Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: čtv úno 03, 2011 20:10
				od rasty77
				tak som presiel uplne vsetky relatka precistil som ich a stierace idu, len cyklovac akosi necykli 

 nasiel som vsak rele, ktoreho konektor je roztaveny a kable vyzeraju ako prehriate tak este to skusim vymenit
 
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: sob úno 06, 2016 15:13
				od Mara
				Nepovedlo se mi najit puvodni ukostreni motoru, vedel by nekdo, kde na Nive 1.7i je? Zkusil jsem zapojit nove ukostreni z bat. (-) k tahlu plynu na motoru. Diky
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: pon úno 08, 2016 08:19
				od Luděk Musil
				Minulou neděli jsem se v jedné takové vrtal ... ukostření motoru bylo přímo od akumulátoru na horní levý šteft/svorník sacího a výfukového potrubí.
Ale jestli je (tak jako u sedanů) nějaké spojení karoserie - motor to netuším. L.
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: pon úno 08, 2016 12:13
				od Mara
				No mam tu radu odnekud z okoli Brna.. 

 Hodne mi to pomohlo se starty a taky mi prijde, ze je auto zivejsi, mozna haze lepsi jiskru. V takovem stadiu bych to origo ukostreni motoru resit nemusel, ale zajimalo by me, kde je, kdyz nebylo uplne funkcni.
 
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: pon úno 08, 2016 13:34
				od Cory
				Pokial je to MPi, tak ten lepsi prejav motoru je po ukostreni skutocny, kedže elektronika je ukostrena na motore. Pri slabej kostre su skreslene informacie z cidiel
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: pát úno 26, 2016 11:41
				od Mara
				Mozna uz jen svicka ma minusovy pol na zavitu v motoru. Videl jsem rozebrane auta a spi ma kostru na motoru ve vysce vyfukovych svodu na strane k interieru a mpi na druhe strane k predku auta. Uvazuju, ze kdyz jsem dal 2. ukostreni (jina pozice a jina delka a tloustka kabelu), tak jestli jsem trochu nerozptylil cestu el. energie. Mozna to zkusim spojit zase na 1 bod.
			 
			
					
				Re: Ukostrenie?
				Napsal: stř bře 23, 2016 20:17
				od Mara
				Demontoval jsem orginal kostrici kabel a nevypadal, ze by nemel fungovat, ale kostril malo. Uchyt na motor neni celoměděný, ale puleny s jinym kovem. Kabel jsem vymenil za tlusty dizlacky fiatacky z vrakace s medenym koncem a asi vyresene. To same jsem udelal na lanci a kupodivu zmena k lepsimu, s vetsim prumerem kabelu. 
