Stránka 2 z 4
Napsal: ned pro 04, 2005 18:30
od Majo
Pool píše:Tak jsem se trochu díval na netu. Barvy na to jsou, ale chce to řídit se pečlivě návodem a je to zdlouhavá činnost. Potom se to možná neoloupe!
...............
tiez som mal tu farbu co tam o nej pises, ale na zvodoch to nevydrzalo viac nez mesiac. Na zvysku vyfuku to drzi krasne este aj teraz(uz su to asi tak 3roky)..
Napsal: ned pro 04, 2005 19:00
od Pool
Majo píše:tiez som mal tu farbu co tam o nej pises, ale na zvodoch to nevydrzalo viac nez mesiac. Na zvysku vyfuku to drzi krasne este aj teraz(uz su to asi tak 3roky)..
Já nevím kolik můžou mít provozní teplotu ty svody, ale jestli víc než 500°C (jakože možná jo) tak potom je samozřejmě tahle barva k ničemu, viz návod. Já jsem hledal spíš něco na ten výfuk, jinak souhlasím s tím, že svody je lepší koupit nový. Nějaká hliníková lázeň (bo co..) může přijít mnohem dráž...
Napsal: čtv pro 15, 2005 11:12
od Patrac
Jen tak okrajově protože právě tento problém řeším. Vím že motip dělá barvy na výfuky který snáší teploty 600°C červená pouze 300° dělá se to ve spreji. kolik stojí momentálně nevím ale co vím je to že jsem dnes měřil po cca 15km jízdy a za běžicího motoru teploty. a tady je výsledek:
Blok spodní část 50° Blok horní část 65° Hlava 93° sací potrubí 45° a nejteplejší je vyýfukový potrubí měřeno v místě souběhu trubek 175° takže i barvy na výfuk kolem 600°to musí udržet. Otázkou pak zřejmě zůstává povrchová úprava před vlastním lakováním. Je doporučeno opískovat a otřít acetonem. pro odmaštění. Pak lakovat a to i klidně v 5ti vrstvách ale hoodně tenkých. Základ se nepoužívá.
Napsal: stř dub 26, 2006 21:36
od Acibuk
takze po nejake dobe, kdy "parohy" lezely na balkone, zkousel jsem je poresit flexou, ocelakem a vidim to tak na pisecek, asi posledni varianta, za mnou prijde kamos, ktery ma v aute stejny motor a vesele mi sdelil, ze je mel ve stejnem stavu a jen je odmastil a pak natrel stribrenkou, ani to extra nebrousil a uz mo to tam drzi rok a neco. tak nevim, budu to asi delat az nakonec...
Napsal: čtv dub 27, 2006 07:21
od Brandy
Acibuk píše:takze po nejake dobe, kdy "parohy" lezely na balkone, zkousel jsem je poresit flexou, ocelakem a vidim to tak na pisecek, asi posledni varianta, za mnou prijde kamos, ktery ma v aute stejny motor a vesele mi sdelil, ze je mel ve stejnem stavu a jen je odmastil a pak natrel stribrenkou, ani to extra nebrousil a uz mo to tam drzi rok a neco. tak nevim, budu to asi delat az nakonec...
Me na vyfuku vydrzela stribrenka asi tak 14 dni
. Takze pokud to nechces nechat nasopovat hlinikem, tak se s tim nedrbej. Je to zbytecna prace. Natrenim stribrenkou zivotnost vyfuku nijak zvlast neprodlouzis.
Napsal: čtv dub 27, 2006 07:40
od denis
Myslím,že prodloužit životnost výfuku nátěrem snad ani nejde-pokud jedeš na LPG je to nemožné. Výfuk z 95% shnije zevnitř a to nátěrem nespravíš. Těch 5% je z venčí a tam bych to natřel jen proto, že to vypadá lépe.
Napsal: ned kvě 21, 2006 13:21
od Pavel04
presne tak LPG hnije zevnitr, mrcha. Nevite nekdo, jestli je velkej rozdil (co se tyce rychlosti) hniti mezi zimou a letem?
Napsal: ned kvě 21, 2006 15:18
od Little Red Riding Hood
v zimě věčí vlhkost??..
Napsal: pon kvě 22, 2006 07:23
od denis
Přišlo mi, že zima tomu dala pokouřit jak zevnitř,tak z venčí. Vnitřek trpěl vyšší vlhkostí a zvenčí sůl+sníh......fuuj
Napsal: pon kvě 22, 2006 12:42
od Little Red Riding Hood
jj.. zima je sfině.. je to vidět třeba i na mím madarovi kterej se skoro nehnul z místa a začalo to na něm pracovat.. nemluvě třeba co ondruv..
Napsal: sob kvě 27, 2006 12:23
od SalWador
Little Red Riding Hood píše:jj.. zima je sfině.. je to vidět třeba i na mím madarovi.
Jojo, madar odesel za zimu solidne. Odesel jiz nekomu madar totalne? By me zajimalo, kdy vymena vyfuku zpet za seriovy nastane u me.
Napsal: pon kvě 29, 2006 07:08
od Myso
moj madar vyzeral po 5tkm hrozne, dal som ho opieskovat a nasopovat hlinikom, strekol na cierno a odvtedy uz dalsich 40tkm a stale vypada rovnako, bez kusku hrdze
Napsal: pon kvě 29, 2006 07:46
od Patrac
Sakra mě bude čekat výměna vejfucku asi příští rok. ten Bossal vydržel zatím dvě zimy a už je dost hnusnej. Chtěl jsem maďara ale nevím jak je to moc hlučný uvnitř auta. Zase jsem se nesvezl s nikým kdo ho má pro porovnání...
Za 5 měsíců budu spíáš ale potřebovat auto tišší než hlučnější.
Napsal: pon kvě 29, 2006 07:53
od Luděk Musil
Já měním výfuk vpodstatě 1x za dva roky (komplet od A do Zet
) Tedy od svodů až za tlumič. Vydrží mí bez jakýchkoliv antikorozních úprav cca 50 - 60 kkm (jezdím 99,9% na LPG). L.
Napsal: úte kvě 30, 2006 19:00
od Tommel
Pátrač píše:Chtěl jsem maďara ale nevím jak je to moc hlučný uvnitř auta. Zase jsem se nesvezl s nikým kdo ho má pro porovnání...
Já maďara mam