Stránka 2 z 9
Napsal: úte pro 06, 2005 21:57
od capodrak
Luděk Musil píše:Myslím, že to nebylo řečeno takto. Nevzpomínám si přesně, jak debata probíhala a rozhodně nejsi první, který má nápad osadit "zadek" Lady kotouči.
Problém jediný a zásadní je v tom, že tyto nejsou pro Ladu homologovány se všemi následky z toho plynoucími. Řeknu jen jeden: v případě havárie (i Tebou nezaviněné) bude vina přiřknuta Tobě právě z důvodů něčeho, co na autě nemá být.
Ano, jde jen o homologizaci (to je přece ..... to nepotřebuju), vím, s kotouči to brzdí líp, také vím, že tam jde použít např. celá zadní náprava z polskýho fiata (tuším 125 P). Ale také vím, že je tam problém s osazením této nápravy (např. listová pera) nebo problém s omezovačem brzdnýho tlaku.
Prostě tady ze zdejších účastníků do toho nikdo nakonec nešel. L.
Nechu bejt slovíčkář,ale když sem tohel žekl při zavěrečkách na řidičáku tak mě suše setřel stím že to není pravda a že je to naopak
jen je figl ftom žekotouče se líp chladí a taky se lip vyměňujou brzdoví destičky než brzdoví oboložení
(vytáhl sem si otáku jakej rozdíl je mezi kotoučovejma a bubnovejma brzdama)
Napsal: stř pro 07, 2005 06:47
od Myso
capodrak píše:Luděk Musil píše:Myslím, že to nebylo řečeno takto. Nevzpomínám si přesně, jak debata probíhala a rozhodně nejsi první, který má nápad osadit "zadek" Lady kotouči.
Problém jediný a zásadní je v tom, že tyto nejsou pro Ladu homologovány se všemi následky z toho plynoucími. Řeknu jen jeden: v případě havárie (i Tebou nezaviněné) bude vina přiřknuta Tobě právě z důvodů něčeho, co na autě nemá být.
Ano, jde jen o homologizaci (to je přece ..... to nepotřebuju), vím, s kotouči to brzdí líp, také vím, že tam jde použít např. celá zadní náprava z polskýho fiata (tuším 125 P). Ale také vím, že je tam problém s osazením této nápravy (např. listová pera) nebo problém s omezovačem brzdnýho tlaku.
Prostě tady ze zdejších účastníků do toho nikdo nakonec nešel. L.
Nechu bejt slovíčkář,ale když sem tohel žekl při zavěrečkách na řidičáku tak mě suše setřel stím že to není pravda a že je to naopak
jen je figl ftom žekotouče se líp chladí a taky se lip vyměňujou brzdoví destičky než brzdoví oboložení
(vytáhl sem si otáku jakej rozdíl je mezi kotoučovejma a bubnovejma brzdama)
sa mi javi ako pekna picovina...si porovnaj ako brzdi 1000cka v zaklade a ako po tuningu prednej napravy(kotuce)...a preco dnes auta nad 2,0 litra objemu motora maju vzadu standardne kotuce?lebo sa lahsie meni oblozenie?
uz si niekedy sedel v aute co ma vsade kotuce?napr. OLTCIT?(a to nema posilovac brzd)...
Napsal: stř pro 07, 2005 07:47
od Jiri
Musim rict ze porovnani brzdeni s1000/s100 je v neprospech bubnu ve predu zcela jednoznacne, stejne tak jako kdyz srovnam jak brzdi slabsi fabie s bubnama vzadu oproti tem co maji vzadu kotouce. (obute na stejnych kolech. Nejvic je to znat kdzy brzdite autak na dalnici treba ze 160km/h. u kotoucu je nastup brzdneho ucinku daleko rychlejsi.....
Samozrejme ze se to i lepe chladi a vymena desticek je pohodova:-) ten rychlejsi nastup brzdneho ucinku je dan i vulema ktere potrebuji kotoucove brzdy. jsou mensi nez u bubnu. Mit cas si s tim hrat tak bych asi dal na 2111 taky kotouce. furt je lepsi "to ubrzdit " nez mit jistotu temer nejhorsich brzd mezi okolnima autama. ale posvecenou z STK:-))))
Napsal: stř pro 07, 2005 20:38
od capodrak
Myso píše:capodrak píše:Luděk Musil píše:Myslím, že to nebylo řečeno takto. Nevzpomínám si přesně, jak debata probíhala a rozhodně nejsi první, který má nápad osadit "zadek" Lady kotouči.
Problém jediný a zásadní je v tom, že tyto nejsou pro Ladu homologovány se všemi následky z toho plynoucími. Řeknu jen jeden: v případě havárie (i Tebou nezaviněné) bude vina přiřknuta Tobě právě z důvodů něčeho, co na autě nemá být.
