Stránka 2 z 2
Napsal: stř dub 06, 2011 09:47
od Teepee
Tak to pak chápu, u mého Peugeota je zavzdušnění jednotky ABS postrachem, údajně se jednotka odvzdušní jedině otevřením ventilů pomocí diagnostiky. Proto ten můj dotaz.
Tak hlavně že se to podařilo rychle a nepříliš nákladně najít - opravit, bez zbytečných pokusů.
Napsal: stř dub 06, 2011 09:54
od Marek
Sada gumiček stála 130 kaček a k tomu půllitr brzdovky, takže dvě kilča celkem.
Napsal: stř dub 06, 2011 20:12
od Vašátor
Je fajn, že se podařilo diagnostikovat závadu a vše je již v naprostém pořádku
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Napsal: čtv dub 07, 2011 06:47
od Marek
Co je ale fakt zajímavé - nové a staré gumičky byly od sebe pohledem k nepoznání. Možná ty staré byly nepatrně tvrdší, ale jinak jsem nic neshledal. Ale pravda je, že s tímhle problémem jsem se v minulosti už několikrát setkal - buď po výměně brzdové kapaliny, nebo při výměně destiček (kdy se zasouvají pístky do brzdičů), případně při dlouhodobějším sešlapování pedálu na podlahu.
Naštěstí to výměna gumiček v tomhle případě zachránila - nový válec bych fakt kupovat nechtěl (to by mě děda asi zahlušil).
Napsal: čtv dub 07, 2011 10:44
od MartasBrno
Marek, nevěš hlavu, furt se děda může ozvat
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)