Stránka 2 z 3
Napsal: ned říj 31, 2010 19:55
od Marek
Karburátor byl údajně z Ruska.
Napsal: pon lis 01, 2010 08:04
od Drobek81
Marek píše:Pánové. Pokud vyhodím AXTEC a místo něho namontuju mechanický karburátor, nemusím nikam nic připojovat ani odpojovat, protože to jednoduše nepotřebuju. Karburátor si pracuje sám, žádnou elektroniku k tomu nepotřebuje. Zapalování není řízeno řídicí jednotkou motoru, ale samostatně - je to klasický bezkontakt, který někdo z vás cpe i do starých aut. Takže, Drobku, proč bych měl řešit nějaký elektronický blok zapalování a odpojovat jednotku pod sedačkou spolujezdce??? Nějaké podtlakové hadičky na nádobku s aktivním uhlím nebo spínač plné zátěže fakt neřeším - tyto systémy už nejsou potřeba, takže jsou odpojené.
Auto musí nyní fungovat jako běžný karburátorový motor. Proč nefunguje?
Mno pokud si dobre pamatuju, tak je tam system vraceni vyfukovych plynu a ten je ovladanej v zavislosti na otackach motoru (nejen na nich). Musel bych mrknout, jestli je pri zapojenem podtlaku zavrenej nebo otevrenej. Kazdopadne je tam ventil, kterej ovlada jednotka, aby se otevrel jen pri urcitem pracovnim rezimu(zahraty motor, otacky,...). A nepsal sem, ze mas resit elektronicky blok zapalovani, ten opravdu nemusis nijak resit

Napsal: pon lis 01, 2010 09:42
od Marek
Recirkulaci výfukových plynů přece vůbec nemusím řešit, ne? To je takový nesmysl, že bych to vyřadil a odstranil ze všech benzinových aut. Tak proč bych to nechával u Lady s mechanickým karbem, chlape???

Napsal: pon lis 01, 2010 09:57
od Cory
o chvilu sa vyberiem nasadit ten zazrak od K-L. Som zvedavy co to povie

Napsal: pon lis 01, 2010 10:09
od Drobek81
nepsal jsi, zda to mas odpojene ci jsi to tam nechal...
Jeste dotaz - volnobeh to drzelo v pohode a reagovalo to na sroub bohatosti i otacek?
Napsal: pon lis 01, 2010 10:11
od Marek
Startovalo to až překvapivě dobře. Volnoběh to drželo přímo ukázkově a na seřizovací šrouby to normálně reagovalo. Proto si to nemohlo přisávat, to dá rozum. Jednoznačně se jednalo o závadu hlavní dávkovací soustavy prvního stupně karburátoru.
Napsal: pon lis 01, 2010 10:12
od Cory
Nie su zamenene emulzne trubice??? su rozneho typu pre 1.komoru a 2.komoru.
Edit: emulzne trubice by mali byt spojene so vzdusnikmi....ak si dobre pamatam, tak na prvku komoru ide vzdusnik s vacsim cislom a na druhu komoru vzdusnik s mensim cislom
Napsal: pon lis 01, 2010 10:16
od Drobek81
tak potom vzit trysky a vzdusniky z jineho karbu (pokud sou stejne na Axtec systemu trebas) a vymenit. Vyroba tech trysek neni zrejme 100%ni.
Napsal: pon lis 01, 2010 10:31
od Marek
Vzdušníky a emulzní trubice byly v pořádku. První stupeň má tlustou emulzní trubici a větší vzdušník. Tam problém nebyl.
Jediný problém mohl být v hlavní trysce. Jenže tu jsem nedostal ven. U Solexu se musí demontovat celý karburátor a otočil "hlavou dolů", aby tryska z emulzní šachty vypadla. Ale ona z prvního stupně nevypadla (nevím proč) - pouze z druhého. Tak jsem ji prostě nemohl zkontrolovat.
Napsal: pon lis 01, 2010 10:38
od Drobek81
nejaky duvod mela, nedivil bych se kdyby ju drzela nejaka spona...
Napsal: pon lis 01, 2010 13:16
od Marek
Jo, možné je všechno.
Napsal: pon lis 01, 2010 13:59
od vintera
dával sem kdysi nové karby na felicii (jsou dva spřažené), jiného nic nevyměňoval ani neseřizoval. Motor nešel do tahu, měl taky tzv. "díru". Při pomalém přidávání a sytiči jel, jinak netáhl. Motoru se nedostával benzín. Seřizoval jsem hladiny, čistil a nic. Nakonec šly zpět starý. Na stole po jejich rozebrání jsem zjistil, že kanálek napájející hl. trysky je u obou téměř ucpaný zplodinami zinkové koroze. Byly to karby koupené na burze, asi se do nich někudy dostala voda. Vyčistil jsem je a na felicii je mám dodnes.
jinak přesně takhle se projevovala ucpaná tryska 1. st u SEDRu Š 1203.
Napsal: pon lis 01, 2010 17:30
od Cory
Tak som ho dnes poobede namontoval..vymenil som membranky,prefukol kompresorom, ale kvoli podivnemu plavaku som dal vrch z druheho solexu 21073 , na ktorom sa mi ulomil sroub boharosti. popritom som zamenil trysku akceleracnej pumpicky (vyvod iba do 1.komory) za trysku zo solexu 21051/053/08/083 (vyvod do oboch komor), ale nerobilo to dobrotu, popridani plynu, nastala "prodleva" a potom auto vystartovalo...uz sa mi to nechcelo menit spat, tak som siel takto a mozem smelo povedat ze oproti ozonu je to narast o 30%
Takze napada ma, ci tam nemas nahodou zamenenu tu trysku akceleracnej pumpicky...stat sa moze cokolvek.
Napsal: pon lis 01, 2010 18:07
od Křečík Barbuška
Takže Cory být spokojený? To mě těšit

. Škoda toho plováku, rozhozené jsem to neměl, takže jsem nevěděl ... stejně bych ti jiný nedal, neb nemám

.
Napsal: pon lis 01, 2010 18:09
od Cory
Cory je spokojny, ale chce to asi epsie pretesnit, pretoze pri zasrobovanom srobiku bohatosti si motor veselo klepe dalej

Ale ide to ako pila.