Stránka 2 z 4
Re: hádání se s doktorem
Napsal: ned lis 28, 2010 01:09
od Miso
plavec píše:Taky jsem si už dřív všiml. Myslím si, že jeho způsoby jsou zbytečně nevhodná vizitka klubu.
Vizitka ako vizitka, ja z celeho fora pravidelne sledujem uz len
http://forum.ladaklub.com/search.php?search_author=Marek a vyborne sa bavim
. Len by som poprosil moderatorov moc nemazat a zachovat perly aj pre buduce generacie. Tiez ma zamrzi ked pod prispevkom zbadam "Naposledy upravil Marek dne", to uz zo skusenosti viem ze z povodneho "vyblitku" zostal len odvar.
Napsal: ned lis 28, 2010 08:51
od plavec
Dusan píše:daj fotku skate to tieklo...... mne to pripada jak chlapci na piesocku.....
tu trubku jsem už sundal a očistil dosedací plochy a 3x to těsnění vyměnil a teklo to pořád. teď je to vyndaný, takže to vyfotit nelze, navíc je vše zapadaný sněhem. Zkusím pohledat obrázek, kterej by napověděl. Ikdybych tohle vyřešil, tak nejezdím, když jsou potřeba seřídit ventily a ty mě nikdo neudělá.
Napsal: ned lis 28, 2010 12:51
od Jelen
Ale udělá, zajeď do nějakýho servisu, že chceš seřídit ventily a neříkej, že se do toho někdo vrtal, prostě jen, že je chceš seřídit. Oni vymění podložky a bude pokoj
stejnej případ jsem zažil u svého P-405, kde se dělají vůle stejně.
Napsal: ned lis 28, 2010 13:22
od plavec
Jelen píše:Ale udělá, zajeď do nějakýho servisu, že chceš seřídit ventily a neříkej, že se do toho někdo vrtal, prostě jen, že je chceš seřídit. Oni vymění podložky a bude pokoj
stejnej případ jsem zažil u svého P-405, kde se dělají vůle stejně.
Všude mě s tím vyhodili. Při představě že jim neřeknu, že se v tom někdo hrabal, tak bych se taky mohl dočkat toho, že to jen naúčtujou a neseřídí, nastartuju motor a zničím ventily. Takže z jednoho problému jich zase bude několik. NAvíc teď když to teče jak cedník, tak netuším jak to tam dostat.
Napsal: ned lis 28, 2010 14:32
od radek mb
Nechci ti nic říkat,ale pokud je sundaná hlava,tak by to neměl být až takový problém seštelovat.Když jsme skládali můj motor,tak to Štěpán zvládnul celkem dobře,navíc ten soubor na štelování ventilů od Želvíka je dost dobrej a přehlednej.
Napsal: ned lis 28, 2010 15:46
od plavec
radek mb píše:pokud je sundaná hlava
Hlava je nandaná
Napsal: ned lis 28, 2010 16:09
od Cory
plavec píše:radek mb píše:pokud je sundaná hlava
Hlava je nandaná
Pohlad nestranného pozorovatela: Pokial je marek taky odbornik a vedel o 3 novyh ventiloch, preco namontoval hlavu? Mal ju nechat tak ako je a Plavec by si ju odniesol do servisu nastavit.
Napsal: ned lis 28, 2010 17:52
od zelvotron
radek mb píše:Nechci ti nic říkat
No já to řikal taky, seštelovat ještě než se to tam nahodí,
klidně si vzít hlavu s sebou na koněvku na pult
Teď už je to jedno, koupí se 3mm podložka a přeměří se to taky. Díky za pochvalu
Napsal: ned lis 28, 2010 18:47
od plavec
Cory píše:Pokial je marek taky odbornik a vedel o 3 novyh ventiloch, preco namontoval hlavu?
Marek mě varoval, že je dost reálný že to nebude souhlasit. Ale co já s tím rozebraným tady doma jako povozník mám dělat, když na druhej den měla bejt stk.? Mě je to jedno, o tom, že to musí odjet na technickou on věděl. Takže mě nezajímalo jak to udělá, ale ať to udělá, když se tady prohlašuje, že auta UMÍ opravovat, tak měl možnost to předvest naostro.
Teď ať se v tom hrabe třeba papež, stejně to skončí ve sběrných surovinách. Když to nejni nikdo štonc opravit.
Napsal: ned lis 28, 2010 18:59
od Cory
plavec píše:Ale co já s tím rozebraným tady doma jako povozník mám dělat
premeriat vole/nevole a kupit podlozky.
plavec píše:Marek mě varoval, že je dost reálný že to nebude souhlasit.
A nesuhlasi...takze vina nie je na nikom
Napsal: ned lis 28, 2010 19:14
od Martin H.
Chlapi jsem taky nestranný pozorovatel a vůbec se mezi vás nechci míchat. Ale ty podložky na ventily na Samaru se daj koupit nebo objednat v jakýmkoliv krámě, kde prodávaj díly na žiguly. Blbý je, že kvůli tomu, aby se naštělovali ventily se musí sundavat vačka z hlavy, je to holt složitější operace než u klasiky. Nicméně zručnej mechanik, za kterého se jeden z vás považuje, by to měl v pohodě zvládnout. Když umí rozvody na TDI...a pokud ste do toho šli bez zajištění těchto dílů, tak je to docela podcenění situace. Nikoho nechci obviňovat, ani se zastávat...jen můj názor.
Napsal: ned lis 28, 2010 19:32
od plavec
Cory píše:plavec napsal:
Marek mě varoval, že je dost reálný že to nebude souhlasit.
A nesuhlasi...takze vina nie je na nikom
Není na nikom, to chápu. Ale když to nejede a předtim jelo tak to asi nejni zrovna košer nechat to kolegovi v tomhle stavu a týhle situaci a "dej si to do servisu" .
Cory píše:plavec napsal:
Ale co já s tím rozebraným tady doma jako povozník mám dělat
premeriat vole/nevole a kupit podlozky.
Do toho nepolezu, nejsem takovej odborník, ikdyž jsem to párkrát viděl, jak se to dělá, tak si na to netroufnu, k věcem jako je motor mám respekt.
Ano koupě lady byl životní omyl, to jsem taky poznal.
Napsal: ned lis 28, 2010 21:31
od MartasBrno
Plavče, to je fak t jak hajzlbába - jestli to auto nechceš a chceš ho sešrotovat, tak ho dej sešrotovat i bez těch tanečků.
Jestli to chceš opravit, tak chvíli hledej někoho kdo to udělá, případně to udělej sám. Podložku koupit umíš a na zbytek ti bude stačit literatura a odvaha. Respektu k tomu máš možná přiliš. A jestli to odděláš, tak si to šrotování aspoň ospravedlníš. Přece nevyhodíš skoro opravený auto? Vždyť máš prakticky dobojováno. A to chlazení - kamoš jezdil měsíc s feldou s půlkou vody v chlazení a taky to přežil - kdyby mu to nepřestalo dobíjet, nikdy by se to nezjistilo.
Napsal: ned lis 28, 2010 21:57
od zelvotron
Martin H. píše:musí sundavat vačka z hlavy
Ale kdeže, nemusí
plavec píše:ikdyž jsem to párkrát viděl
Zkusíme to někdy dát dohromady, mě o tom, jak se to dělá jednou vyprávěl člověk, jehož děda to jednou viděl
Napsal: ned lis 28, 2010 22:27
od tavri
tenkrát v České Skalici měl mechanik na to takový přípravek a 3 podložky tehdy před mýma očima vyměnil.
Za 20 minut hotovo