Stránka 2 z 3
Napsal: pon led 31, 2011 18:14
od Lada Rider
Koko Loko píše:asi termostat.
Ten nemam

Napsal: pon led 31, 2011 19:21
od Laďuša
Koko Loko píše:............ Spojka se dělá dobře z tohoto

.
To už jsi zkoušel? Máš k tutim dílom dobrej přístup?
Jinak tušim Stanley__001x (prostě Staňa) mi kdysi vyprávěl o těch hadicích a jestli si to dobře vybavuju, tak je šel vrátit s tim, že na novej nepasujou a v krámu mu teda objednali ty správný. No a nebo už si to nepamatuju a řešil to jinak...
Napsal: pon led 31, 2011 21:28
od Ivo
Musí to jít i jinak, protože jsem to měl taky na autě a žádnou hadici jsem napojovanou neměl. Dokonce i to spodní koleno na rovný vývod z chladiče jsem měl tak, že to pasovalo. takže se to určitě dá koupit.
Napsal: úte úno 01, 2011 08:03
od JmJ
Ivo píše:Musí to jít i jinak, protože jsem to měl taky na autě a žádnou hadici jsem napojovanou neměl. Dokonce i to spodní koleno na rovný vývod z chladiče jsem měl tak, že to pasovalo. takže se to určitě dá koupit.
neco se mi plete, ze jsi ten chladic daval pryc, protoze spatne chladil. bylo to tak?
Napsal: úte úno 01, 2011 17:06
od Ivo
Přesně tak. Ale neměl jsem ho od novoty. Brácha s ním jezdil a nestěžoval si. Tak nevím, v čem byla chyba. Pak jsem ho poslal Martinovi-R9 do závoďáku, ale myslím že ho nepoužil, protože byl v žalostném stavu.
Napsal: čtv úno 03, 2011 14:08
od Wenca084
Nepoužily jsme ho...
Napsal: čtv úno 03, 2011 20:27
od Jany_RS
taky isty som videl v jednej žige ale zdal sa mi väčši
a stary bul krajši

Napsal: pát úno 04, 2011 16:56
od Puhi
mam master sporta a ešte som do toho naplno netlačil (zima že

) takže neviem či sa bude prehrievať

takže tento príspevok je vlastne na hovno

Napsal: pát úno 04, 2011 17:42
od Marťas
Vznesu tu jednu zapeklitou otázku: Měnil někdo z vás chladič za hliníkový z toho důvodu, že starý nestíhal (i když byl v pořádku)? Já jen, že o problémech s chlazením u Žigula jsem snad neslyšel.

Napsal: pát úno 04, 2011 18:33
od Puhi
ja som iba potreboval nový tak, som šiel do Ms nič viac

to, že mi to vtedy nechladilo je iná, vedel som, že problém je inde
Napsal: pát úno 04, 2011 20:08
od Jany_RS
Marťas, ja som mal problemy s prehrievanim ale to len s toho dôvodu že som ho mal zle ovzdušneny,ale teraz už to chladi jak ma a neprehrieva sa a neni to nahodou ten isty
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 22012.html ?
Napsal: pát úno 04, 2011 20:19
od Sid
My sme mali takýto hliníkový chladič v 21044 keď sme ju kúpili. Bol dodrbaný, tak sme ho vymenili. Mysleli sme, že tam má byť originál hliníkový, tak sme kúpili hliníkový. Ale asi to nieje Mastersport, ale iný výrobca. Máme ho tam od jari a nebol problém s prehrievaním. A jazdilo to do poriadnych kopcov. Auto skoro vôbec nekúri a cestovať v ňom v zime je ako za trest, ale to asi nebude chladičom. Skôr bude zapchatý radiátor kúrenia. Už sme menili chladiacu kvapalinu 3 krát, pri preplachovaní vždy tiekla z bloku aj chladiča čistá voda. A vždy sa tak už po 200-500km začne objavovať blato v expanznej nádrži.
Napsal: pát úno 04, 2011 20:40
od Puhi
Jany_RS píše: neni to nahodou ten isty
presne tento
Napsal: sob úno 05, 2011 08:42
od Drobek81
Sid píše:A vždy sa tak už po 200-500km začne objavovať blato v expanznej nádrži.
mno, pokud se jedna o olej, pak je mozne, ze tesneni pod hlavou...mezi dirou pro olejovy vodni kanal je u 17koveho tesneni mensi vzdalenost nez u klasiky a stane se, ze po prehrati zacne jit olej do vody...
Napsal: sob úno 05, 2011 09:18
od Sid
Po celkovo 200-500km, nemusí to byť toľko súvisle. Teraz mám až strach s tým tesnením pod hlavou. Olej sa nám v tom netratí. A to blato v expanznej nádrži nieje mastné. Vyzerá to skôr ako piesok. Ale červík už začal hlodať.