Stránka 2 z 4

Napsal: sob pro 11, 2010 19:24
od Jelen
Moc pěkná mašina, koukám i guma zabiják OR6 :-D taky je snad někde ještě mám. Tak tady vítej a užívej si svého stroje :-)

Napsal: sob pro 11, 2010 19:59
od Luděk Ondrůch
Nač nový směrovky? Ty co tam máš jsou určitě originál.

Napsal: sob pro 11, 2010 21:09
od MartasBrno
akorát jsou lehce přešlý mrazem :-) Boční teda. Ale to je kosmetika...

Napsal: ned pro 12, 2010 08:34
od martitralala
ty boční blinkry jsou dost popraskaný, sehnal sem nový s kovovým kroužkem kolem, ty plastový jsou strašný.

Vidíte chlapci, ohledně zástěrek, mají tam bejt ty s nápisem žiguli, nebo lada. Je tam totiž jedna ta a jedna ta, rád bych je sjednotil...

Co se týče renovace disků, to je v plánu přes zimu, opískovat a pak buď komaxit, nebo stříknout barvou...

Napsal: ned pro 12, 2010 08:41
od ger007
uplne najsampvsie 01 mali zasterky este tie fiatacke, myslim prvych par rokov z takou bielou zastavkou kockovanou a mali taky zvlastnejsi tvar, potom ale uz neviem ake sa davali vzdy tam uz vidno len gumu z podlahy saliny

Jo a este som chcel k tym spetakom existovali aj modeli, myslim ze to bolo na prelomu 73/74 (z toho roku mam kobnajna) ktore mali zkradielko na blatniku (na 3 sroby ) ale malo ten obdelnikovy tvar.

Napsal: ned pro 12, 2010 08:46
od Jakub Metelka
martitralala, ty zástěrky s nápisem Žiguli se dávaly na první modely ,přestaly je používat kolem roku 73/74.Pak se dávaly ty černé gumové co maj znak :)

Napsal: ned pro 12, 2010 10:29
od Laďuša
ger007 píše:Jo a este som chcel k tym spetakom existovali aj modeli, myslim ze to bolo na prelomu 73/74 (z toho roku mam kobnajna) ktore mali zkradielko na blatniku (na 3 sroby ) ale malo ten obdelnikovy tvar.
No já tě nevim, já mam za to, že tuto byly samodomo úpravy, vždycky, když jsem pochytil diskuzi na tuto téma, tak se k tomu došlo. Žádnou historickou fotku s tutou verzí jsem nikdy neviděl.
Jakub Metelka píše:ty zástěrky s nápisem Žiguli se dávaly na první modely ,přestaly je používat kolem roku 73/74.Pak se dávaly ty černé gumové co maj znak
Zajímavé, asi se na tutu věc budu muset zasoustředit, ale o originalitě jiných, než těch se znakem, tady teď čtu prvně. No každopádně v roce 1976 jedině zástěrky se znakem.

Napsal: ned pro 12, 2010 10:55
od ger007
nemyslim si ze by to bolo samodomo uprav, pretoze to bolo tak bolo od vyroby, to som sa pytal prvej majitelky, samozrejme to nic nedokazuje, ale videl som uz par takych strojov a to nielen u nas a nemyslim si ze by to bolo samodomo, je to skor taky medzikrok

Napsal: ned pro 12, 2010 11:05
od martitralala
Sem rád, že to tu na fóru žije. Tak další dotaz. Co můžu dát doprostřed kol? Chrom poklice co tam mám jsou jasný. Pak sem viděl ještě takovej plastovej větší kryt náboje, něco podobnýho co měla Š120 a nebo jen vysloveně kryty náboje. Co z toho bylo origo? A dají se ještě sehnat ty chromové poklice? mám je v dost strašným stavu :(

Napsal: ned pro 12, 2010 11:08
od Laďuša
Na kulatý modely jedině chromovaný puklice, s výjimkou 2106 je měly všechny modely stejný - celokovový.
Plastovej kryt prostředka nebyl origo, to se možná tak v mototechně dalo sehnat.
Krytky náboje přísluší hranatým modelom.

