Stránka 2 z 24

Napsal: ned zář 12, 2010 14:01
od Cory
Radsej modra, na ciernej je vidiet vsetky chybky a nerovnosti....a nehovoriac o tom ako rychlo sa to spini...ja som za modru :wink:

folie

Napsal: ned zář 12, 2010 14:21
od plavec
nastává peklo při nočním parkování
Taky jsem si dlouho nemohl zvyknout, že v noci se s tím špatně couvá, většinou jsem to řešil, tak že jsem si otevřel dveře a koukal dveřma, jako u Liazky. :) Ale teď už podle odhadu, pokud couvám na ta samá místa.

Napsal: ned zář 12, 2010 20:22
od Freedom
Tak rozhodnuto zůstanu u této modré, snad mi namíchají někde stejný odstín at mohu poopravit vzniklé chyby, dnes úspěšně odmontováno křídlo a nasavač, po nasavači kráter jak prase eště na tom pár dní ztrávim, musim vyvařit odvrtané otvory a celý to vybrousit a vyrovnat snad se mi před zimou povede aspon střecha a zadek do plniče, kola sem nakonec natřel na bronz a vypadá to jak impreza :axe: snad se mi dnes povede najít kabel k pc a vložim fotky :wink:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon zář 13, 2010 09:37
od Freedom
konečně nalezen kabel tak tady fotky v lepší kvalitě
Obrázek Obrázek Obrázek

Napsal: pon zář 13, 2010 20:13
od Marťas
Ty blinkry z Feldy půjdou taky dolů?

Napsal: pon zář 13, 2010 22:44
od MartasBrno
Ty tmavý folie jsou asi až moc tmavý, vypadá to s tím fakt nepřirozeně... Jinak asi OK. Kola ti teď kritizovat nebudu, když jsi se s nimi zrovna otravoval :wink: . Ta barva je fajn, líbila se mi už v tom inzerátu, opravdu jsem se kochal.

Napsal: úte zář 14, 2010 06:16
od Maysner
modrou nechat, 15ky nebo 16ky kola a k zemi. pak neco lepsiho pod kapotu :P

Napsal: úte zář 14, 2010 08:34
od Freedom
Ty blinkry z Feldy půjdou taky dolů?
no ted je tam eště chvilku ponecham, ale časem pudou taky dolu eště si nejsem jist zda tam dám origo z 07 a nebo aspon tady udělam vyjímku a dam z escorta poslední řady čiré
MartasBrno píše:Ta barva je fajn, líbila se mi už v tom inzerátu
popravdě sem nečekal že bude Dragulin tak tmavý v inzerátu na fotkách měl barvu mnohem světlejší takže bylo milé překvapení když sem viděl předchozího majitele přijíždět
Maysner píše:15ky nebo 16ky kola a k zemi
tak tak, kola se chystají nejlépe OZ racing bílé 15 když se podaří sehnat a pružiny se budou dávat i s tlumiči nové a budu zkracovat vepředu trošku víc než vzadu aby bylo auto trošku nakloněné, ale až po výměně všech pohyblivých částí náprav :) což letos bohužel už nestihnu tak zřejmě po zimě a co se týče motoru tak to je pro mne zatím hodně vzdálená úprava nejlépe za 1.7 i

Napsal: úte zář 14, 2010 21:31
od Freedom
Dneska sem si na bloku motoru všimnul velkých čísel 2103 znamená to že je motor z Lady 2103?? nebo jsou ty motory shodné??? jelikož mě zaujalo že nemam ani karburátor s elektromagnetickou jehlou ani s mikrospínačem spíš se mi zdá že je tam karburátor z 2105 popřípadě jak zjistím co je to za karburátor??? celkem se mi zdá že mam i velkou spotřebu dnes sem tankoval za 200kč ujel nějakejch 15km a mam zas nádrž na suchu poradtě prosím díky :evil:
Respektive takto vypadá prý originál karburátor na 21073 Obrázek tak přesně tento tam osazen nemám
chybí toto Obrázek
a toto Obrázek

Napsal: úte zář 14, 2010 21:37
od Laďuša
Lada 2107 má motor z Lady 2103 ;)

Napsal: úte zář 14, 2010 21:47
od Freedom
Laďuša píše:Lada 2107 má motor z Lady 2103
uf já už myslel že mam jinej jelikož i u objednávání dílů by mi to v budoucnu vadilo jak sem koukal tak 07 má uplně jinej rozměr pístů než 05 tak mě to trochu vyděsilo jelikož se je chystam po zimě měnit :shock:

Napsal: úte zář 14, 2010 21:58
od Laďuša
Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje, neb to je Lada vstřikovací. Na 07 by měl bejt karburátor Ozon 2107. Přesný označení neznam, v tom se orientuje třebas Koko-Loko.

Napsal: úte zář 14, 2010 22:02
od Freedom
Laďuša píše:Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje
aha takže to mam brát v popisu jako chybu u komponentu, jelikož u znázorněného karburátoru bylo psáno Originál, a eště když už sme u toho a došlo by na to že bych musel měnit je lepší ozon a nebo solex??? myšleno pro tento motor

Napsal: stř zář 15, 2010 00:32
od MartasBrno
Freedom píše:dnes sem tankoval za 200kč ujel nějakejch 15km
Já se spotřebou taky bojuju, ale chce to prostě dobré seřízení dobře fungujícího systému a pak hlavně, jízdu s rozumem a citem. A ten cit je asi docela důležitej. S 1200 jsem jezdil město zpočátku za 9 - 10, dneska za cca 8 - 9, dálku místo za 8 jezdím za 7.

Ale za 44l/100 to je fakt mazec :) Nejspíš velká chyba měření. Jak tankuješ a měříš spotřebu?

Na karbu je ze strany víka ventilů stítek. Tak ho očisti a přepiš sem co na něm soudruzi napsali. Pokud bys tam měl nějaký jiný než OZON, bude typové číslo zřejmě jinde...

Napsal: stř zář 15, 2010 01:45
od Freedom
MartasBrno píše:Jak tankuješ a měříš spotřebu?
zatím sem se po tom nijak moc nepídil měl sem vždy plnou nádrž a nějak mě to netrápilo, ale ted sem zkusil všechno vyjet až do zdechnutí vynuloval sem si ciferník a natankoval za těch 200kč, mam tam možná tak na dojetí na benzínku což je zhruba 5km a to bůh vý jestli páč pojedu část cesty na sytič, beru v potaz že z těch 15km cesty sem jel zhruba 4km do prudkýho kopce na trojku a že si to bralo o něco víc, ale co sem koukal na karburátoru tak když sundam filtrbox tak na mě čumí 2 štelovatelný šroubky jeden je velkej údajně šroub vzduchu a druhej je takovej malinkej zřejmě jehla karburátoru ale nevim třeba kde mam štelovat volnoběh v knížce o tom nic nepíšou :ANAL: a já po vyřazení mam 1500 otáček a podotýkam vyplej sytič když vytáhnu sytič mam to až na 3200 zhruba