Stránka 2 z 3
Napsal: pát říj 22, 2010 13:39
od Majo
letne 195/50 15 - 205/50 15, predok 2.2-2.4, zadok 2-2.2
zimne 185/65 14, predok 2-2.2, zadok 2
Priora leto 205/50 16 - predok 2.5, zadok 2.2
zima 195/65 14 - predok 2.2, zadok 2
Niva letne 2.5.-2.6 vsetky, do terenu min. 0.4, max 1.0
zimne 2.0-2.2, do terenu 0.5-1.0
a o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony
Napsal: pát říj 22, 2010 15:45
od rosta
2,2 všechny
Napsal: pát říj 22, 2010 15:58
od Saša
cca 2.2 - 2.5 nikdy problém
Napsal: pát říj 22, 2010 16:02
od Freedom
já foukám předek na 2 a zadek taky hlavně nepřehuštuj u nás na benzínce blbě měřil tlakoměr a dal sem si omylem v zadu 2,7 a v předu 2,5 trasu domu jedna zadní pneu nevydržela a po přejezdu hrbolu bouchla

Napsal: pát říj 22, 2010 16:12
od Křečík Barbuška
2,2 všude, dobře se to pamatuje
Napsal: pát říj 22, 2010 16:55
od MartasBrno
Majo píše:o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony
toto by mne zajímalo. Uvažuj zimní provoz převážně ve městě a na silnicích 1. a 2. třídy.
Napsal: pát říj 22, 2010 17:11
od Luděk Musil
MartasBrno píše:Majo píše:o podhustovani by sa dal napisat hodne dlhy clanok, fukat na zimu ako blazon nema zmysel, pokial teda nemate samovrazedne sklony
toto by mne zajímalo. Uvažuj zimní provoz převážně ve městě a na silnicích 1. a 2. třídy.
Jenže Majo je tak trochu (na můj vkus) extrémista

. L.
Napsal: pát říj 22, 2010 17:43
od krtek86
Tak koukám, co člověk, to názor. Nechal jsem na předku i zadku 2,1, což je nějký střed mezi vámi. Jinak s autem jezdím hlavně do práce a cca 8 km jedu v zimě po silnici, kde se sype (kamínky a písek) a dalších 7 km jedu po rozsolené silnici a posledních kilometr a půl jedu v obci (nejradši bych jezdil po uježděnym sněhu a kamínkách...). Takže nějaký laborování s foukáním nemá smysl, pač za jednu cestu stuhnu úplně všechny druhy tras...
Napsal: pát říj 22, 2010 18:49
od mayo456
predok 2,2 zadok 2,0 vpredu 165 SR 13 vzadu 175/65 R 13
Napsal: pát říj 22, 2010 18:57
od Mascom
predok zadok 2,5 ( 175/70 R13 vsade )
Napsal: pát říj 22, 2010 19:04
od Tommel
2105 2.2 195/50 15" prioru 2.1 185/65 14"
Napsal: pát říj 22, 2010 20:32
od Martin H.
2105, 2107
175/70 x 13
předek 2,0-2,1
zadek 2,3-2,5 (podle nákladu)
zimní i letní
zkušenost: pokud jsem foukal míň, auto palvalo i na suchý silnici
Niva
195/75 x 16, 175/80 x 14
předek i zadek 2,5
Napsal: ned říj 24, 2010 01:04
od dmatej
2101 - 2.3 všude.
1118 - letní Kumho KH15 2.5 všude, zimní GY UG7+ 2.3 všude.
Napsal: čtv říj 28, 2010 16:38
od vintera
mayo456 píše:predok 2,2 zadok 2,0 vpredu 165 SR 13 vzadu 175/65 R 13
nemají být pneu stejné?
Napsal: čtv říj 28, 2010 16:42
od vintera
krtek86 píše:Tak koukám, co člověk, to názor. Nechal jsem na předku i zadku 2,1, což je nějký střed mezi vámi. Jinak s autem jezdím hlavně do práce a cca 8 km jedu v zimě po silnici, kde se sype (kamínky a písek) a dalších 7 km jedu po rozsolené silnici a posledních kilometr a půl jedu v obci (nejradši bych jezdil po uježděnym sněhu a kamínkách...). Takže nějaký laborování s foukáním nemá smysl, pač za jednu cestu stuhnu úplně všechny druhy tras...
každý má jiné pneu, jiné podmínky provozu a jiné potřeby. Naložená lada s tlakem 2,1 je málo, pro ladu s jedním, dvěma pasažery a svačinou do práce tlak 2,1 stačí.