Stránka 2 z 16

Napsal: stř kvě 04, 2011 20:51
od Luky
mayo456, Právě, že to nedrží volnoběh ani za teplého motoru. Meziměsto mi to je jedno, z kopce jedu zadarmo a dole přes kvalt nahodim, ale ve městě to je nepříjemný. Dělá to na mě dojem, že se to jakoby udusí :roll: . Po maturitě půjde karbec do myčky a na seřízení a pak se uvidí :wink:

Napsal: čtv kvě 05, 2011 09:18
od mayo456
určite ho bude stačiť len nastaviť a prečistiť :) a ac pumpu a prívod paliva je ok?

Napsal: čtv kvě 05, 2011 10:00
od MartasBrno
A membránka akcelerační pumpičky neteče?

Napsal: čtv kvě 05, 2011 10:18
od Teepee
Volnoběh souvisí s akcelerační pumpičkou?

Ten je o hladině, nastavení obou šroubků, těsnosti sacího potrubí a čistotě volnoběžného systému karburátoru. Akcelerační pumpička je přece na přechody polohy škrtící klapky.

ACpumpa jedině, že by teoreticky nějak při volnoběhu ztrácela tlak, ale první bych si obšlápl karburátor (vyndat, pročistit, profoukat, zkontrolovat přírubu, prohnutí těla, případně orovnat, nasadit pěkně na nové těsnění a dotáhnout zpět přes pérovky na moment jejich sednutí).

A vůbec, Luky, jaký je tam vzduchový filtr jsi už viděl?

Napsal: čtv kvě 05, 2011 11:25
od MartasBrno
Teepee, nene, jen prevence :wink: Nově dovezené auto bude mít mouchy.

Napsal: čtv kvě 05, 2011 11:28
od radek mb
Jednička oproti sedmičce je každopádně velký krok zpět.Ale proti gustu....Navíc Lukyn stejně překopával vnitřek sedmy na kopějku,takže takový stav věcí musel zákonitě přijít :)

Napsal: čtv kvě 05, 2011 11:50
od Teepee
radek mb píše:Jednička oproti sedmičce je každopádně velký krok zpět.Ale proti gustu....Navíc Lukyn stejně překopával vnitřek sedmy na kopějku,takže takový stav věcí musel zákonitě přijít :)
Downsizing, Downgrade, víte houby co je moderní :wink: :lol:

Napsal: čtv kvě 05, 2011 14:41
od Luky
Teepee, na filtr jsme koukali hned asi dva kilometry za Třebíčí, není novej, ale je origo, čistotou se neleskne, ale je ok.
radek mb, Tebe i všechny ostatní mohu uklidnit. Překopával jsem to proto, že jsem měl nějakou vnitřní touhu po jedničce, kterou jsem teď převedl do praxe, takže sedma půjde do originálu a to se vším všudy :wink:
Teepee, Pokračování: Souhlasim :) Sundal jsem ukrutné modro černé "sportovní" potahy značky X3M Racing( :vom: ) a pod nimi se objevili látkové modré, ne úplně úžasné ale dobré, dobové 8)

Napsal: čtv kvě 05, 2011 15:12
od mayo456
radek mb: až tak veľký rozdiel to nie je akurát sú iné predné sedadlá ťažko povedať či lepšie alebo horšie kedže o ergonómii nemôže byť reč, samozrejme dizajn interiéru a potom už len motorické veci ako trebars posilovač brzd, elektrická sahara, vyšší/nižší výkon ale v zásade to podľa mňa rozdiel nie je. Veký rozdiel by to bol, keby presadol trebárs z BMW do Lady :)

Napsal: čtv kvě 05, 2011 15:17
od Luky
mayo456, Mě to celkem rozdíl přijde :wink:

Napsal: čtv kvě 05, 2011 16:43
od MartasBrno
Luky píše: takže sedma půjde do originálu a to se vším všudy :wink:
uuuufffff :)
Luky píše:Sundal jsem ukrutné modro černé "sportovní" potahy značky X3M Racing( :vom: )
Výborně!!! :D

Napsal: čtv kvě 05, 2011 20:26
od mayo456
Luky píše:mayo456, Mě to celkem rozdíl přijde :wink:
asi individuálna vec. ja proste sadnem a idem :)

Napsal: pát kvě 06, 2011 14:33
od Luky
Při dobržďování se mezi cca 30 a 10 km/h rozdrnčí celé auto a ozývá se hluboký drnčivý zvuk. Přijde mi, že to vychází od zadu. Nemáte s tím někdo zkušenosti, popřípadě nápady, čím by to mohlo být?

Napsal: pát kvě 06, 2011 14:40
od dvk
Kardan - křížky.

Napsal: pát kvě 06, 2011 14:46
od Luky
Nemohly by to být taky třeba zkřivený bubny?