Rosťa: Dobrý rozbor, až na to, že můj případ to všechno vylučuje a převrací. Žigulem jsem přestal pravidelně jezdit do práce zhruba v půlce roku 2009. Potom jsem se tam s ním objevil asi jen 2x. To je rok a půl!
Naopak, když ukrást takhle profesionálně (se sledováním), tak ho měli jako na dlani u mě v ulici, protože jsem s ním nejezdil a působil nepoužívaným dojmem i přes 2x měsíčně přeparkování.
Spouštěcí moment asi nastal minulé pondělí v dopoledních hodinách, když jsem s ním po tom roce a půl začal zase jezdit před garáž. Tak si počkali na úterý a kdyby nic, tak by zmizel třeba za měsíc... O zabezpečení nepadlo nikde ani slovo.
Už se v tom nechci babrat, vždycky akorát dostanu vztek. Už takhle mě mají všichni za blázna, když řeknu, že mi ukradli ohnilého Žigula z roku 86. (bohužel strojově ve výborném stavu... kdyby se v tom aspoň chtěli zabít)
Kdyby byly páky a chuť, tak by se tu bandu určitě podařilo najít a rozprášit, ale rozkrývat gang s působením hlavně na P8 a P10 se nikomu nechce, když jde o Žiguly. Snad až jim Žiguly dojdou a začnou krást něco jinýho, zvednou zadnice.
---------------
Štěpán: Díky za tipy. Dneska je v Annonci Wartburg z konce 70. let v průměrném stavu po naleštění za 20 tisíc. Jsem zvědavý jestli to vůbec někdy prodá.
Laďuša: No jestli budu zrovna bezpromilní, tak proč ne.
