Stránka 2 z 3

Napsal: stř črc 27, 2011 13:08
od Veverka
Pravda je že ten origo hever mi přijde oproti jiným autům zbytečně moc ouzký,krátký,nestabilní a podlahy to rvalo už před letama 1990,nejen vraky.... :roll:

Napsal: stř črc 27, 2011 13:20
od Luděk Musil
Veverka píše:Pravda je že ten origo hever mi přijde oproti jiným autům zbytečně moc ouzký,krátký,nestabilní a podlahy to rvalo už před letama 1990,nejen vraky.... :roll:
Láďo - nebyl bych k onomu náčiní až tak kritický. Ono je taky tak trošku magie ten originální hever správně použít!
K tomu by jsi měl v autě vozit prkénko o rozměru cca 10x20x1,5 cm a při použití heveru toto prkénko musíš pod základovou patku podložit na cca polovinu a hever, resp. jeho základnu, musíš naklopit pod auto tak, aby prkénko bylo cca na úrovni vnějšku díry pro hever.
Potom to s tou nestabilitou a rvaním podlahy nebude taková trága. :idea: L.

Napsal: stř črc 27, 2011 15:18
od Hurikán
Srandičky, srandičky. Klidně si tomu nevěřte, ale já trvám na tom, že pokud je auto i hever v pořádku, tak není žádný problém. Maniupulace s heverem chce trošku cviku a jak :king: správně připoměl, malá destička dokáže divy. Nicméně já používám většinou hever bez destičky a nestěžuju si. Dokonce nemám problém si u naloženého auta na heveru otevřít dveře a sednout si do něho. A mám vyzkoušené i použití dvou origo heverů současně. Jak dva na jedné straně auta, tak dva na jedné polovině auta.

Veverko, možná tě to překvapí, ale už i před rokem 90 bylo mnoho žigulů ve vrakoidním stavu, takže tvoje tvrzení o "rvaní podlah" značně klopýtá. A to zcela pomíjím nemožnost případné tvé osobní zkušenosti. Navíc stabilitu neurčuje až tak hever, ale správně zabržděné a zaklínované vozidlo. :idea:

Netvrdím, že origo hever je nejlepší co může být. To není. Ale rozhodně nemůže za bortící se prahy apod. ;)

Napsal: stř črc 27, 2011 17:03
od Veverka
Já bych si pod to teda nikdy nelehnul.Jediný štěstí že se dolů vlezu i bez heverování.

Hever od Felicie je x-krát jistější,placatej a dá se spíše použít i mimo pevné plochy.A pod ní teda bez něj zase nevlezu no :lol: .

Napsal: čtv črc 28, 2011 09:36
od MartasBrno
Veverka, felda to má udělaný taky do prahu, a i ten feldovej hever jde nasadit blbě. Stačí, aby netechnický uživatel ignoroval návod k použití a je to. Nasadí to vedle, křivo, jinak než se má... Já bych teda pod auto na heveru taky nelezl, ale prostě proto, že se to nesmí! A ví se proč. Špalky jsou vždy jistější. Zvlášť u aut, který jdou zvednout už jen za nápravnici, ramena nebo mostovku.

Mimochodem, i na špalky jde auto posadit tak aby se zvrhlo - ale to je každýho boj.

Napsal: sob črc 30, 2011 11:45
od Vašátor
Zcela souhlasím s Hurikánem. Pokud je vůz v pořádku, musí jít bez jediného problému zvednout originálním heverem.

Mno a kdo si lehne pod auto zvednuté originálním heverem (ať je to žigul, felda atd...) je u mě velkej vůl. Kolik lidí už takto přišlo o zdraví, každou chvíli je to v TV a přesto se najde spousta lidí, kteří nedbají a lezou pod nezajištěné auto :!:

Napsal: sob črc 30, 2011 18:00
od Laďuša
Největší sranda je, když se to zdá bejt v pořádku a pak výde na povrch, že nebylo :) Nemůžu si pomoct, ale šev držáku na hever podle mě odchází dřív, než zbytek a celkem se nezdá :) A strašně doufam, že až se to stane Jahodě, že nás Albert neopomene informovat s podrobnou fotodokumentací :mrgreen:

Napsal: ned črc 31, 2011 19:52
od Křečík Barbuška
Laďuša píše: ... že až se to stane Jahodě, že nás Albert neopomene informovat s podrobnou fotodokumentací

Až se toto stane, tak mám pocit, že nebude žádná fotodokumentace, ale Albertův funus :) .

Re: Lada a rez

Napsal: pát srp 19, 2011 18:41
od Rankl
hele a jak se dívaji na ty zmačklý šachtičky na technické?

Re: Lada a rez

Napsal: ned srp 21, 2011 22:24
od MartasBrno
To nevím, ale myslím že škaredě :-) .

Re: Lada a rez

Napsal: čtv srp 25, 2011 20:51
od Dusan
kratkou vetou korozia kastle... vecsinou zavady prveho stupna aby auto mohlo jazdit :D

Re: Lada a rez

Napsal: sob srp 27, 2011 16:19
od Rankl
tak to rád čtu.

Re: Lada a rez

Napsal: ned zář 04, 2011 17:20
od Dusan
Dusan píše:kratkou vetou korozia kastle... vecsinou zavady prveho stupna aby auto mohlo jazdit :D
A este par inych povinnych zavad..

Re: Lada a rez

Napsal: pon zář 05, 2011 14:30
od Laďuša
Povinná závada neexistuje :P Zeptej se Luďka :lol:

Re: Lada a rez

Napsal: pon zář 05, 2011 14:42
od Luděk Musil
Zaslechl jsem své jméno .... o co se jedná?

Aha - asi tohle: http://rose.orangeline.cz/~ladaklub/for ... 57#p334457