Stránka 2 z 5
Napsal: čtv kvě 19, 2011 16:15
od Laďuša
Jo, zezdola na nádrži je šroub, měl by bejt nad výpustním špuntem podlahy.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 16:18
od Luděk Musil
Laďuša píše:Jo, zezdola na nádrži je šroub, měl by bejt nad výpustním špuntem podlahy.
Já bych přece jen tu nádrž sundal. L.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 17:17
od Laďuša
No to já taky, ono to bude asi i jednodušší, než se tam s tim zezdola mordovat. Potom ta představa, že šroubek zapadne někam do strany a vůbec. Když už řešit špínu v nádži, tak fakt ven.
Napsal: čtv kvě 19, 2011 17:23
od Lukáš Mlýnek
Dobrá, a co říkáte na tu membránu pumpy?
Napsal: pát kvě 20, 2011 01:45
od MartasBrno
Membránu sežeň obstojnou a vyměň. Nádrž odpoj a vytáhni, benzín slej, uvidíš, jestli vyteče i nějakej binec - ten necháš ustát a starej benzín zase vyjedeš - škoda ho likvidovat jinak. jestli je na dně nějaký svinstvo, nebál bych se ho vyhnat důrazně, třeba wapkou. Předtím ale vyndej přírubu s palivoměrem - wapka by ho mohla mírně učesat. A taky do ní líp uvidíš dvěma dírama pak výplach, vylejt, uschnout, zpátky smontovat, načepovat a chvíli to hlídat, jestli to někde nesmrdí moc nebo nesákne kde nemá. Už se na to taky těším, brzy to budu mít na pořadu dne. Samozřejmě, můžeš si to všechno ušetřit a počkat až se ucpe filtr a pak ho zahodit a dát další. Je to o přístupu.
Jinak žádný svinstva nahrazující olovo nejsou třeba, žigulácký motor je moderna sama, ten to nepotřebuje.
Napsal: ned kvě 22, 2011 08:44
od Lukáš Mlýnek
Tak jsem si posvítil do té nádrže a stěny se jeví čisťounce bez sebemenších známek koroze a co jsem zahlédl na spodku benzín tak taky vypadá čistě bez nečistot, možná to bude stačit propláchnout bez demontáže. Můžu dovnitř strčit hadici s vodou a vypláchnout?Nebude vadit voda těm snímačům?
Napsal: ned kvě 22, 2011 08:58
od Laďuša
Snímačom bude vadit tak tlaková voda. A jak to chceš vytáhnout? Vycucnout a nebo snad hodláš odšroubovat dole ten šroub?
Jestli se to jeví tak čistě, tak bych se asi na celý vyplachování vykašlal, ale prostě bych natankoval plnou a vyjel to.
Napsal: ned kvě 22, 2011 18:57
od Lukáš Mlýnek
Laďuša píše:Jestli se to jeví tak čistě, tak bych se asi na celý vyplachování vykašlal, ale prostě bych natankoval plnou a vyjel to.
Asi jo, načepuju plnou a uvidím co se zachytí v palivofiltru...
Napsal: ned kvě 22, 2011 19:10
od Laďuša
Tak tak. Ale vem si s sebou náhradní filtřík a nebo aspoň něco na nouzový spojení hadic po totálním ucpání
Člověk nikdy neví.
Napsal: ned kvě 22, 2011 19:19
od Puhi
na novej memráne si daj veľký pozor
ta pýča nieje znitovaná, ale utiahnutá matkou bez akehokoľvek zaistenia! takže buď bodnúť co-čkou, alebo urobiť zvrchu zárezy aby sa ti to neroztočilo, potom ti nachcaje aj benzín do oleja a máš o ďalšie prachy vystarané. Mne to zrobila nová membrána asi po cca 50km
Napsal: ned kvě 22, 2011 19:48
od MartasBrno
Jiné, než sešroubované membrány snad neexistují ne?
Napsal: ned kvě 22, 2011 20:24
od Puhi
to určite, schade napr ma nitovanú
Napsal: ned kvě 22, 2011 22:28
od Lukáš Mlýnek
Takže když se poškodí membrána čerpadla, benzín zteče do motoru otvorem, kde je ta tyčka co pohání čerpadlo od motoru? Jsem zvědav, membrána je tam nová ale jak jsem už psal, tak zvenku po obvodě je to jakési naleptané po pár dnech. To by snad nemělo být, ne?
Snad to vydrží v celku...
Napsal: stř čer 01, 2011 15:01
od Lukáš Mlýnek
Tak jsem musel opět vyměnit membránu AC pumpy, zase to z toho stříkalo. Při snaze vložit ji do otvoru na dně pumpy jsem odlomil kus té vyvýšené hrany co je kolem otvoru a kde leží ta pružina. Takže případný benzín co prosákne skrz membránu steče přímo do motoru. Musí se pak takto znehodnocený olej vyměnit, dělá to velkou škodu? Ihned po výměně membrány jsem nalil do nádrže 10 litrů Shellu a jel na 17 km vyjížďku, abych dostal pryč ze soustavy stávající benzín a došlo k promíchání starého s novým v nádrži. Doufám, že už mi to znovu nerozleptá membránu
Cestou jsem zjistil tyto poznatky:
při zahřátém motoru otáčky volnoběhu jsou 1000 ot/min (dle otáčkoměru). Při rozjíždění a přidávání plynu motor občas cuká a zpočátku jde těžko do otáček a poté citelná akcelerace, ale i tak nic moc. Při druhém a hlavně třetím převodovém stupni jde cítit dušení motoru (nejde do otáček) až nějak mezi 3000-3500 otáček lze pocítit volnější zrychlení. budíky: palivoměr při jízdě kmitá v nepravidelném rytmu (před nalitím benzínu do nádrže fungoval normálně), spíše se drží na začátku stupnice. Teploměr funguje bezchybně. Ručička olejoměru při zýšených otáčkách (kolem 3000) dosahuje ke 4ce, jinak zhruba v polovině mezi počátkem a 4kou.
Jinak se mi asi na 3 minuty v garáži při příjezdu v garáži rozjely samy od sebe hodiny, pak zase ztichly
Pokud byste poskytli rady jak nejúčinněji sjednat nápravu, budu rád. Díky za veškeré info...
Napsal: stř čer 01, 2011 15:32
od MartasBrno
Těmi budíky bych se nezabýval, maximálně pohýbej s konektory na nádrži, ikdyž kolísání rafičky dělá zpravidla zvlněná hladina paliva. Volnoběh 1000 je asi zbytečně vysokej, ale ten otáčkoměr taky nebude žádnej etalon přesnosti.
Volnoběh a kultura chodu motoru na malý zatížení souvisí. Čili seřídit by to nebylo od věci.
S tím olejem - těžko říct, jaké množství je kritické. Benzín ale olej obecně znehodnocuje. Snad se někdo vyjádří jasněji...