Napsal: ned zář 12, 2010 14:01
Radsej modra, na ciernej je vidiet vsetky chybky a nerovnosti....a nehovoriac o tom ako rychlo sa to spini...ja som za modru
Taky jsem si dlouho nemohl zvyknout, že v noci se s tím špatně couvá, většinou jsem to řešil, tak že jsem si otevřel dveře a koukal dveřma, jako u Liazky. Ale teď už podle odhadu, pokud couvám na ta samá místa.nastává peklo při nočním parkování
no ted je tam eště chvilku ponecham, ale časem pudou taky dolu eště si nejsem jist zda tam dám origo z 07 a nebo aspon tady udělam vyjímku a dam z escorta poslední řady čiréTy blinkry z Feldy půjdou taky dolů?
popravdě sem nečekal že bude Dragulin tak tmavý v inzerátu na fotkách měl barvu mnohem světlejší takže bylo milé překvapení když sem viděl předchozího majitele přijíždětMartasBrno píše:Ta barva je fajn, líbila se mi už v tom inzerátu
tak tak, kola se chystají nejlépe OZ racing bílé 15 když se podaří sehnat a pružiny se budou dávat i s tlumiči nové a budu zkracovat vepředu trošku víc než vzadu aby bylo auto trošku nakloněné, ale až po výměně všech pohyblivých částí náprav což letos bohužel už nestihnu tak zřejmě po zimě a co se týče motoru tak to je pro mne zatím hodně vzdálená úprava nejlépe za 1.7 iMaysner píše:15ky nebo 16ky kola a k zemi
uf já už myslel že mam jinej jelikož i u objednávání dílů by mi to v budoucnu vadilo jak sem koukal tak 07 má uplně jinej rozměr pístů než 05 tak mě to trochu vyděsilo jelikož se je chystam po zimě měnitLaďuša píše:Lada 2107 má motor z Lady 2103
aha takže to mam brát v popisu jako chybu u komponentu, jelikož u znázorněného karburátoru bylo psáno Originál, a eště když už sme u toho a došlo by na to že bych musel měnit je lepší ozon a nebo solex??? myšleno pro tento motorLaďuša píše:Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje
Já se spotřebou taky bojuju, ale chce to prostě dobré seřízení dobře fungujícího systému a pak hlavně, jízdu s rozumem a citem. A ten cit je asi docela důležitej. S 1200 jsem jezdil město zpočátku za 9 - 10, dneska za cca 8 - 9, dálku místo za 8 jezdím za 7.Freedom píše:dnes sem tankoval za 200kč ujel nějakejch 15km
zatím sem se po tom nijak moc nepídil měl sem vždy plnou nádrž a nějak mě to netrápilo, ale ted sem zkusil všechno vyjet až do zdechnutí vynuloval sem si ciferník a natankoval za těch 200kč, mam tam možná tak na dojetí na benzínku což je zhruba 5km a to bůh vý jestli páč pojedu část cesty na sytič, beru v potaz že z těch 15km cesty sem jel zhruba 4km do prudkýho kopce na trojku a že si to bralo o něco víc, ale co sem koukal na karburátoru tak když sundam filtrbox tak na mě čumí 2 štelovatelný šroubky jeden je velkej údajně šroub vzduchu a druhej je takovej malinkej zřejmě jehla karburátoru ale nevim třeba kde mam štelovat volnoběh v knížce o tom nic nepíšou a já po vyřazení mam 1500 otáček a podotýkam vyplej sytič když vytáhnu sytič mam to až na 3200 zhrubaMartasBrno píše:Jak tankuješ a měříš spotřebu?