Stránka 2 z 3

Napsal: ned črc 31, 2011 21:25
od ignorant
Nemohl jezdit na sytič??

Napsal: ned črc 31, 2011 21:32
od Karlos 2101
kolama otáčím v pohodě a na sytič nejezdím :wink: zejtra to zkusím se svahem, dík. Co mě děsí, tak jsou slova majitele, že přeložiskovávali diferák a nějak jim to nešlo nasadit zpět tak zasáhli flexou :axe: , ale to podle mě spotřebu neudělá.

Napsal: ned črc 31, 2011 21:34
od Křečík Barbuška
Těch 7,5mm máš na čem? Na tom K126? Nebo na weberu? Pokud tam máš webera a není to úplný prehistorik tak se nastavuje 6,5mm. Nejednáli se o ten K126 tak prosím upřesni typ karbu. Každopádně výše udaná myšlenka se sytičem je zajímavá, máš mechaniku klapek a táhel v pořádku?

Edit: No přetažený diferák by mohl dělat dost.

Napsal: ned črc 31, 2011 21:35
od Jakub Metelka
Nezůstává ti plovák neustále zakouslej v otevřené poloze :?: .Na jednom autě jsem měl problém stím ,že se zakousl a spotřeba pak rapidně narůstala.

Napsal: ned črc 31, 2011 22:11
od Karlos 2101
7,5mm je na origo karbci, ten K126 jsem nijak neměřil. Po vizuelní stránce je mechanika na karbci OK, ale otevření klapek doma bohužel nezměřím. Takže říkáš, že mu mám ještě milimetr ubrat ? Plovák jsem zkoušel venku na víčku zavírat prstem a chodil bez znatelnýho zadrhnutí, nebo škobrtnutí.

Napsal: ned črc 31, 2011 22:21
od Křečík Barbuška
Napiš typové číslo toho karbu.

Napsal: ned črc 31, 2011 22:44
od Karlos 2101
eee teď si vzpomínám jen, že je to 2101 pak tam je myslím 1110XXXXX ale těmahle číslama už si jistej nejsem, napíšu zítra

Napsal: ned črc 31, 2011 22:53
od Křečík Barbuška
Nezdá se mi zrovna šťastné používat karb pro "nízkoobjemy" na patnáctikilu. Kdysi jsem se nachomýtl k užití ozonu 2105 na motoru 2103. Vzpomínám si, že majitel vykřikoval něco o tom, že to nějak divně jede a papá, i když ne tak příšerně.

Vyčkej na Marka, jistě ti poradí lépe jak to zpasovat. Ale být tebou tak ulovím raději karb takový jaký na ten motor patří.

Nicméně jednou jsi se v textu v textu zmiňoval o vylítané dvanáctce, co tam vlastně máš?

Napsal: ned črc 31, 2011 23:00
od Karlos 2101
byla tam dvanáctka a nedávno jsem nahodil patnáctku, ale bohužel k ní nemám karb, tak jsem nahodil dvanáctkovej jako takovou z nouze cnost, jelikož to auto denně využívám a jiný nemám. Ale někdy půjdu vybrat autovrakoviště a to by bylo abych tam nějakej kloudnej nenašel :wink: a když už tam budu, tak se poohlídnu i po rychlejším diferenciálu, když to nebudu muset tolik točit, tak to taky pomůže.

E: o tý dvanáctce jsem se zmiňoval pouze v souvislosti se spotřebou pro takovou přibližnou představu co to žere :wink:

Napsal: pon srp 01, 2011 08:41
od MartasBrno
Po té, cos napsal na předchozí stránce jsem si myslel, že tu trasu jezdíš na jedničku, nebo se zataženou ručkou. To není možný to musí být stylem jízdy. Ale to bys byl hodně velkej závodník.
No to je jedno, jak jezdíš si nejlíp vyslechneš od spolujezdců, které vozíš sebou. Jestli ne, honem to zkus, někoho povozit, ať ti řekne upřímně, jaký je tvůj styl. No a jak píšou ostatní, všechno musí jít na autě přiměřeně lehce.

Napsal: pon srp 01, 2011 11:02
od Karlos 2101
No závodník rozhodně nejsem. Povětšinou nejezdím ani těch 90, prostě 80 a pohodka a stylem brzda-plyn nejezdím - za "a" nemám to v povaze a za "b" to auto na to není vůbec dělaný (což ovšem asi tady nemá nikomu cenu říkat :wink: ) jsem klidnej jezdec a když je hezká příroda, tak občas jedu spíš na kochačku. Mám ve zvyku nikdy nevyřazovat, ale to spotřebu neudělá, alespoň ne takovouhle. Předek foukám na 2,2Atm a zadek na 1,8Atm.

E: karbec má číslo 2101 - 1107010

Napsal: pon srp 01, 2011 12:02
od Marek
Předek 2,5 a zadek minimálně 2,2 (s pěti lidmi klidně i 2,5).

Někde je chyba - diferák umí hodně. Ale spíš bych to viděl na něco zásadně blbě na nastavení motoru. A samozřejmě nejlepší by byl karburátor OZON 2107 a k němu odpovídající rozdělovač.

Napsal: pon srp 01, 2011 12:04
od Karlos 2101
Diferám myslíš špatně sestavenej, nebo špatnej převod ? :oops: Ten karburátor je jasnej, ale ten bude až pojedu na vrakáč.

Napsal: pon srp 01, 2011 12:05
od Marek
Myslím špatně sestavený. O převod až tolik nejde (i když samozřejmě čím rychlejší, tím pro spotřebu lepší).

Napsal: pon srp 01, 2011 12:30
od radek mb
Karlos 2101 píše:Ten karburátor je jasnej, ale ten bude až pojedu na vrakáč.
Mohu se zeptat kam? Na Hejtmánku v Bouli? Není to tak dlouho, co jsem tam byl a můžu ti zaručit, že na žígo tam nemají ani šroubeček, natož karburátor. Vlastně při dotazu, co mají na žíga, mě vysmáli.