Ano, jde jen o homologizaci (to je přece ..... to nepotřebuju), vím, s kotouči to brzdí líp, také vím, že tam jde použít např. celá zadní náprava z polskýho fiata (tuším 125 P). Ale také vím, že je tam problém s osazením této nápravy (např. listová pera) nebo problém s omezovačem brzdnýho tlaku.
Prostě tady ze zdejších účastníků do toho nikdo nakonec nešel. L.
Nechu bejt slovíčkář,ale když sem tohel žekl při zavěrečkách na řidičáku tak mě suše setřel stím že to není pravda a že je to naopak
jen je figl ftom žekotouče se líp chladí a taky se lip vyměňujou brzdoví destičky než brzdoví oboložení
(vytáhl sem si otáku jakej rozdíl je mezi kotoučovejma a bubnovejma brzdama)
sa mi javi ako pekna picovina...si porovnaj ako brzdi 1000cka v zaklade a ako po tuningu prednej napravy(kotuce)...a preco dnes auta nad 2,0 litra objemu motora maju vzadu standardne kotuce?lebo sa lahsie meni oblozenie?
uz si niekedy sedel v aute co ma vsade kotuce?napr. OLTCIT?(a to nema posilovac brzd)...
Když je to pičovina tak proč mě kuly tomu malem vyhodil od skoušek ?
Napsal: stř pro 07, 2005 20:45
od Myso
capodrak píše:Myso píše:capodrak píše:
Nechu bejt slovíčkář,ale když sem tohel žekl při zavěrečkách na řidičáku tak mě suše setřel stím že to není pravda a že je to naopak
jen je figl ftom žekotouče se líp chladí a taky se lip vyměňujou brzdoví destičky než brzdoví oboložení
(vytáhl sem si otáku jakej rozdíl je mezi kotoučovejma a bubnovejma brzdama)
sa mi javi ako pekna picovina...si porovnaj ako brzdi 1000cka v zaklade a ako po tuningu prednej napravy(kotuce)...a preco dnes auta nad 2,0 litra objemu motora maju vzadu standardne kotuce?lebo sa lahsie meni oblozenie?
uz si niekedy sedel v aute co ma vsade kotuce?napr. OLTCIT?(a to nema posilovac brzd)...
Když je to pičovina tak proč mě kuly tomu malem vyhodil od skoušek ?
zeby si nebol v poriadku keby si sa dal?
mam rad panov teoretikov, takych ako su v autoskole...
ti vravim oskusaj auto s bubnami a s kotucmi a potom hovor...
Napsal: čtv pro 08, 2005 07:13
od denis
Teda, tvrdit že jsou bubny lepší než kotouče, tak to je husté. Proč nemají potom WRC bubny?? Tvůj učitel byl lama jak cip!! Nedokážu si představit, jak by chtěli např ubrzdit BMW540 s 360koníkama s bubnama-ty kotouče měly průměr skoro jako kola a stejně dostávaly naprdel. Kolega učitel byl evidentně zarytý škodovkář.
Napsal: čtv pro 08, 2005 07:56
od Majo
ja mam na 04ke uz dlhsie osadene zadne kotuce z Fiata Croma/Lancia Thema a musim uznat, ze je to oproti bubnom 50x lepsie. Skorsi nastup brzdneho ucinku a ovela vacsia brzdna sila. STK ma caka hned ako opat s kombikom vyrazim na cesty, tak som zvedavy. (Ale snad ked si to nikto nevsimol na dvoch Ladazrazoch, co soom s tym absolvoval
)
jo, a teraz prednedavnom este pribudli vrtane predne kotuce, no tie este odskusane nemam, kedze kombik bude este dllllhooo nepojazdny...
Napsal: čtv pro 08, 2005 08:08
od denis
Rozhodně-rychlejší nástup brzd ale jak máš vyřešenou ruční brzdu??
Napsal: čtv pro 08, 2005 09:33
od Radek
Majo píše:Ale snad ked si to nikto nevsimol na dvoch Ladazrazoch, co soom s tym absolvoval
A to sis na jaře v Bechyni nevšiml brejlaté postavičky, která v transu klečela u zadního kola tvojí 04, pak vytáhla modlitební kobereček a začala vzývat ladovské bohy, aby jí seslali taky kotouče na zadních? Tak to jsem byl já...
Jinak stejná otázka jako denis: jak je to s ručkou?
Napsal: čtv pro 08, 2005 16:30
od Ondra 07
Majo píše:...STK ma caka hned ako opat s kombikom vyrazim na cesty, tak som zvedavy...
No na STK testujou brzdy na tech valcich,chlapek bude cumet jak ti brzdi zadek,se mu to ani nevleze na monitor
Rucku tusim ze by jsi mohl mit vyresenou z toho Fiata??? Nebo jsem jeste jsem videl toto...
