Stránka 2 z 2

Napsal: čtv zář 30, 2010 12:02
od Marek
Fakt je, že zejména severovýchod Prahy je bez obchvatu totálně out. Když jedu z Ústí do Třebíče, jedu centrem, protože zpravidla jinou možnost nemám.

Nebuďme ale neskromní - nový obchvat teď máme, myslím, že velmi potřebný, a doufejme, že další část brzy přibude.

Napsal: čtv zář 30, 2010 12:17
od Luděk Musil
Jasně, ale nesmí nám ten nový obchvat ucpat (jánevímnajakdlouho :cry: ) nějakej nadměr nebo havárka tak jako včera :( . L.

Napsal: čtv zář 30, 2010 15:43
od plavec
Luděk Musil píše:Jasně, ale nesmí nám ten nový obchvat ucpat (jánevímnajakdlouho :cry: ) nějakej nadměr nebo havárka tak jako včera :( . L.
Třeba příjdou na to že bezpečnost je nastavená hodně vysoko a po čase ji změní.
Havárky bohužel byly jsou a budou a to všude, co si budem povídat. Ale jde o to třeba nezavírat ten tunel zbytečně, což se teď děje.

Napsal: čtv zář 30, 2010 17:45
od Marek
Neřekl bych zbytečně, řekl bych pro jistotu.

Napsal: čtv zář 30, 2010 19:59
od Nemo
Tak odedneška máme na okruhu místo 130ky jen 100. Liniové řízení nestíhalo, prý se to snad časem vychytá. Údajně stálo (to řízení) téměř 1,7miliardy korun....... :?

Napsal: čtv zář 30, 2010 20:19
od plavec
Nemo píše:Údajně stálo (to řízení) téměř 1,7miliardy korun.......
Co je v dnešní době levné?

Napsal: pát říj 01, 2010 08:04
od zelvotron
Otázka, jestli by rozšíření na 3 pruhy v celý dýlce nebylo levnější a efektivnější jak to liniový řízení, ale zase by se nepřihrál kšeft eltodu.

Napsal: sob říj 02, 2010 18:51
od dmatej
Rozhodně už by neměla nastat situace z loňska nebo předloňska, když se v díře na Baranďáku vyklopil náklaďák s dřívím a my se nemohli dostat z Pankráce domů do Plzně - všechno ucpaný, cesta 3 hodiny (místo 1h).