Stránka 2 z 3

Napsal: úte led 11, 2011 06:16
od Pája
Změř kompres, schoď ventilový víko, ujisti se, že máš časování rozdělovače správně(ne o 180 stupňů opačně) a když budou svíce mokrý, tak startuj s plnym plynem. Musí vrčet.

Napsal: úte led 11, 2011 11:34
od Wolfhunt
Zdravim, mne sa rad na mojej 21043 stalo, ze vysadil motor. Proste sme sa vracali zo Zahoria, presli sme v Trnave cez zel. priecestie a motor ticho. Zotrvacnostou sme dosli nejakych 20-25 metrov (aj s privesom). Iskry davalo, ale nechcelo naskocit. Vysledok - ucpaty palivovy system. Trosku benzinu do motora islo, ale nebolo ho dost na zapalenie.
Dva mesiace predtym som tankoval SHELL V Power a tie cistiace prisady "vycistili" usadeniny v nadrzi a tie sa dostali niekam k motoru, kde branili potrebnemu prietoku benzinu. Nemas to nahodou tiez niekde ucpate?

(A nekricte na mna, nie som automechanik! :axe: )

Napsal: úte led 11, 2011 13:09
od Kewint
Wolfhunt, Karburator sem ted rozhodil a procistil ....

Napsal: úte led 11, 2011 18:35
od Wolfhunt
Kewint píše:Wolfhunt, Karburator sem ted rozhodil a procistil ....
OK, a precistil si aj privod paliva od nadrze po karbec? Mne hovoril mechanik, ze som mal zanesny palivovy filter pred cerpadlom... (mam karbec, ale ovladany elektronikou - system AXTEC).

Napsal: úte led 11, 2011 21:24
od Dusan
Kewint píše:Dusan, Přesně opračně to je jak ? :D jako že na 1 na rozdělovači dám 4 válec atd?
jj presne tak.....

Napsal: úte led 11, 2011 21:53
od Kewint
Tak dneska jsem tam zabil celej den .... Po konzultaci po ICQ s králem , sme udělaly vše co nas napadlo , svíčky, předstih, napětí na idukčce, benzín jde , znova vyčistit karbec, svíčky vyčistit, přehodil jsem i ty kabely a nic...prostě ani neškytne....

Napsal: úte led 11, 2011 21:55
od cackler
kompresi máš? měřil jsi tlak ve válcích? když je jiskra i benzín, tak tohle je snad poslední možnost...

Napsal: úte led 11, 2011 22:05
od Kewint
cackler, Ne musím sehnat měřák,nebo spíš nevím kde ho sehnat .

Napsal: úte led 11, 2011 22:22
od Křečík Barbuška
Problém bych nehledal v kompresi. I motor s jedním válcem na 0 nastartuje.

Napsal: úte led 11, 2011 22:54
od Kewint
Jo a palec směřoval dobře. To jsme také zjistily ...takže fakt už nevím

Napsal: stř led 12, 2011 19:51
od Kewint
Dnes vyměnen karburátor, bez uspěchu , začínám mít pocit nějaké kletby ....

Napsal: stř led 12, 2011 20:25
od Jelen
A zkoušel jsi vzít benzín z karburátoru a zapálit ho? Já se takhle jednou celej den vstekal s polskym fiatem a až pak mě napadlo zkusit, jestli je to benzín, co je v karburátoru. Poslal jsem kamarády s kanystrem na pumpu a ty vemeni přinesli naftu. Nalil jsem to tam a pak celej den zprovozňoval a netušil, proč nejede. Tato příhoda je stará téměř 10 let, bylo mi asi jako Tobě :-D zkoušel jsi to roztlačit? Třeba by to při velkejch točkách chytlo.

Napsal: stř led 12, 2011 21:47
od Kewint
Je to 100% benzín :D . Roztlačit sem to nezkoušel a asi to ani nepude, nedostanu ho z garáže :D , Luďek může říct jakej máme od garáže výjezd a teď ještě plnej ledu ... :(

Napsal: čtv led 13, 2011 06:46
od Luděk Musil
Zejtra po obědě jedu na Chrast - tak se "na otočku" stavím. L.

Napsal: čtv led 13, 2011 08:03
od Kewint
Luděk Musil, Domluvime se na ICQ :)