Napsal: čtv pro 08, 2005 18:09
od Majo
ee.
hydraulicku rucku nemam rad. ked mi prdne hadicka ci trubka, tak som bez zadnych brzd, ovsem pri lanku mam este nadej.
no rucna brzda u zadnych kotucovych brzd na Crome predsa funguje na stejnom principe ako u Lady
Jedina zmena je v uchytoch lanka na strmene. A to som riesil tak, ze som kupil nove lanko na Ladu, ufikol na nom koncovky, vsetko presne rozmeral a vyratal a dal si tam na mieru spravit koncovky A`la Croma. Jednoducheee
Radek: A ja som myslel, ze som tajny - ze to cez tie hlinikace vobec nevidno
Ozaj v Bechyni som rucku este nemal vobec dorobenu - nefungovala
Inak, viete co to dalo prace vyrobit uchyty na strmene? Cely den pocitania, merania a prace na sustruhu
A na STK planujem trochu prestavit obmedzovac zadnych brzd aby to az tak nebrzdilo. Ten tam samozrejme mam...
Napsal: čtv pro 08, 2005 21:05
od capodrak
Majo píše:ee.
hydraulicku rucku nemam rad. ked mi prdne hadicka ci trubka, tak som bez zadnych brzd, ovsem pri lanku mam este nadej.
no rucna brzda u zadnych kotucovych brzd na Crome predsa funguje na stejnom principe ako u Lady
Jedina zmena je v uchytoch lanka na strmene. A to som riesil tak, ze som kupil nove lanko na Ladu, ufikol na nom koncovky, vsetko presne rozmeral a vyratal a dal si tam na mieru spravit koncovky A`la Croma. Jednoducheee
Radek: A ja som myslel, ze som tajny - ze to cez tie hlinikace vobec nevidno
Ozaj v Bechyni som rucku este nemal vobec dorobenu - nefungovala
Inak, viete co to dalo prace vyrobit uchyty na strmene? Cely den pocitania, merania a prace na sustruhu
A na STK planujem trochu prestavit obmedzovac zadnych brzd aby to az tak nebrzdilo. Ten tam samozrejme mam...
Pokud bys ručku napojil na celej okruch tak bys brzdil všemam kolama
což by bylo zajímaví
Napsal: čtv pro 08, 2005 22:32
od dmatej
Ondra 07 píše:No ale ty moje kotouce jsou uplne novy,no zkusim ty kotouce,ale jak poznam ze jsou krivy???Zadnima brzdama to nebude,brzdim jenom predkem a dela to....Ale tak snad novej kotouc nebude krivej a pri brzdeni mi jde volant doleva,to muze byt cim?
to jsem měl kdysi taky - vyměnil jsem hlavní brzdovej válec a při tý příležitosti i prasata, trubky.... vlastně jsem prostě zgenerálkouval brzdy, jediný, co zůstalo, byla dlouhá trubka co vede dozadu, pak hadice za ní, rozbočka, obložení, kotouče a bubny.
Auto pak brzdilo úplně parádně (Žigul), jednou jsem flekoval v koloně a myslel jsem, že uděláme kotrmelec (OR34 v tomhle bodovaly, žádnej smyk, prostě jenom zůstaly stát skoro na fleku) - eštěže za mnou mělo další auto dostatečnej odstup
. Jo a na STK jsem si pak cinknul rafičkou na tom jejich zařízení
Napsal: čtv pro 08, 2005 22:35
od Majo
capodrak píše:Pokud bys ručku napojil na celej okruch tak bys brzdil všemam kolama
což by bylo zajímaví
zaujimave? a cim? jedine ak tym, ze by si nebrzdil nohou ale rukou. Ale inak v tom nejaky vyznam nevidim. Ja som s lankami spokojny. Dostatok grafitu v boudene a mozem ju mat zatiahnutu aj pri -40. Takto osetrena mi nikdy nezamrzla. Menit to nebudem...
Napsal: čtv pro 08, 2005 22:56
od Ondra 07
dmatej píše:Ondra 07 píše:No ale ty moje kotouce jsou uplne novy,no zkusim ty kotouce,ale jak poznam ze jsou krivy???Zadnima brzdama to nebude,brzdim jenom predkem a dela to....Ale tak snad novej kotouc nebude krivej a pri brzdeni mi jde volant doleva,to muze byt cim?
to jsem měl kdysi taky - vyměnil jsem hlavní brzdovej válec a při tý příležitosti i prasata, trubky.... vlastně jsem prostě zgenerálkouval brzdy, jediný, co zůstalo, byla dlouhá trubka co vede dozadu, pak hadice za ní, rozbočka, obložení, kotouče a bubny.
Auto pak brzdilo úplně parádně (Žigul), jednou jsem flekoval v koloně a myslel jsem, že uděláme kotrmelec (OR34 v tomhle bodovaly, žádnej smyk, prostě jenom zůstaly stát skoro na fleku) - eštěže za mnou mělo další auto dostatečnej odstup
. Jo a na STK jsem si pak cinknul rafičkou na tom jejich zařízení
No to mi nerikej ze to bude brzdovym valcem....