Jen takova nejaka male shrnuti:
- na altiku zacala zlobit nejaka diaoda, reseno vymenou za altik od plavce u baraku na parkovisti (puvodni mi opravil foma a mam ho ted jako zalozni)
- vlastni blbosti spojenou asi se strikanim dutin sem si znicil stahovacku leveho predniho okna, vymena za novou
- vlastni blbosti sem v pomateni mysli pritahl sroub u nadobky ostrikovace a vysledek by jasny, vymena
- vymena rozvodaku a brzdovych kotoucu a desticek (spotrebak, kotouce zvlnene zrejme vinou maleho jezdeni predchoziho majitele a zatuhnuti pistku)
- vymena zapalovach kabelu a svicek
- vymena klaksonu za nejaky do skodovky, puvodni sel do zkratu
(netroubil, jen palil pojistku
)
- nasazeny zadni plastove podbehy a vystrikany dutiny
najel sem zatim asi 13 000 km za 8 mesicu, jelo to dycky, jelo to pekne. spotreba dalnice + mesto 7.2, dlouha cesta dalnice / silnice cca 6.0, nejnizsi spotreba mimo dalnice delsi trasa 5.3 . maximalni dosazena rychlost po rovine 175 km/h dle gps a pomalu to rostlo.
Cely tenhle soupis pisu proto, ze sem dnes menil svice a kabely, nebylo to asi uplne nutne, ale myslim, ze rozdil je za studena znat. Kabely zrejme origina (packard). Dejte si pozor na kabel ke druhemu valci, na jeho krizeni s lankem plynu. Kabel se tam fomovi prodrel dost a delalo to psi kusy, u me po 40 000 km bylo tak 1 mm z izolace kabelu pryc. Svice sem vytahl Brisk DR15[cosi], coz ale podle vseho jsou svice s elektrodovou vzdalenosti 0,8 - 0,9 mm. Je zajimave, ze brisk v katalogu predepisuje DR15[cosi]-1, coz je vzdalenost 1 - 1,1 mm. Neni mi jasne, jestli tohle tam bylo od vyroby, ale myslim, ze snad ne
.
Hodil jsem tam svice DR15TC-1 (tri ekeltrody, 1 mm) a kabely modry silikon od tesly blatna.
Jsem zvedav co zima povi.