Stránka 2 z 7

Napsal: pát lis 05, 2010 23:08
od Hurikán
No teda! Pěkně sis máknul. Dobrá práce chlape. :thumbleft: Líbí se mě, jak sis pohrál s některými detaily. sice já osobně bych některé věci nedělal, nebo udělal trošku jinak, ale to nic nemění na věci, že jsi na autě nechal spoustu práce a výsledek vypadá dobře.

Tož Ti přeju, ať se dlouho těšíš z dobře vykonané práce a auto vydrží co nejdéle v takovémto pěkném stavu. ;)

Napsal: sob lis 06, 2010 09:42
od Michal2101
Jsem moc rád že se líbí :) ale jak říkám, i já bych některé věci chtěl jako má klasika

Napsal: sob lis 06, 2010 09:47
od radek mb
Taky chválím,doufám,že to bude jedno z dalších nových a zajímavých aut na jarním srazu v Mnichově Hradišti,které se tam objeví.

Napsal: sob lis 06, 2010 22:39
od dmatej
Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává. Musím uznat, decentní pěkná práce :)

Napsal: pon lis 08, 2010 07:36
od Teepee
dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
Protože:
1. není mladej plašan. Mladej sice jo, ale ne plašan.
2. zachránil auto před pecí
3. je cítit, že si techniky váží a autu dal kus sebe.
4. navíc umí dělat

Tomuto dílu závodník, který si koupí opečovávanou 2107 s 20 000km na blbnutí, protože to má přeci zdravej skelet, nesahá ani po kotníky. Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
A Michal tady ukázal pěkně udělaný auto, nic na rasení. A i kdyby bylo na rasení, zrasí si jen svou práci, proti tomu nelze nic namítnout.

Napsal: pon lis 08, 2010 09:30
od Martin H.
Teepee píše:
dmatej píše:Páni, první tuněný auto, na který tu nikdo nenadává.
Protože:
1. není mladej plašan. Mladej sice jo, ale ne plašan.
2. zachránil auto před pecí
3. je cítit, že si techniky váží a autu dal kus sebe.
4. navíc umí dělat

Tomuto dílu závodník, který si koupí opečovávanou 2107 s 20 000km na blbnutí, protože to má přeci zdravej skelet, nesahá ani po kotníky. Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
A Michal tady ukázal pěkně udělaný auto, nic na rasení. A i kdyby bylo na rasení, zrasí si jen svou práci, proti tomu nelze nic namítnout.
250% souhlas! Líp bych to Teepee nenapsal, díky za vyjádření mých myšlenek.

Napsal: pon lis 08, 2010 10:58
od Laďuša
Teepee píše:Když si neumím auto vyvařit, nemůžu bejt přece závodník.
Boha jeho :roll:

Analogicky: Když leštim auto, který jsem koupil v supr stavu, neleštim svojí práci, protože jsem si to nevyvařal.
Tuto mě před odchodem do školy celkem pobavilo.

Napsal: pon lis 08, 2010 11:15
od Teepee
Laďuša píše:Analogicky: Když leštim auto, který jsem koupil v supr stavu, neleštim svojí práci, protože jsem si to nevyvařal.
Laďo, co to meleš, nějak Tě nechápu.
Strojvedoucí taky musí vědět co se mu děje v mašině, stejně tak závodník (též tunner) by měl znát své auto do šroubku a umět si ho po všech stránkách opravit. Proto jsou fírové přeci napřed v dílnách, aby znali to s čím jezdí a uměli do toho sáhnout.
A leštění není ničení. V tom je rozdíl od "Přijít k hotovýmu a tupě to zničit."
Ničit bychom měli jen to, co jsme si vybudovali, nebo to, co nahradíme něčím lepším.
Pak je tu ještě používání a míra používání s kterou je přímou úměrou spojené opotřebení používané věci.
Koupit si 25 let starý auto s 20 000km a dát se do tunningu hodnotím stejně, jakobys ty hodnotil sprejerovo vylepšení novýho Messerschmitta.

Nebo snad, mám Tě ohodnotit? Nejsme tu v poklábosme a můj příspěvek, který shrnul způsob přijetí Michalových úprav, starého auta po dědovi, širším publikem ještě k tématu byl :wink: :lol:

Napsal: pon lis 08, 2010 15:55
od Křečík Barbuška
Velice pěkné, ta preciznost je obdivuhodná, inu kdo umí ten umí, vynikající. Jen tedy ten nápis teda moc nepasuje, chtělo by to něco střízlivějšího. Nicméně i tak si to zaslouží absolutorium.

Jen bych si dovolil odbočit ke "sporu" Láďuša vs. Teepee. Při vší úctě, Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.

Napsal: pon lis 08, 2010 21:44
od Tommel
Auto vypada hezky 8)
Koko Loko píše:Teepeeho příměry jsou těžce mimo, vidím to stejně jako Láduša.
Ano, přesně tak to vidím i ja :roll:

Napsal: úte lis 09, 2010 11:14
od Teepee
Nu dobrá, tak jsem mimo, někdo mi prosím vysvětlete, co není mimo. Co je to správný. Rozeberte každý můj příměr, v čem je chybný, protože rád se poučím ze životních postojů ostatních.

