Stránka 2 z 4
Napsal: stř bře 02, 2011 12:43
od dusin
Proto je tam ten limit 10k.Obdobné vozidlo se dá pořídit kolem 25k,i když podstatně váce shnilé....toto mělo půlku plechů vyměněnou,chyběli přední blatníky....Na design sere pes,jde mě o to dostat do toho přední okno a normálně to dorasovat během stavebních úprav doma a tak.Kastle se hnutá netváří,dveře jdou normálně otvírat,slícování všude v normě,jede to rovně....
Napsal: stř bře 02, 2011 12:47
od Drobek81
tak ji nech mondeo a porid si neco jineho pro sebe...
mmj, vymena strechy, skel, nejake to dotmeleni tak snad ani garazista to neudela za desitku. Nehlede na to, ze pasovani nebude nejidealnejsi.
Proste porid jine - nespekuluj, jde i o zachovani rodu
Napsal: stř bře 02, 2011 13:09
od Teepee
Dušíne, já bych zkusil konzultovat v Karlštejně, u autoklempíře:
Ivan ZÁHORA - karosář
předmět činnosti (popis): Opravy a údržba motorových vozidel.
adresa: Karlštejn 224, 267 18 Karlštejn, Česká republika
tel.: +420 311 681 151
Kdysi u něj byl Modrý LADA (je to teda už sakra dávno), ale byl jsem tehdy nadmíru spokojen.
Napsal: stř bře 02, 2011 13:09
od dusin
Mondeo je firemní a pokud jí ho přenechám,tak z takovou žádnej rod nebude,mondeo stále umí po dálnic 230 km/hod dle GPS.....
Napsal: stř bře 02, 2011 13:11
od Teepee
dusin píše:Mondeo je firemní a pokud jí ho přenechám,tak z takovou žádnej rod nebude,mondeo stále umí po dálnic 230 km/hod dle GPS.....
Tak nepouštět na dálnici, sundat známku.
A vysvětlit, že přes zrcátka nemá 170cm, ale 200cm, na ty silničky tam u nás, je někdy i Felície velká...
Napsal: stř bře 02, 2011 13:11
od peet2101
Musíš si rozmyslet co od toho taky chceš, na každodní ježdění do práce a na nákupy to už asi nebude a nemá cenu to tak spravovat, ale pokud to užiješ jako auto na práci a jedinej problém vidíš v tom že chybí okno, tak pobouchej střechu tak aby tam to okno paslo a dojezdi to třeba do konce TP.
Napsal: stř bře 02, 2011 13:13
od radek mb
Uříznul bych střechu a dal tam z jiný Filcky,která je třeba nabořená na předek(dokonce o jedné takové vím).Jde o to,kdo to udělá.
Jinak Báře pozdravy,hlavně,že jí nic není.
Napsal: stř bře 02, 2011 17:34
od Saša
Škoda té dálky od tebe do Mělníku . Tam mají nebouraných kastlí na rozřezání mnoho (dovoz z Anglie) a ceny velmi příznivé . Uřnout střechu a navařit jinou musí jít i dnes pod 10 .
Napsal: pon bře 07, 2011 17:19
od dusin
Tak,momentálně sonduju němcké bazary a vypadá to,že tady by se za 10 k dala pořídit ta samá,ale třeba o rok starší.Teď jde o to,jak to je s přihlášením?Nejvíc by mi pasovalo to posadit na papíry té zbořené,ale jde to legálně provést?
Napsal: úte bře 08, 2011 11:52
od Jan Vaníček
Zapoměň na německé bazary. Auto možná za 10 koupíš, ale dostat ho sem a postavit na značky je dalších min.10, protože představa, že zajedu do reichu, dám tam značky ze svého mů způsobit i více než 1000,-€ Strafe. Tedy německé převozky nebo podvál jsou nutností a to za méně než 5 nebude. Dále STK+Přihlášení+Eko ... . Postavit nový auto na staré papíry může být problém, zřejmě bude potřeba vyjádření automobilky, které může být zamítavé. Doba, kdy jsme stavěli 120 na 1000 papíry a Formany na Favoriťácké papíry je pryč. O převařování čísel nemluvím, mě by případný průser nestál za to.
K opravě: žádné převáření střechy, prostě vybouchat střechu tak, aby tam šlo okno (nejdříve rozpínaken trochu vytáhnout), zabarvit a jezdit. Byť to auto je cenné díky LPG, nemělo před nehodou reálnou cenu vyšší než 15tis.
Zrovna minulý týden jsem sehnal synovci velmi pěknou a vybavenou Felicii Combi 95 po druhém majiteli se 160tis (poctivými) v perfektní kondici bez nutnosti měnit plechy (pětky byly dokonce 2 roky staré za 10.000,-. Pod 20 se dají přímo od majitelů koupit slušné krátké Feldy "s novou tváří", aktuálně vím i o OCT1 1,8 s úpně plnou výbavou za max. 40tis. (prodává kolega).
Napsal: úte bře 08, 2011 12:26
od dusin
šlo mi spíš o to postavit to na papíry po tomhle....z německa dojet na německejch.Ale nevím,jestli jde stále nahlásit výměnu karoserie(tedy jestli u felicie je karoserie stále náhradní díl)
Napsal: úte bře 08, 2011 15:39
od Marťas
dusin, Někde jsem zaslechl, že u fáva není, takže u feldy pochybuju :/
Napsal: úte bře 08, 2011 17:03
od Vašátor
Zde nějaký ten pokec o výměně karoserie ... respektive kdy to jde a kdy ne a co se musí vše zjistit / udělat
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=9&t=21301
Napsal: úte bře 08, 2011 21:06
od Jan Vaníček
Nejkompetentnější informace ohledně výněny by měli podat na DÚ (tady u nás to alespoň tak funguje) případně na STK. Každá automobilka/dovozce se k tomu staví jinak, tedy co platí u Vova nemusí platit u Škody. Pokud by povolili výměnu kastle, nepovolí ji současně s motorem, tam by možná pomohl výmaz, ale musí být identický typ. Německé převozky stojí ca 100,-€.
Napsal: stř bře 09, 2011 17:03
od Sid
Pokiaľ to auto nechceš mať dlhodobejšie a investovať, tak to asi len porovnať, aby tam vošlo sklo.