Ono záleží na tom, co kdo považuje za "celý svět". Že je velká averze k Rusům v Polsku a v Pobaltí, lze z historických souvislostí pochopit. I když mnohdy je to v těchto zemích až na hraně hysterie. Také např. v Maďarsku nic moc, a Rakušané - ti většinou rádi ohrnují své monarchistické frňáky nad celým Východem. Kupodivu ale jen málokdo se antirusky vymezuje na západ od nás - tedy od Německa k Atlantiku. Navíc i ti Maďaři Rusy zrovna nemusejí, ale ladakluby tam fungují (několik), udržují krásná auta staré řady a jsou značně aktívní. Stejně tak v Německu. Ve Švýcarech patří leštěnkové lady k ceněným sbírkovým trofejím, a s láskou k SSSR potažmo Rusům to nemá nic společného. V Kanadě je to dnes raritní sběratelská značka, do USA se lady nevozily, ale pár se jich tam dostalo. Mít vztah ke klasické ladě není rusofilství. Takhle jednoduše svět určitě nefunguje, byť někteří jedinci takto "myslí".
Na druhou stranu ano, Poláci taky vyráběli Fiaty (125) v licenci. Také 126
. Mohou na to být svým způsobem pyšní, i když kvalita a výdrž jejich aut byla podstatně horší, než ta sovětská ze 70.let. Navíc kromě vyššího obsahu a mírně větších rozměrů se obávám, že stopětadvacítka, na rozdíl od 124, již nepřinášela výrazně nové pojetí rodinného automobilu, ani převratná technická řešení. Prostě nebyl to ten neúnavný, všestranný tažný kůň - ani v originále, tím méně pak v nekvalitní polské kopii. U žigulíka tomu bylo ovšem přesně naopak, a v tom spočívá jeho půvab.