Stránka 2 z 2

Napsal: stř črc 06, 2011 20:39
od ignorant
Rankl, Ehm... A co takhle vzít šmirgl papír, ocelový kartáč a kapku to vydrhnout, větší díry zalepit eprosinem, zarovnat a potom to teprv natřít?? Na co zatírat rez :?: Takhle by to nešlo?? Na STK, no záleží na jakýho v.la narazíš :D

Napsal: čtv črc 07, 2011 11:19
od Thammy8
Rankl píše:ahoj, jakej je to ročník?
moje červená 07 (ale ta světlejší) se blíží do fáze toho přetření rezatých prahů, co vidím na fotce. bojim bojim technický. kolik rezu (i zatřenýho) tam snesou?
prahy nejsou rezavy to je jenom povrchová koroze prtoze jsem tam nanes jenom 2 vrstvu toho asfaltu ve spreji jinak to je 1990 ročník... tu korozi ošmirgluji a zatřu to + to nejak ošetřím....



Jinak mám ted velkej problem :( ted pred par dny jsem byl doma na slovensku , a pustil jsem se do základních úprav motoru vyměnil jsem svíčky tesnení pod víkem ventilu rozdelovač a kabely na rozdelovači.Rozdelovač mi nastavil dle přístroje muj známej automechanik.jen mám problém že auto nemá dostatočnej tah :( jak na benzín tak na LPG
proste třeba kdyz chci rychlejc vystartovat tak morot vytočím do vyšších odáček a jak pouštím spojku radeji ho udusí než by třeba přehrábnul kola.
Jeste mi kamos řikal že mi přeměří tlak ve válcech jestli to nemuze byt spusobeno tím , tak nevím :(


jinak puvodně vypadala nejak takhle

Obrázek

Sloučil jsem tři příspěvky v jeden, příště prosím piš rovnou do jednoho příspěvku - tlačítko Upravit. TP

Napsal: čtv črc 07, 2011 15:28
od Luky
Thammy8 píše:třeba kdyz chci rychlejc vystartovat
Mě se to stávalo taky, bylo blbě nastaveným chodem spojkového pedálu :roll: , takže sem to urychleně napravil a bylo to lepší. Jednou jsem se takhle potřeboval ve městě rychle odpíchnout...sice jsem se rychle odpíchnul, ale hned to chcíplo, stačil jsem to nahodil přes dvojku a jakmile tam nebylo alespoň tři tisíce ot. tak to chcípalo. Lámal jsem se nad tim hlavu asi tak dvě minuty a pak jsem si všiml, že se rozpojil ekonoměr :axe: . Btw. k té fotce...tuhle sedmu bych bral z fleku, jen ty zrcátka bych tam dal původní...i když...já mám o původnosti co kecat :D

Napsal: čtv črc 07, 2011 16:31
od Štěpán
Já bych tipoval na špatný předstih. Je tam předstih 3 - 5°?

Napsal: čtv črc 07, 2011 18:43
od Thammy8
Štěpán píše:Já bych tipoval na špatný předstih. Je tam předstih 3 - 5°?
Tííjo tak to je dobá otázka právě že ja jsem v tomle ohledu LAMA veliká takže fakt nevím ... ale o 2 měsíc budu mít auto v ČR tak kdyby byla nejaka dobra duse , ktera tomu rozumí tak by to bylo fajn kdyby se mi na to kouknul :)

Napsal: čtv črc 07, 2011 20:03
od Rankl
nechci to tu zachlístávat, koukam kolega má jinčí problemy, šmirglu se nebojim, to je samozřejmost.
mnoho zdaru s opravou.

Napsal: čtv črc 07, 2011 20:45
od mayo456
nemá byť predstih 5°-7° alebo na LPG je hodnota predstihu nižšia? Inak aký je tam predstih sa dá ľahko zistiť.

Napsal: čtv črc 07, 2011 20:49
od Štěpán
Pro LPG asi jo. ( Nejsem plynař ) Já jsem to bral jako pro standartní objem 1,5l na benzín.

Napsal: čtv črc 07, 2011 21:12
od Puhi
eh, plynar niesom ani ja, ale podľa mňa skôr môže byť pre plyn hodnota vyššia vďaka vysokému oktanovému číslu plynu...

Napsal: úte črc 12, 2011 08:18
od Thammy8
Tak nakonec to dopadne asi tak že si v Maďarsku koupim repasovanej motor v dobrém stavu :P
O dva tejdny to vše začne :)

Obrázek
Obrázek

Napsal: stř črc 13, 2011 11:21
od Thammy8
jěště se chci zeptat jakej je rozdíl mezi motorama 1500 Z 2103 a 2107 ?

Napsal: stř črc 13, 2011 11:24
od Laďuša
Žádnej. Oba to jsou motory typu 2103.

Napsal: stř črc 13, 2011 18:41
od Štěpán
Dřívější motory z 2103 měli obyčejnej weber a bezpodtlakovej rozdělovač.

Napsal: ned črc 24, 2011 09:31
od Thammy8

Napsal: sob črc 30, 2011 14:57
od Thammy8