Stránka 2 z 4

Napsal: stř bře 02, 2011 12:43
od dusin
Proto je tam ten limit 10k.Obdobné vozidlo se dá pořídit kolem 25k,i když podstatně váce shnilé....toto mělo půlku plechů vyměněnou,chyběli přední blatníky....Na design sere pes,jde mě o to dostat do toho přední okno a normálně to dorasovat během stavebních úprav doma a tak.Kastle se hnutá netváří,dveře jdou normálně otvírat,slícování všude v normě,jede to rovně....

Napsal: stř bře 02, 2011 12:47
od Drobek81
tak ji nech mondeo a porid si neco jineho pro sebe... ;-)
mmj, vymena strechy, skel, nejake to dotmeleni tak snad ani garazista to neudela za desitku. Nehlede na to, ze pasovani nebude nejidealnejsi.
Proste porid jine - nespekuluj, jde i o zachovani rodu :)

Napsal: stř bře 02, 2011 13:09
od Teepee
Dušíne, já bych zkusil konzultovat v Karlštejně, u autoklempíře:
Ivan ZÁHORA - karosář
předmět činnosti (popis): Opravy a údržba motorových vozidel.
adresa: Karlštejn 224, 267 18 Karlštejn, Česká republika
tel.: +420 311 681 151

Kdysi u něj byl Modrý LADA (je to teda už sakra dávno), ale byl jsem tehdy nadmíru spokojen.

Napsal: stř bře 02, 2011 13:09
od dusin
Mondeo je firemní a pokud jí ho přenechám,tak z takovou žádnej rod nebude,mondeo stále umí po dálnic 230 km/hod dle GPS.....

Napsal: stř bře 02, 2011 13:11
od Teepee
dusin píše:Mondeo je firemní a pokud jí ho přenechám,tak z takovou žádnej rod nebude,mondeo stále umí po dálnic 230 km/hod dle GPS.....
Tak nepouštět na dálnici, sundat známku. :wink: :lol: A vysvětlit, že přes zrcátka nemá 170cm, ale 200cm, na ty silničky tam u nás, je někdy i Felície velká...

Napsal: stř bře 02, 2011 13:11
od peet2101
Musíš si rozmyslet co od toho taky chceš, na každodní ježdění do práce a na nákupy to už asi nebude a nemá cenu to tak spravovat, ale pokud to užiješ jako auto na práci a jedinej problém vidíš v tom že chybí okno, tak pobouchej střechu tak aby tam to okno paslo a dojezdi to třeba do konce TP.

Napsal: stř bře 02, 2011 13:13
od radek mb
Uříznul bych střechu a dal tam z jiný Filcky,která je třeba nabořená na předek(dokonce o jedné takové vím).Jde o to,kdo to udělá.
Jinak Báře pozdravy,hlavně,že jí nic není.

Napsal: stř bře 02, 2011 17:34
od Saša
Škoda té dálky od tebe do Mělníku . Tam mají nebouraných kastlí na rozřezání mnoho (dovoz z Anglie) a ceny velmi příznivé . Uřnout střechu a navařit jinou musí jít i dnes pod 10 .

Napsal: pon bře 07, 2011 17:19
od dusin
Tak,momentálně sonduju němcké bazary a vypadá to,že tady by se za 10 k dala pořídit ta samá,ale třeba o rok starší.Teď jde o to,jak to je s přihlášením?Nejvíc by mi pasovalo to posadit na papíry té zbořené,ale jde to legálně provést?

Napsal: úte bře 08, 2011 11:52
od Jan Vaníček
Zapoměň na německé bazary. Auto možná za 10 koupíš, ale dostat ho sem a postavit na značky je dalších min.10, protože představa, že zajedu do reichu, dám tam značky ze svého mů způsobit i více než 1000,-€ Strafe. Tedy německé převozky nebo podvál jsou nutností a to za méně než 5 nebude. Dále STK+Přihlášení+Eko ... . Postavit nový auto na staré papíry může být problém, zřejmě bude potřeba vyjádření automobilky, které může být zamítavé. Doba, kdy jsme stavěli 120 na 1000 papíry a Formany na Favoriťácké papíry je pryč. O převařování čísel nemluvím, mě by případný průser nestál za to.

K opravě: žádné převáření střechy, prostě vybouchat střechu tak, aby tam šlo okno (nejdříve rozpínaken trochu vytáhnout), zabarvit a jezdit. Byť to auto je cenné díky LPG, nemělo před nehodou reálnou cenu vyšší než 15tis.
Zrovna minulý týden jsem sehnal synovci velmi pěknou a vybavenou Felicii Combi 95 po druhém majiteli se 160tis (poctivými) v perfektní kondici bez nutnosti měnit plechy (pětky byly dokonce 2 roky staré za 10.000,-. Pod 20 se dají přímo od majitelů koupit slušné krátké Feldy "s novou tváří", aktuálně vím i o OCT1 1,8 s úpně plnou výbavou za max. 40tis. (prodává kolega).

Napsal: úte bře 08, 2011 12:26
od dusin
šlo mi spíš o to postavit to na papíry po tomhle....z německa dojet na německejch.Ale nevím,jestli jde stále nahlásit výměnu karoserie(tedy jestli u felicie je karoserie stále náhradní díl)

Napsal: úte bře 08, 2011 15:39
od Marťas
dusin, Někde jsem zaslechl, že u fáva není, takže u feldy pochybuju :/

Napsal: úte bře 08, 2011 17:03
od Vašátor
Zde nějaký ten pokec o výměně karoserie ... respektive kdy to jde a kdy ne a co se musí vše zjistit / udělat
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=21301

Napsal: úte bře 08, 2011 21:06
od Jan Vaníček
Nejkompetentnější informace ohledně výněny by měli podat na DÚ (tady u nás to alespoň tak funguje) případně na STK. Každá automobilka/dovozce se k tomu staví jinak, tedy co platí u Vova nemusí platit u Škody. Pokud by povolili výměnu kastle, nepovolí ji současně s motorem, tam by možná pomohl výmaz, ale musí být identický typ. Německé převozky stojí ca 100,-€.

Napsal: stř bře 09, 2011 17:03
od Sid
Pokiaľ to auto nechceš mať dlhodobejšie a investovať, tak to asi len porovnať, aby tam vošlo sklo.