Rozdělovač

Moderátor: Moderátoři

Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Pool

Příspěvek od Pool »

Myso píše:65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou
To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

a jeje, na tohle se asi taky kouknu. Já obměnil trysku a vzdušník na origo, takže spotřeba šla ze 13 na 9 litrů, ale v malejch otáčkách to nejede a když je to studený střílí do karbecu.

Musim se zas kouknout na ventily, možná si to zase poposedlo a je pro změnu malá vůle.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Pool píše:To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh.. :)
tak to mas nejaky shit.ja som jazdil na benzin na nastavenia 65, odtrh na svieckach 1,1mm(na stole to hadzalo spolahlivu iskru na tusim 2,3cm), a bola to pohodovka,1300vka sa pri 4000ot utrhla a tahala otmer k 7-7,5tis. ot.
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

Pool : U tranzistoroveho zapalovani muzes nastavit opravdu minimalni hodnotu odtrhu, ale nezapomen, ze rozdelovac je mechanicky a pri jakekoliv vuli na hrideli se Ti to projevi i na odtrhu. Proto Ti doporucuji pod 0,1 mm nejit, aby se Ti to po case nevymstilo tim, ze nekde zustanes stat.
dmatej : to nevypada na ventily, pri male vuli by jsi v extremnim pripade "pouze" nenatocil (ztrata komprese), nicmene tak, jak to popisujes se pri spravnem natryskovani projevuje nizka hladina v plovakove komore. Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
Pool

Příspěvek od Pool »

Tak jsem zvědavej jak pošlape můj VFTS rozdělovač s odtrhem 0,05mm :wink: To nastavení trvalo asi 20 minut, protože při dotahování kladívek se to vždy neviditelně pohne a ještě to není úplně přesně > spíš něco mezi 0,10 a 0,05. Změřenej úhel sepnutí je 75°.
tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tek »

Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6620
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

tek píše:
Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
zkus si precist

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0

pripadne jeste nekde jinde se o tom hovorilo, nez se to zvrhlo v rezaveni felicii :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Wolf
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wolf »

tek píše:BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
Zjednodusene receno pokud jezdis na BENZIN, tak by jsi mel pri venkovnich teplotach blizicich se nule a nizsich prestavit na teple sani. Velmi vhodne je to pri nizkych teplotach a vysoke vlhkosti vzduchu. V ostatnich pripadech se filtr nastavuje na studene sani. Mix se jako saci poloha nevyuziva. W.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10606
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Little Red Riding Hood píše:prý když máš plyn tak se nedává teplej vzduch.. :roll:
Velmi správně. U plynu je velmi nevhodné posílat teplý vzduch do karburátoru.
Teplý vzduch = řídký vzduch = když přidáš plyn (LPG) tak nenaplníš válce = menší výkon. L.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5190
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

když už jsme u toho rozdělovače..tak když jedu se rařazeným kvaltem a brzdím motorem úplně bez plynu tak se mi asi pravděpodobně linou hrozný detonace z rozdělovače..furt sem si myslel že to dělá pneuventil ,ale ten je teď odpojenej a dělá to furt...jo a když takhle brzdím motorem a pak sešlápnu spojku tak to zdechne..pokud ale vyřadím a rychle prošláopnu plyn tak se otáčky udrží ...čím to ?
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

radek mb píše:No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
A precetl jsi si uz odkaz, kde se to probiralo od JmJ?
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

wolf: dík, to by taky mohlo být. Naposled jsem jí trošku snížil - jen zkusmo. Točí to dobře, studený i teplý.

Ještě mě napadla jiná věc - co akcelerační pumpička? Přijde mi, že je hrozně citlivá, cáká jakmile se dotknu pedálu. Napadlo mě, že se to zahlcuje.

Jinak není probém to točit nad 7000, max. jsem jel na dvojku 75 km/h, víc to zkoumat nebudu, ale při těchhle otáčkách je to živý až hrůza. Řadím strachem z hluku :-D

Ale rozjezdy na jedničku při malejch otáčkách je děs. Pomáhá povytáhnout sytič - a pomáhá to znatelně.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“