Rozdělovač
Moderátor: Moderátoři
To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh..Myso píše:65 je na tranzistorko optimum, nechaj to tak, teraz to mas dobre,este zvacsi odtrh na svieckach a si za vodou

- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
a jeje, na tohle se asi taky kouknu. Já obměnil trysku a vzdušník na origo, takže spotřeba šla ze 13 na 9 litrů, ale v malejch otáčkách to nejede a když je to studený střílí do karbecu.
Musim se zas kouknout na ventily, možná si to zase poposedlo a je pro změnu malá vůle.
Musim se zas kouknout na ventily, možná si to zase poposedlo a je pro změnu malá vůle.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak to mas nejaky shit.ja som jazdil na benzin na nastavenia 65, odtrh na svieckach 1,1mm(na stole to hadzalo spolahlivu iskru na tusim 2,3cm), a bola to pohodovka,1300vka sa pri 4000ot utrhla a tahala otmer k 7-7,5tis. ot.Pool píše:To je teprv testovací rozdělovač a do auta půjde až na jaře. Momentálně mám v autě klasickej - úhel sepnutí 52° a trojbodový svíčky s odtrhem 0,9 mm a to se moc neosvědčilo, v otáčkách to ztrácí sílu. Ale jinak na obyčejných svíčkách to propálí mezeru i 5mm na volnoběh..
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever

-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Pool : U tranzistoroveho zapalovani muzes nastavit opravdu minimalni hodnotu odtrhu, ale nezapomen, ze rozdelovac je mechanicky a pri jakekoliv vuli na hrideli se Ti to projevi i na odtrhu. Proto Ti doporucuji pod 0,1 mm nejit, aby se Ti to po case nevymstilo tim, ze nekde zustanes stat.
dmatej : to nevypada na ventily, pri male vuli by jsi v extremnim pripade "pouze" nenatocil (ztrata komprese), nicmene tak, jak to popisujes se pri spravnem natryskovani projevuje nizka hladina v plovakove komore. Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
dmatej : to nevypada na ventily, pri male vuli by jsi v extremnim pripade "pouze" nenatocil (ztrata komprese), nicmene tak, jak to popisujes se pri spravnem natryskovani projevuje nizka hladina v plovakove komore. Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
zkus si precisttek píše:BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.Wolf píše: Ale take v soucasne dobe aktualni namraza v difuzeru - mas nastaveno teple sani? W.
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0
pripadne jeste nekde jinde se o tom hovorilo, nez se to zvrhlo v rezaveni felicii

VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Zjednodusene receno pokud jezdis na BENZIN, tak by jsi mel pri venkovnich teplotach blizicich se nule a nizsich prestavit na teple sani. Velmi vhodne je to pri nizkych teplotach a vysoke vlhkosti vzduchu. V ostatnich pripadech se filtr nastavuje na studene sani. Mix se jako saci poloha nevyuziva. W.tek píše:BTW, to by mne taky zajímalo, kdy tak se má přehazovat to sání. Jsou tam tři polohy, žejo, přímo zepředu, mix a od motoru.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10606
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
když už jsme u toho rozdělovače..tak když jedu se rařazeným kvaltem a brzdím motorem úplně bez plynu tak se mi asi pravděpodobně linou hrozný detonace z rozdělovače..furt sem si myslel že to dělá pneuventil ,ale ten je teď odpojenej a dělá to furt...jo a když takhle brzdím motorem a pak sešlápnu spojku tak to zdechne..pokud ale vyřadím a rychle prošláopnu plyn tak se otáčky udrží ...čím to ?
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
A precetl jsi si uz odkaz, kde se to probiralo od JmJ?radek mb píše:No jo,ale když mi to bez přívodu teplého vzduchu chcípá.Když jedu na neutral z kopce.Když stojim,tak to bylo v pohodě.Je pravda,že jakmile přepnu na benzin,je to znatelně živější.Tak co s tim???
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1640&start=0
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
wolf: dík, to by taky mohlo být. Naposled jsem jí trošku snížil - jen zkusmo. Točí to dobře, studený i teplý.
Ještě mě napadla jiná věc - co akcelerační pumpička? Přijde mi, že je hrozně citlivá, cáká jakmile se dotknu pedálu. Napadlo mě, že se to zahlcuje.
Jinak není probém to točit nad 7000, max. jsem jel na dvojku 75 km/h, víc to zkoumat nebudu, ale při těchhle otáčkách je to živý až hrůza. Řadím strachem z hluku
Ale rozjezdy na jedničku při malejch otáčkách je děs. Pomáhá povytáhnout sytič - a pomáhá to znatelně.
Ještě mě napadla jiná věc - co akcelerační pumpička? Přijde mi, že je hrozně citlivá, cáká jakmile se dotknu pedálu. Napadlo mě, že se to zahlcuje.
Jinak není probém to točit nad 7000, max. jsem jel na dvojku 75 km/h, víc to zkoumat nebudu, ale při těchhle otáčkách je to živý až hrůza. Řadím strachem z hluku

Ale rozjezdy na jedničku při malejch otáčkách je děs. Pomáhá povytáhnout sytič - a pomáhá to znatelně.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).