Stránka 2 z 25

Napsal: úte dub 05, 2011 20:21
od FOMA
no snad to nebude třeba ,...i když řada 10 je nevyzpytatelná...to pak stačí slabší chvilka a tunning je na světě :)

Napsal: úte dub 05, 2011 22:43
od plavec
Koko Loko píše:No, práci s krumpáčem na střeše VAZu již natrénovánu má 8) .
Tak potom je tenhle model jasná volba :P :D

Napsal: úte dub 05, 2011 22:55
od MartasBrno
JmJ, jaký význam měly vdechy větrání na Werglu I otočené k oknu?

Jinak blahopřeju ke koupi nového povozu a slintám nad krásným stavem Werglu I, zřejmě v době jeho největší slávy.

Napsal: stř dub 06, 2011 12:40
od Veverka
Gratulace,snad tato 111 nedopadne jako dva nejmenované kusy :lol: .

Napsal: pát dub 08, 2011 14:40
od JmJ
Napory vzduchu smerem k oknu mely udajne vyznam ten, ze skinhead nechtel, aby mu to tak moc foukalo do obliceje. Kupodivu si i pres tuto upravu nepamatuju, ze by to foukalo nejak extra malo.

Inac Wergl I mel menene predni blatniky a i prahy nebyly nic moc. V zasade na tom byl v dulezitich castech rekl bych hure, nez Wergl II ted.

Jaky vyznam ma cist stavove registry ridici jednotky vam jiste ted nepovim, povim vam to, az to k necemu bude ;-) (snad to nebude brzo). Kazdopadne mam lepsi pocit, kdyz mam prostup k vice informacim, nez k mene informacim. V stavovem registru jsou treba udaje jako "v minulem cyklu doslo k detekci detonaci" a podobne.

Inac wergl III zatim statecne jezdi, vetsina km je po dalnici (2x zlin, 2x brno atd.), na coz je to vozidlo opravdu pohodove a nemuzu mu nic vytknout. Najedu, v pohode se rozjedu na 140 - 145 a se slusnou vykonovou rezervou to jede kopec nekopec, bez velkeho kravalu, bez stresu. Teto jizdni pohody bohuzel na 2104 neslo s motorem 1.3 dosahnout. Hlavne mi schazel pocit klidu dany rezervou ve vykonu. Mozna vam to prijde na palici, ale s vykonejsim autem se mi jezdi klidneji.

Napsal: pát dub 08, 2011 15:06
od zelvotron
Čili diagnostika, to je jasný, akorát mě tam nebyly jasný ty hodnoty, jako že Pc.03 znamená byte statusu 5 atd., to jsem nepobral :lol:

Ano po dálnici se s tím jezdí fajn, v tý rychlosti jak píšeš jseš v oblasti maxima točivýho momentu (na V.) a když se na to šlápne tak to ještě solidně zrychluje do nějakých 160.

Napsal: pát dub 08, 2011 20:04
od FOMA
tak tak,jsem spokojenej, že JmJ je taky už i na dálnici f pohodě 8) ,

Napsal: pát dub 08, 2011 20:06
od Tommel
Takze gratuluju, vypada hezky
JmJ píše:Mozna vam to prijde na palici, ale s vykonejsim autem se mi jezdi klidneji.
Je to tak, vykonejsi auto je lepsi, mas tam rezervu ve vykonu a proto se jezdi lepe s takovym autem 8)

Napsal: pát dub 08, 2011 20:48
od Křečík Barbuška
Samozřejmě, že je silnější kára lepší, krizové situaci se dá totiž vyhnout nejen včasným brzděním, ale i včasným zrychlením, ale zase chybí ten adrenalin z jizdy na samé hranici možností stroje :mrgreen: .

Napsal: pát dub 08, 2011 22:32
od plavec
Koko Loko píše:ale zase chybí ten adrenalin z jizdy na samé hranici možností stroje .
Mno adrenalinu se zažije i beztak dost :D

Jojo 16ventil na dálnici nemá chybičku. 8ventil je natom trošku hůř řekl bych, ale pořád to ještě jde.
Ono ve finále je to stejně jedno, důležitější je, jak dlouho to bude jezdit :P :mrgreen:

Re: Wergl III

Napsal: sob lis 26, 2011 14:04
od JmJ
Jen takova nejaka male shrnuti:

