Stránka 2 z 4

Napsal: stř led 11, 2006 20:15
od Myso
65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou

Napsal: stř led 11, 2006 20:44
od Pool
Myso píše:65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou
To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)

Napsal: stř led 11, 2006 22:58
od dmatej
a jeje, na tohle se asi taky kouknu. Já obměnil trysku a vzdušník na origo, takže spotřeba šla ze 13 na 9 litrů, ale v malejch otáčkách to nejede a když je to studený střílí do karbecu.

Musim se zas kouknout na ventily, možná si to zase poposedlo a je pro změnu malá vůle.

Napsal: čtv led 12, 2006 06:57
od Myso
Pool píše:To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)
tak to mas nejaky shit.ja som jazdil na benzin na nastavenia 65, odtrh na svieckach 1,1mm(na stole to hadzalo spolahlivu iskru na tusim 2,3cm), a bola to pohodovka,1300vka sa pri 4000ot utrhla a tahala otmer k 7-7,5tis. ot.

Napsal: čtv led 12, 2006 07:04
od Wolf
Pool : U tranzistoroveho zapalovani muzes nastavit opravdu minimalni hodnotu odtrhu, ale nezapomen, ze rozdelovac je mechanicky a pri jakekoliv vuli na hrideli se Ti to projevi i na odtrhu. Proto Ti doporucuji pod 0,1 mm nejit, aby se Ti to po case nevymstilo tim, ze nekde zustanes stat.
dmatej : to nevypada na ventily, pri male vuli by jsi v extremnim pripade "pouze" nenatocil (ztrata komprese), nicmene tak, jak to popisujes se pri spravnem natryskovani projevuje nizka hladina v plovakove komore. Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.

Napsal: čtv led 12, 2006 09:48
od Pool
Tak jsem zvědavej jak pošlape můj VFTS rozdělovač s odtrhem 0,05mm :wink: To nastavení trvalo asi 20 minut, protože při dotahování kladívek se to vždy neviditelně pohne a ještě to není úplně přesně > spíš něco mezi 0,10 a 0,05. Změřenej úhel sepnutí je 75°.

Napsal: čtv led 12, 2006 11:02
od tek
Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.

Napsal: čtv led 12, 2006 11:18
od JmJ
tek píše:
Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
zkus si precist

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0

pripadne jeste nekde jinde se o tom hovorilo, nez se to zvrhlo v rezaveni felicii :-)

Napsal: čtv led 12, 2006 11:53
od Wolf
tek píše:BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
Zjednodusene receno pokud jezdis na BENZIN, tak by jsi mel pri venkovnich teplotach blizicich se nule a nizsich prestavit na teple sani. Velmi vhodne je to pri nizkych teplotach a vysoke vlhkosti vzduchu. V ostatnich pripadech se filtr nastavuje na studene sani. Mix se jako saci poloha nevyuziva. W.

Napsal: čtv led 12, 2006 14:15
od Little Red Riding Hood
prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:

Napsal: čtv led 12, 2006 15:25
od Luděk Musil
Little Red Riding Hood píše:prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:
Velmi správně. U plynu je velmi nevhodné posílat teplý vzduch do karburátoru.
Teplý vzduch = řídký vzduch = když přidáš plyn (LPG) tak nenaplníš válce = menší výkon. L.

Napsal: čtv led 12, 2006 16:48
od radek mb
No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???

Napsal: čtv led 12, 2006 17:56
od Tomáš
když už jsme u toho rozdělovače..tak když jedu se rařazeným kvaltem a brzdím motorem úplně bez plynu tak se mi asi pravděpodobně linou hrozný detonace z rozdělovače..furt sem si myslel že to dělá pneuventil ,ale ten je teď odpojenej a dělá to furt...jo a když takhle brzdím motorem a pak sešlápnu spojku tak to zdechne..pokud ale vyřadím a rychle prošláopnu plyn tak se otáčky udrží ...čím to ?

Napsal: pát led 13, 2006 13:35
od VaSek
radek mb píše:No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
A precetl jsi si uz odkaz, kde se to probiralo od JmJ?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0

Napsal: sob led 14, 2006 23:24
od dmatej
wolf: dík, to by taky mohlo být. Naposled jsem jí trošku snížil - jen zkusmo. Točí to dobře, studený i teplý.

Ještě mě napadla jiná věc - co akcelerační pumpička? Přijde mi, že je hrozně citlivá, cáká jakmile se dotknu pedálu. Napadlo mě, že se to zahlcuje.

Jinak není probém to točit nad 7000, max. jsem jel na dvojku 75 km/h, víc to zkoumat nebudu, ale při těchhle otáčkách je to živý až hrůza. Řadím strachem z hluku :-D

Ale rozjezdy na jedničku při malejch otáčkách je děs. Pomáhá povytáhnout sytič - a pomáhá to znatelně.