Stránka 2 z 28

Napsal: čtv pro 08, 2005 15:18
od VaSek
denis píše:Navíc při zatížení ten elektrický systém musí papat a když si veme energii, tak ti ji částečně veme altík, proto jen toto málo. :(
To neni jadro problemu, supercharger Rootsova typu si vezme i 10Hp z kliky, ale svoji cinnosti 40-50HP u stokonovyho motoru prida, takze jsi porad vyrazne v plusu. Ono z principu muzes i todle dmychadlo pohanet elektricky, ale potrebujes el. motor o 8kW a stejne tak dimenzovany alternator. Tady je vyrazny rozdil v principu. Zatimco fofrniky (turbinky) pracuji jako odstredivka, dokazi prepravit velky objem vzduchu , ale nedokazi vytvorit takovy pretlak(proto je taky staci pohanet elektricky malym vykonem, protoze nekonaji temer zadnou praci, jenom vzduch prehazuji). Rootsovo nebo Lysholmovo dmychadlo dokazou vytvorit radove vetsi pretlak a tim vyrazne vyssi plnici ucinnosti.

Napsal: čtv pro 08, 2005 16:04
od Ondra 07
Ja uz mam z tech upgradu motoru hlavu jak pátrací balon... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Napsal: čtv pro 08, 2005 21:00
od capodrak
hmm nějak mě to video nejde stáhnout v tom zipu když to stáhnu tak mi to nadá že to nejde otevřít :(

Napsal: čtv pro 08, 2005 21:51
od dmatej
Přejmenuj ho na *.wma

Števo, nechceš udělat dabing? :wink:

Napsal: čtv pro 08, 2005 21:53
od capodrak
dmatej píše:Přejmenuj ho na *.wma

Števo, nechceš udělat dabing? :wink:
Začíná mě srát že sem ti tu 01 prodal :roll: teď nemám co "prznit" flexou :lol:

Napsal: čtv pro 08, 2005 22:35
od ert
chalani.... nafotim to, zrovna teď to je rozebraný! budou i detajly...
nu u toho těsnění mě hlavně zajímá jestli jsou rozteče děr pro šrouby, díry pro válce a mazací kanál na stejnejch místech! zbytek se dá přizpůsobit !!! SNAD!!! páč doufám,že ta voda je jen pár mm!
neco jako u původních hlav!
no jinak písty dobrý. nepropalujou se!!
A zatim ani karbon se nenapek!! spíš se bojim o výfukové ventily!
páč když vydim vždycky oranžový svody i s turbem po jízdě, tak si je představuju zvohlí... a co pak to turbo....
Je to geret vt15!!!
jinak kompresní poměr je klasika.... 8,5:1!!!
jako WRC motor z oktávky...( nu hloupí přirovnání, ale nic mě hned nenapadlo)
jinak trěba uno turbo má myslim 8:1,,,
a na tom se dá stavět hehe :wink:

Napsal: čtv pro 08, 2005 22:45
od Števo
Treba prepisat na*.wmv
VaSek píše:Neni ostra vacka na turbu trochu zbytecna?
Oni tam spomynaju , ze za pomoci dobre odstupnovanej vacky sa da dosiahnut stoho maximum. To co sa dalo vydiet co vystrajal na videu(podotyk rucna mu nesla tak to otacal na plyne). Len to prezradit nechcel aka vacka tam ide, lebo to je srdcom vykonu

Na preklade (titulky) sa bude pracovat hned ako bude cas

Napsal: pát pro 09, 2005 21:03
od ert
[/list]

Napsal: pát pro 09, 2005 21:10
od Little Red Riding Hood
ert píše:[/list]
what??.. :shock:

Napsal: pát pro 09, 2005 21:12
od ert
čeče, nějak mi nejde poslat fota...

Napsal: sob pro 10, 2005 08:02
od capodrak
ert píše:čeče, nějak mi nejde poslat fota...
Tak nam to mužeš hodit na mejla :wink: muj je capodrak@seznam.cz

Napsal: sob pro 10, 2005 08:10
od Ondra 07
capodrak píše:
ert píše:čeče, nějak mi nejde poslat fota...
Tak nam to mužeš hodit na mejla :wink: muj je capodrak@seznam.cz
Ale ne ze si to nechas pro spionazni ucely... :wink:

Napsal: sob pro 10, 2005 09:42
od Little Red Riding Hood
capodrak píše:
ert píše:čeče, nějak mi nejde poslat fota...
Tak nam to mužeš hodit na mejla :wink: muj je capodrak@seznam.cz
vono to zlobilo aj když mi o chtěl poslat na mail.. ale už senemůžu dočkat!! zem zvědavej..

Napsal: sob pro 10, 2005 13:38
od capodrak
Ondra 07 píše:
capodrak píše:
ert píše:čeče, nějak mi nejde poslat fota...
Tak nam to mužeš hodit na mejla :wink: muj je capodrak@seznam.cz
Ale ne ze si to nechas pro spionazni ucely... :wink:
no napad to není špatnej :wink: ale tohle mě torchu překvapilo
http://www.fotoforum.ru/nolimits/P6180217.jpg jastle je z NSU

Napsal: sob pro 10, 2005 17:39
od Ondra 07
capodrak píše:...ale tohle mě torchu překvapilo...
Tak to je pekny... Tak timhle arzenalem nepropadne skrz ani sroubek...