- na altiku zacala zlobit nejaka diaoda, reseno vymenou za altik od plavce u baraku na parkovisti (puvodni mi opravil foma a mam ho ted jako zalozni)
- vlastni blbosti spojenou asi se strikanim dutin sem si znicil stahovacku leveho predniho okna, vymena za novou
- vlastni blbosti sem v pomateni mysli pritahl sroub u nadobky ostrikovace a vysledek by jasny, vymena
- vymena rozvodaku a brzdovych kotoucu a desticek (spotrebak, kotouce zvlnene zrejme vinou maleho jezdeni predchoziho majitele a zatuhnuti pistku)
- vymena zapalovach kabelu a svicek
- vymena klaksonu za nejaky do skodovky, puvodni sel do zkratu ;-) (netroubil, jen palil pojistku :-) )
- nasazeny zadni plastove podbehy a vystrikany dutiny

najel sem zatim asi 13 000 km za 8 mesicu, jelo to dycky, jelo to pekne. spotreba dalnice + mesto 7.2, dlouha cesta dalnice / silnice cca 6.0, nejnizsi spotreba mimo dalnice delsi trasa 5.3 . maximalni dosazena rychlost po rovine 175 km/h dle gps a pomalu to rostlo.

Cely tenhle soupis pisu proto, ze sem dnes menil svice a kabely, nebylo to asi uplne nutne, ale myslim, ze rozdil je za studena znat. Kabely zrejme origina (packard). Dejte si pozor na kabel ke druhemu valci, na jeho krizeni s lankem plynu. Kabel se tam fomovi prodrel dost a delalo to psi kusy, u me po 40 000 km bylo tak 1 mm z izolace kabelu pryc. Svice sem vytahl Brisk DR15[cosi], coz ale podle vseho jsou svice s elektrodovou vzdalenosti 0,8 - 0,9 mm. Je zajimave, ze brisk v katalogu predepisuje DR15[cosi]-1, coz je vzdalenost 1 - 1,1 mm. Neni mi jasne, jestli tohle tam bylo od vyroby, ale myslim, ze snad ne ;-).

Hodil jsem tam svice DR15TC-1 (tri ekeltrody, 1 mm) a kabely modry silikon od tesly blatna.

Jsem zvedav co zima povi.

Re: Jen takove nejake male shrnuti

Napsal: sob lis 26, 2011 15:27
od Hurikán
Спасибо за общую сводку. ;)

Ten souhrn vypadá docela dost pozitivně. Ať Ti tedy současný průběh provozu stroje vydrží co nejdéle. :)
JmJ píše:najel sem zatim asi 13 000 km za 8 mesicu, jelo to dycky, jelo to pekne.
Snad tohle nebude číst Plavec. :lol:

Re: Wergl III

Napsal: sob lis 26, 2011 15:51
od vodis
Že se sem tak vtírám, ale 2110 1,5 8V od května do listopadu najeto 10000km ( v současné době má najeto 25000km) a za tu dobu provedeny následující věci.
Údržba: výměna motorového oleje a filtru. :idea:
Úpravy: plastové kryty podběhů vpředu i vzadu, rozměrný silný krycí plech pod motor, palubní PC, kostky vzadu, přídavná dálková světla Hella 1000 FF Rallye. 8)
Opravy: výměněna vodní pumpa, jeden čep vpředu, ventil absorbéru. :(
Neřešené věci: při rychlosti nad 40 km/č kolísání volnoběžných otáček, na funkci rostlináře nemá vliv. :wink:
Spotřeba: průměr cca 6,5 litru na 100, nejméně 5,1 litru, dovolená na Ukrajinu a zpět s plně naloženým autem 5,6 l/100km. :!:
Nehody: střet s divočákem cca ve 20km/č, na autě nic, prase udělalo dva kotrmelce a uteklo. :axe:
Celkově známka: 2. :arrow:

Re: Wergl III

Napsal: sob lis 26, 2011 16:36
od FOMA
No jak již zde bylo uvedeno měnil jsem zapalovací kabely od Tesla Blatná stejně jako JmJ.Auto mně občas škubalo až mně nechtělo zrychlovat nad 3500ot/min.a škubání bylo čím dál častější :evil: vinou byly zapalovací kabely zejména kabel 2válce - byl prodřený od lanka plynu.Ted již auto O.K a ani necukne- taktéž se již nerozsvědcuje ,,check engine,,. 8)

Re: Wergl III

Napsal: stř lis 30, 2011 14:02
od plavec
A tady se osvědčilo,že si to člověk udělá sám a pořadně, když je zručnej.Než aby mu to zkurvili v servisu,kde ani nevědí proč ta kontrolka svítí