Stránka 2 z 3
Napsal: úte lis 09, 2010 09:43
od Dusan
no kedze si vrtal do spruzin rozdelovaca tak je to asi jasne......
Napsal: úte lis 09, 2010 09:48
od Marek
Tak především - podtlaková regulace předstihu nemá na výkon motoru absolutně žádný vliv. Ať ji odpojíš nebo připojíš, vůbec na jízdních vlastnostech vozu nepoznáš. To zaprvé.
Zadruhé - pokud si myslíš, že zvýšením předstihu zvýšíš výkon motoru odspodu, tak na to zapomeň-to motor zničíš na klice. To zadruhé.
Jestli jsi zasahoval do pružin odstředivé regulace, nediv se, že motor nejede. Na to totiž může sahat pouze člověk, který o tom něco ví (třeba já). Jestliže o tom nic nevíš a někam jsi s nimi hnul, nikdy to nedáš dohromady. Pěkně sis zavařil.
Napsal: úte lis 09, 2010 09:55
od TomasNM
Zas tak tragicky to nevidim. Nemyslim ze by to bol problem to nastavit podla nejakej tabulky. Masina na to je. Kazdopadne novy rozdelovac fungl stoji 1200czk,akurat mam Otrokovice trochu zruky.
Ono to predstih reguluje,zvysenim otacok sa ryska pekne posuva dozadu.
Skor by som bol toho nazoru,ze je cosi s karbikom,lebo pridanim plynu sa dusi a po chvili sa rozbehne. Nemoze to robit chudobna zmes?
Napsal: úte lis 09, 2010 09:59
od Marek
Může to dělat deset různých věcí.....
Napsal: úte lis 09, 2010 10:00
od TomasNM
Preto podme na to vylucovacou metodou.
Napsal: úte lis 09, 2010 10:02
od dvk
Úplně na začátku píšeš, že jsi to začal rozdělávat, protože nešel seřídit vysoký volnoběh. Toto obecně může být znakem přisávání vzduchu za karbecem. Tím bych začal, zkontrolovat všechny těsnění a parohy a zkusit jiný karbec. Na lampu se vykašli, předstih stejně nejlíp nastavíš uchem a doladíš při ježdění.
Napsal: úte lis 09, 2010 10:07
od TomasNM
Karbec chcem skusit,akurat je v dnesnej dobe bohovsky problem nejaky zohnat. Mam slubeny skodovacky. Rozmyslam navstivit miestne ghetto,tam by nasi spoluobcania teoreticky cosi najst mohli za par E. K tej lampe...no...jeden by dufal,ze pomoze.
Napsal: úte lis 09, 2010 11:19
od Puhi
skodovku nedavaj
nájdi si weber z 2106 (prip. 2103 a pretryskuješ to) keď chceš lepší ťah od spodu
dvk, predstih u štandardného motoru nevidím dôvod nastavovať inak ako na 5°
Napsal: úte lis 09, 2010 11:37
od TomasNM
Ten skodovacky SEDR/ESDR by bol len na skusku.
Napsal: úte lis 09, 2010 14:57
od ger007
ten Weber by som ti vedel zapozicat vala sa mi v garazi na stole
Napsal: stř lis 10, 2010 16:57
od TomasNM
OK,som za. Aspon na skusku. Otazka je akurat,ze kedy?
Napsal: stř lis 10, 2010 16:59
od TomasNM
Som sa s tym vcera trocha rypkal. Posunul som predstih kusok dozadu,auto uz relativne aj taha,akurat zase tie otacky...
Skusal som,ci otvara aj druhu komoru: nadhera,celkom ako automatizovana masina tie tiahelka pobehovali pri pridani plynu. Skusal som aj pridusit komory a ked som pridusil rukou kazdu z nich,chcipalo to.
[ Komentář přidal: Laďuša: st listopad 10, 2010 18:12 ]
Prosim, nepiš dvojpříspěvky krátce po sobě. Používej tlačítko upravit!
Napsal: čtv lis 11, 2010 12:13
od ger007
buduci tyzden
Napsal: čtv lis 11, 2010 16:41
od TomasNM
To by slo. Aj tak som pracovne mimo cez vikend. V utorok planujem dofcu,takze keby sa dalo v pondelok poobede a v utorok by som to vyskusal... Posli tc,zavolam.
Jo a ten Weber tam pasuje bez uprav? Myslim priruby,tiahla atd.
Mimochodom tie 2 prispevky hore som schvalne oddelil,lebo sa kazdy tyka inej veci.
Napsal: čtv lis 11, 2010 17:02
od ger007
buduci tyzden som v NM od 19.11 do 22.11 tel na mna je +421908 864 032, skor jak toho 19teho sa mi nedovolas som v Brne
inac tie karby tam pasuju bez uprav setko tam na ne sedi, mozme tam vyskusat dat aj bezpotlakovy rozdelovac