Stránka 2 z 2
Napsal: ned pro 05, 2010 19:54
od krtek86
Před opravou mne zlobilo štelování předstihu podtlakem. Pokud jsem od rozdělovače odendal hadici podtlaku, tak auto jelo normálně. Jinak cukalo. Toto chování jsem ale svedl na pecku na kontaktu. Takže ještě mohu zkusit sundat ten kabel od podtlaku, ale moc šancí tomu nedávám...
Napsal: pon pro 06, 2010 18:46
od krtek86
Tak s tim odvzdušněním jsem to zkoušel, ale abych řekl popravdě, tak podle vašeho návodu to nejde. Odvzdušnit topení by šlo asi jen tím, že bych na topení udělal nějaký odvzdušnovací šroubek.
Pokud totiž odpojím horní hadici (tekl jen malinký čůrek, takž vzduchu tam bylo dost), otočim ji a naliju ji co se do ní vejde, vzduch sice probublá, ale jakmile otočím hadicí zpět(samozřejmě ji držím prstem, aby voda nevytekla), tak se spousta vody vyleje dřív, než ji stačím nandat na trubku.
Druhý pokus byl takový, že jsem nastartoval motor, známý mi přidal plyn a já maličko odchlípl tu hadici v horní polovině. Ze začátku to skoro nic nedělalo, ale jakmile to začalo stříkat, hadici jsem nasunul nadoraz a pořádně dotáhl. Teď auto topí o 100% líp.
Jinak všem mos děkuji, ale poraďte mi, jaký má být předstih na Natural 95 u Lady 2105 s motorem 1300. Díky
Napsal: pon pro 06, 2010 20:58
od Drobek81
je potreba stat na rovnem povrchu, ale pokud to topi lepe tak pohoda...
Napsal: pon pro 06, 2010 21:06
od Hurikán
Popis prací na chladicí soustavě vč. popisu odvzdušnění je
zde. Konkrétně bod č. 4.
