Stránka 2 z 2

Re: Sviečky

Napsal: úte črc 28, 2020 08:00
od Teepee
Luděk Musil píše:Se "silverkami" (BRISK LR15YS) nemám zrovna ty nejlepší zkušenosti. Ale to bylo na starších motorech 2103. Rychle si mi zanášely a už po necelých 7.000 km začaly vynechávat. Tak jsem se vrátil ke klasice LR15YC-1. Ty jsou/byly spolehlivé.
Zatím nevím, co mám ve Vestě, tam zatím (po 7 tisících ujetých km) pohoda. L.
Pravda Luďku, Marek tu někde kdysi psal, že i na LPG (2103) dát svíčky normální. Protože jsem vyndal Silverky, neřešil jsem a dal je tam zas. Určitě lepší než ty co tam byly a i tak to na ně jezdilo úplně v pohodě. :lol:
Rozhodně mi to přišlo jednodušší, než hloubat v katalogách svíček Denso NGK Bosch Champion a pak zjistit, že to třeba není ono. :idea:

Re: Zapalovací svíčky lada niva 2121 - Záměna

Napsal: úte črc 28, 2020 10:45
od tajga
Original ruske sviecky zatial idu, ale po 10.000km na LPG uz vidim rozdiel ze ked je motor studeny a prepne z benzinu na plyn tak trosku vynechavaju, potom ked sa motor uz zohreje na prevadzkovu teplotu tak je to v poriadku.
Skusam nejake riesenie pretoze viac ako 10.000 km na LPG tie bezne sviecky nedaju.
https://www.pdmauto.sk/produkt/IW20TT/6 ... d=17300631
Denso pisu 100.000km zivotnost tak aspon keby 30.000 vydrzali netreba tak casto menit a cena nie je az taka vysoka.

Vlastnosti sviečok Iridium Tough:

životnosť až 100.000 km
znižujú emisie vozidiel a znižujú spotrebu paliva až o 5% v porovnaní s väčšinou štandardných zapaľovacích sviečok
sú výborné pre benzínové motory a mimoriadne vhodné pre motory s palivom LPG/CNG
centrálna iridiová elektóda s priemerom len 0,4 mm a vonkajšia elektróda z platinovej zliatiny (0.7 mm) umožňuje rýchle rozšírenie plameňa a optimalizáciu výkonu motora.