Stránka 2 z 2

Napsal: čtv srp 04, 2011 19:30
od MartasBrno
Jojo. rozumíme. Však škodovkářů jsou taky mraky, proto si ty žigulíky držíme jak se dá :mrgreen:

Napsal: čtv srp 04, 2011 19:36
od Marek
Hezky řečeno...

Re: Karburace a kat

Napsal: ned led 29, 2012 15:58
od petr jahorný
Zdravím všechny znalce žigulíků. Měl bych dotaz ohledně spárování motoru 1,7 s karburátorem Ozon z 2107 (1,5). Do svojí 2101 jsem namontoval motor 1,7 (najeto pouze 50 000km), který byl původně v Nivě jako stříkačka. Protože jsem stříkačku neměl a ani nechtěl, osadil jsem motor kompletním příslušenstvím z motoru 1,5 z 2107. V té 2107 jsem jezdil a všechno fungovalo jak mělo a jezdila dobře. Na podzim jsem konečně pln očekávání vyjel a zjistil jsem, že v nízkých otáčkách (až do cca 2400 ot.) auto moc nejede a že po přidání plynu ná dlouhou prodlevu než pomalu začne zrychlovat. Situace se změní, když v nízkých otáčkách povytáhnu na chvílu sytič - to pomůže a auto začne pěkně zrychlovat. Od středních až do vysokých ale táhne parádně (o dost víc než původní 1500). Napadá mě, jestli jsou dostatečné trysky. Před namontováním na 1,7 byl karbec seřízen na původní 1,5. Poraďte v čem by mohla být chyba. Dík

Re: Karburace a kat

Napsal: ned led 29, 2012 16:03
od Cory
Mas chudobnu zmes...Mas dobre nastaveny predstih? Trysky by mali byt: 112/150 a vzdusniky tusim 150/150.

Re: Karburace a kat

Napsal: ned led 29, 2012 16:21
od petr jahorný
Jo, trysky tam jsou původní, takže by tam měly být 112/150, ale nevím právě jestli ta 112 na 1. komoře stačí.

Re: Karburace a kat

Napsal: ned led 29, 2012 16:32
od Cory
ja som mal na 1,7ke na karbe trysku 125 na 1. komore. a vzdusnik 170...ale aj s normalnym osadenim mi to islo celkom fajn.

Re: Karburace a kat

Napsal: pon led 30, 2012 23:12
od Sid
My máme v 2106ke motor z NIVY 1,7. Po osadení OZONA sériového prevedenia to auto ide, le nieje to také, ako by som si to predstavoval. Kúsok nad rýchlosťou 120 autom začne šklbať a dosť. Ale je to celé také choré a nedarí sa nám na tom dosiahnuť kultivovaného chodu na voľnobeh a sytič aké je bežné pri motoroch osadzovaných sériovo karburátorom a rozdeľovačom. Keď tam bol putovný karburátor, ktorý bol pôvodne Markov tak sme na tom dosiahli 150 kmh bez akéhokoľvek trhania. Ale voľnobeh a sytič tiež nebol kultivovaný.

Re: Karburace a kat

Napsal: pon led 30, 2012 23:15
od Cory
ja som tam mal origo karb pre 1,7...solex 21073. Isiel super aj s nizskou spotrebou.

Re: Karburace a kat

Napsal: pon led 30, 2012 23:25
od Sid
Ja plánujem, že pošleme tú 1,7 kade ľahšie a pôjde tam 1,6 s Weberom a bude svätý pokoj.

Re: Karburace a kat

Napsal: úte led 31, 2012 22:24
od MartasBrno
Sid, až budeš tu 1.7 vyhazovat do šrotu, zkus ji prosím poslat směrem do Brna, nějak se domluvíme.

Re: Karburace a kat

Napsal: stř úno 01, 2012 10:19
od Sid
Ger už tiež spomínal, že by ju vzal. Keď bude vonku, dáme každému záujemcovi vedieť a každý sa bude môcť vyjadriť, koľko za to dá.