Stránka 2 z 2
Napsal: čtv úno 24, 2011 00:06
od MartasBrno
Jestli to zadní čelo je jedinej problém, tak je to relativně pěkný auto. Co by za to někteří dali. Snad ti to táta nezruší pod rukama, minimálně do konce technické je to bez problémů, ty brzdy a přední nápravu jde opravit snad rozumně. Záleží, v jakým stavu jsou plechy okolo ní, aby ta kastle nebyla na padrť.
Napsal: čtv úno 24, 2011 08:41
od Luděk Ondrůch
Když spravíš brzdy a řízení, tak s tím přes TK projdeš. Prošel jsem s Astrou která byla co se koroze týče, v horším stavu. Pokud nejsou zhnilý nosné části, tak je to jen lehká závada.
Napsal: čtv úno 24, 2011 09:04
od Sid
To auto je dosť hnilé. Spodky blatníkov, zadné čelo, prahy. To už je na generálku a nový lak. Ešte by to chcelo vedieť, či sú chytené len vonkajšie plechy, alebo aj vnútorné. Máš zrovna k tomuto kusu zvláštny citový vzťah, alebo nie?
Napsal: čtv úno 24, 2011 16:21
od Ales2105
Martas: Jo to zadní čelo je asi největší problém, ikdyž ty boční plechy jsou taky chytlé sem tam korozí. Jinak nevypadá nejhůř, ikdyž tyto fotky jsou jaksi z léta a táta s ním jezdí přes zimu, takže se to zhoršilo ty plechy
Luděk Ondrůch: Myslím, že nosné části ještě nebudou zhnilé.
Sid: Se ti to zdá fakt moc zhnilý jo? Nejvíc budou v háji asi ty venkovní plechy si myslím. NA kolik tamk může vyjít komplet vyvaření a nový lak? Citový vztah k tomu vozu celkem mám, funguje v naší rodině už od mého narození
a naučil jsem se díky němu jezdit autem
Je to moc dobré spolehlivé auto
Mohla by ta celková generálka vyjít tak na max 10tisíc - 15tisíc Kč? S tím vyvařováním a lakováním to bude celkem problém a nebude to levné co? Jinak jsem se chtěl ještě zeptat, co vše se repasuje na brzdách? Jaké díly se tam mění? Kotouče, destičky, určitě hadice a další co ještě? Děkuji za rady
Aleš
Napsal: čtv úno 24, 2011 16:38
od Hurikán
Souhlas se Sidem. Sice to bude znít asi tvrdě, ale spravovat tohle se vůbec nevyplatí. Určitě nejsou shilé jenom venkovní plechy, ale i vnitřní prahy + výztuhy, spodky A sloupků a bočních plechů jsou téměř jistě taky KO a to jsme ještě neviděli spodek. Nedělám si žádné iluze o jeho stavu. Hokejky, sekery a věže budu chtít udělat taky.
Čili suma sumárum:
Plechařina = 15-20.000,-
Brzdy komplet = 3.000,-
Lak stodolák = 10-20.000,-
A kde je plno dalších věcí, jako třeba řízení, nějaké "drobnosti" na motoru, atp., na které se zcela jistě přijde??? Pokud ti tedy nezáleží na tomto konkrétním kusu, nebo nechceš investovat MINIMÁLNĚ 30.000,- tak tohle dojezdi, zlikviduj a kup si za 15-20.000,- něco podstatně lepšího.
Napsal: čtv úno 24, 2011 19:45
od Sid
Za 10-15000 to môžeš maximálne dať dokopy po mechanickej stránke a nababrať do pol dverí asfaltom a tak dva roky sa povoziť.
Podľa mňa to je riadne chytené a tam, kde máš napuchnutú farbu budú po ešte jednej zime diery.
Auto v stave ako máš ty teraz reštaurujeme do stavu opustenia fabriky. Je to 2103. Ale to je naša tvrdohlavosť, že chceme len tú a žiadnu inú.
Na tvojom aute by si potreboval zhruba vymeniť:
- obidve predné štvrťky- obchodná cena cca 3500 kč za kus
-obidva predné blatníky
- predné čelo
- predné podčelo
- prahy
- zrejme aj rám čelného skla
-výztuhy prahov
- zadné blatníky
- zadné čelo
- možno aj také mesiace pod zadnými blatníkmi
- možno aj dvere, ale tie ide zohnať lacno z iného auta.
Toto sú len veci, ktoré vidím na prvý pohľad. Ešte neviem, ako je na tom spodok.
Myslím, že tieto diely by ťa vyšli cez 10 000kč.
Pri brzdách by som postupoval asi takto: Pokiaľ sú dobré predné strmene, tak tie pregumičkovať. Bubny a kotúče treba skontrolovať a ak sú dobré, tak ich nechať. Posilovač nechať tiež starý ak funguje. Ostatok asi nový. Aj hlavný valec sa dá pregumičkovať, pokiaľ nieje opotrebený.
Napsal: pát dub 22, 2011 08:49
od MartasBrno
Tak, protože se objevují dotazy na téma výměny karoserie, je tu někdo, kdo může odpovědně napsat, jak přesně ot chodí, když má člověk shnilý auto s papírama a k tomu krásný auto bez papírů? Je to výměna ND, nebo přestavba? Co je k tomu přesně potřeba a jaký je postup?
Díky.
Nemám na mysli variantu, kdy se doma převaří čísla a na úřadě vymaže motor a změní barva.
Napsal: pát dub 22, 2011 15:36
od Saša
Už jsem to psal v úvodu . Koupil jsem papíry z 2104 1.3 béžová (převrácená přes střechu) a legálně přepsal na typ 21043 1.5 červená později bílá (dovezená z tehdejší SRN) .
Napsal: pát dub 22, 2011 19:50
od MartasBrno
Jo. Přepisem kastle se myslí výměna, kdy se přepíšou VIN v papírech nebo se vybouchá novej VIN do kastle? Musí se na STK, nebo jen na úřadě formálně provedeš tyto změny kastle, barvy, motoru, pokud je evidovaný?
Pardon za blbé dotazy, ale polopatizmus neuškodí
Napsal: pát dub 22, 2011 20:35
od Martin H.
MartasBrno píše:Jo. Přepisem kastle se myslí výměna, kdy se přepíšou VIN v papírech nebo se vybouchá novej VIN do kastle? Musí se na STK, nebo jen na úřadě formálně provedeš tyto změny kastle, barvy, motoru, pokud je evidovaný?
Pardon za blbé dotazy, ale polopatizmus neuškodí
Jo, to by mě taky zajímalo. Protože řeším podobný problém: mám na živých papírech už bez ekovýpalnýho 2105, která postupně hnije a asi letos naposledy projde STK a k tomu jsem si sehnal na Slovensku parádní 2107 a dovezl jako na náhr. díly bez papírů a teď řeším, jestli bych ji legálně dostal na papíry a čísla 2105
Taky bych byl rád, pokud by někdo mohl přesně popsat postup, jestli už to někdo absolvoval
Jak píše
Saša to dříve šlo, o tom není pochyb. Nicméně zlí jazykové tvrdí, že postavit 2107 na papírech 2105 už dnes nejde, protože se jedná o přestavbu a vzhledem k stáří auta to už nikdo nepovolí. Poraďte
Napsal: sob dub 23, 2011 09:48
od Saša
Opakuji : Zavolej do CS-autolada , jestli považují karoseriji jako ND . Pokud ano je to bez problému . Pozor ! ta 07-ma musí být legálně odhlášená (bez Eko likvidace) , nebo přepsaná na tebe .