval :?

Napsal: úte bře 07, 2006 08:31
od Teepee
Majo píše:vycistil odvetranie
... a dal jej do pořádku.
Nemám z toho olejničku, jen ten černý povlak v karburátoru, sací potrubí pod karburátorem je naprosto čisté. Nemám ještě změřené tlaky, ale všechny indicie mi zatím ukazují, že tlaky mne snad trápit nemusí. No uvidíme, až se k tomu pořádně dostanu a pořeším to.

Napsal: sob kvě 20, 2006 21:49
od Dobi
Onehdá jsem v rubrice "zaneřáděný motor" psal o tom, jak se mi dostává do filtrboxu hnědavá srágora ( ne olej !!) z odvětrávání kliky. Auto se trochu rozjezdilo a mě se zdá, že v mém případě se jednalo o vlhkost a jistý binec, který se tam nečinností usadil. Prostě vylítal ven a momentálně je už po této stránce klid.