Puklice se sehnat dají tak přes inzeráty, jako díl už se to nevede.

Napsal: ned pro 12, 2010 12:10
od Vašátor
Moc pěkná 2101 :wink: , už se těším na další fotky :)

Co se týká předních bílých blinkrů a kulatého zrcátka, trošku bych to upřesnil. Tato kombinace se vyskytovala ještě v jarních měsících roku 1974. Ovšem říci, že rusové přesně v jednom měsíci skončili osazovat tuto kombinaci a v druhém už šla kombinace nová se nedá.

Napsal: ned pro 12, 2010 22:34
od Sid
V roku 1975 už 2101 mala drapľavú prístrojovku, väčšie kontrolky, vzadu nápis LADA, oranžové striešky predných blinkrov, no ešte stále guľaté zrkadlo na blatníku. Motor mal stále starý typ hlavy. Zadné svetlá už nesvietili tak doružova, ale na červeno. Obrysové svetlá boli súčasťou okrúhleho svetlometu. Pod volantom bola dvojpáčka, prístrojovka mala striebornú lištu a trojvypínač. Plus ešte ručnú pumpičku na ostrekovače.

Tvoje auto vyzerá byť až na to zrkadlo originál. Ešte by to chcelo sa pozrieť na interiér. Tie diery na prednom čele neviem. Originál je čelo s dierami na typ 21011. Až sa to originál dávalo na 2101 tak až odvtedy, kedy začali montovať aj prístrojovku 21011.( rok asi 1979 )
Ak to má niekto na staršom aute je to už buď menené, alebo Je menená karoséria a prevárané číslo, inak sa to nedá vysvetliť. Jedine ešte nieaký omyl vo výrobe.

Napsal: pon pro 13, 2010 00:22
od Laďuša
Sid píše:oranžové striešky predných blinkrov, no ešte stále guľaté zrkadlo na blatníku.
S tutim bych si dovolil nesouhlasit. V tutom roce (75) už kulatý zrcátko fakt ne. Ani ta stará hlava se mi nezdá, ale Tůmu nemam po ruce.

Napsal: pon pro 13, 2010 13:15
od Vašátor
Hlava motoru s označením 2101-xxxxxx se na voze z roku 1975 vyskytnout mohla. Nicméně rozhodně ne už s kompresí 8,8:1 Komprese 8,8:1 se přestala používat v roce 1973, nicméně unifikovaná hlava typu 21011-xxxxxx vyřadila typ 2101-xxxxxx až v roce 1976. V přechodném období roku 73-76 se mohli vyskytnout obě zmiňované hlavy.

Co se týká kulatého zrcátka na voze z roku 1975, hodně bych se divil. Rozhodně nešlo o sériově vyráběný originál.

Nápis "LADA" na zadním čele se do výroby zavedl rovněž v letech 73/74 a víceméně šel ruku v ruce s inovací v podobě oranžových předních blinkrů a zpětného zrcátka umístěného na dveřích.

Dvojpáčka u volantu a ruční pumpička ostřikovače se používala až do roku 76/77, stejně jako stříbrná přístrojová deska, kterou pak nahradila imitace dřeva.

Napsal: pon pro 13, 2010 13:33
od mayo456
dvojpáčka sa používala presne do roku 77 a neviem či až od roku 78 nemala 01 palubku s drevom a trojpáčkou. Videl som originál z roku 77 a dvojpáčku, palubu so s trieborným pásom a volant s medzikrum mala avšak mám dojem že jej pribudlo cúvacie svetlo. To odkedy bolo dávané na VAZ 01 neviem presne.
Čo sa týka predného čela čelo bez dier je originál aké sa začalo dávať už od začiatku. čelo s viacerými dierami určené pre VAZ 21011 sa začalo ľubovoľne dávať aj na 01 až po zavedení výroby typu 21011. Neskôr na posledných modeloch 2101 sa modhlo vyskytnút čelo s dvoma dierami uprostred.