Napsal: úte lis 09, 2010 15:59
od Laďuša
Teepee píše: Co je to správný
Správný je to tak, že si každej použíje vůz podle jeho uvážení. Takže, chce-li někdo zachovalej kus leštit, prosim, je to správný. Chce-li někdo zachovalej kus transformovat na rallye auto, prosim, je to správný. Neni správný to odsuzovat ani z jedný strany.
Teepee píše:Strojvedoucí taky musí vědět co se mu děje v mašině, stejně tak závodník (též tunner) by měl znát své auto do šroubku a umět si ho po všech stránkách opravit. Proto jsou fírové přeci napřed v dílnách, aby znali to s čím jezdí a uměli do toho sáhnout.
Jistě, fíra musí techniku znát, proto je napřed na dílně. Naučí se tomu rozumnět, aby moh maximum případných poruch cestou opravit. To ale neznamená, že když s mašinou pak najede do stromu, že dostane kladivo a vyklepe si pluh. A nebo že si převine shořelej trakční motor.
Z toho plyne, že i závodník by měl autu rozumnět, což ale neni vykoupený nutností si to auto sám svařit.
Teepee píše:A leštění není ničení. V tom je rozdíl od "Přijít k hotovýmu a tupě to zničit."
Tupě to zničit... Jistě, že když si pořídim auto, abych ho dojezdil na poli během 14 dnů, tak to špatný je. Ale co je špatnýho na tom udělat si z auta závoďáka? Je tupý ničení používání aut na historických závodech? Na amatérských rallyech? Třeba takovej Martin R9 a vůbec ty klucí z Mělníka, myslíš, že auta tupě ničí? Ne, dělají správnou věc, baví je to a reprezentujou. Jako ty, když leštíš, což se taky nemusí všem líbit, když takový auto, ukázku fabrickýho stavu, odmítneš vyvézt na sraz kvůli hrozícímu dešti a přetočení tří koleček měřiče vzdálenosti na tachometru.
Teepee píše:Koupit si 25 let starý auto s 20 000km a dát se do tunningu hodnotím stejně, jakobys ty hodnotil sprejerovo vylepšení novýho Messerschmitta.
Koupit si 25 let starý auto a dát ho do tuningu hodnotim kladně, když z toho vznikne něco jako tady Michalův VAZ 2101. Sprejeřinou na železnici nikdy nic pěknýho nevzniklo, ale hlavně se jedná o poškozování cizí věci. A věř tomu, že tuner svýho starýho leštěnkovýho žigula je přesvědčenej o tom, že svoje auto vylepšuje, i když ostatním se jeho styl nemusí líbit.

Prostě neni jedinej pohled na věc a z každýho toho úhlu je správnej názor. Byť odlišnej od tvýho.

Napsal: úte lis 09, 2010 16:12
od Křečík Barbuška
Teda Láďušo :shock: , bravo Mistře! Bravo!

Jinak dotaz na majitele vozítka? Jak to chladí? Nespouští moc často vrtule? Nějak se mi vrtá to "hermetické" uzavření prostoru kolem vrtule, jen tak mne to napadlo. U klasiky je též něco podobného, ono by to bez toho ani pořádně nechladilo, ale má to více míst kudy může táhnout luft.

Napsal: úte lis 09, 2010 16:21
od Teepee
Laďuša píše:Prostě neni jedinej pohled na věc a z každýho toho úhlu je správnej názor. Byť odlišnej od tvýho.
Jsem rád, že jsi to napsal, je to daleko lepší, než to spláchnout slovy Mimo mísu a Tak to vidím i já.
Asi mám některé stroje v příliš velké úctě. Jsou to sice všechno jenom věci, který nám mají sloužit, ale některé z nich mi přijdou o něco vzácnější než-li jiné běžné konzumní věci a podle toho se k tomu stavím. A ta 2107 s 20 000km mi přijde vzácnější, než běžná LADA.
Měl jsem dědu, a ten měl Škodu 1100MB, pečoval o to auto, co mu síly stačily, nakupoval drahé nářadí, dělal generální opravy motoru, byli s tím s babičkou v Rakousku, s námi (dětmi) na dovolené. Pak děda umřel, já si vzal motorku, bratránek tohle eMBéčko. Postavil ho na ulici před barák ke křoví a tam stojí už asi pět let, na prázdných gumách, chrom se změnil v rez, lak ve vyšedlou barvu. Neskutečně mi to vadí, ta neúcta k dědově práci, neúcta k tomu úsilí co do toho děda dal. I peněz ho to dost stálo. A pak to někdo vezme a lhostejně zničí. Jiný by byl nadšený mít eMBéčko, kterému neukápne olej, motor je čistý jak talíř a jde jak švýcarské hodinky.
Zkusím to přehodnotit, nebo si svůj názor nechávat pro sebe, ale prostě mám ty stroje rád.

Napsal: úte lis 09, 2010 16:25
od Hurikán
Ad chlazení. Z fotografií dělaného krytu vrtule usuzuji, že účinnost chlazení při zapnutí vrtule bude vyšší než u série, ale při stojící vrtuli bude chlazení samovolným prouděním vzduchu naopak horší než u série, neboť na chladiči není místo nezakryté plechem, přes které může vanout samovolný proud vzduchu při jízdě. Tolik teoretická premisa. :D