Napsal: ned zář 12, 2010 14:01
Radsej modra, na ciernej je vidiet vsetky chybky a nerovnosti....a nehovoriac o tom ako rychlo sa to spini...ja som za modru 

Taky jsem si dlouho nemohl zvyknout, že v noci se s tím špatně couvá, většinou jsem to řešil, tak že jsem si otevřel dveře a koukal dveřma, jako u Liazky.nastává peklo při nočním parkování
no ted je tam eště chvilku ponecham, ale časem pudou taky dolu eště si nejsem jist zda tam dám origo z 07 a nebo aspon tady udělam vyjímku a dam z escorta poslední řady čiréTy blinkry z Feldy půjdou taky dolů?
popravdě sem nečekal že bude Dragulin tak tmavý v inzerátu na fotkách měl barvu mnohem světlejší takže bylo milé překvapení když sem viděl předchozího majitele přijíždětMartasBrno píše:Ta barva je fajn, líbila se mi už v tom inzerátu
tak tak, kola se chystají nejlépe OZ racing bílé 15 když se podaří sehnat a pružiny se budou dávat i s tlumiči nové a budu zkracovat vepředu trošku víc než vzadu aby bylo auto trošku nakloněné, ale až po výměně všech pohyblivých částí nápravMaysner píše:15ky nebo 16ky kola a k zemi
uf já už myslel že mam jinej jelikož i u objednávání dílů by mi to v budoucnu vadilo jak sem koukal tak 07 má uplně jinej rozměr pístů než 05 tak mě to trochu vyděsilo jelikož se je chystam po zimě měnitLaďuša píše:Lada 2107 má motor z Lady 2103
aha takže to mam brát v popisu jako chybu u komponentu, jelikož u znázorněného karburátoru bylo psáno Originál, a eště když už sme u toho a došlo by na to že bych musel měnit je lepší ozon a nebo solex??? myšleno pro tento motorLaďuša píše:Originál karbec na VAZ 21073 neexistuje
Já se spotřebou taky bojuju, ale chce to prostě dobré seřízení dobře fungujícího systému a pak hlavně, jízdu s rozumem a citem. A ten cit je asi docela důležitej. S 1200 jsem jezdil město zpočátku za 9 - 10, dneska za cca 8 - 9, dálku místo za 8 jezdím za 7.Freedom píše:dnes sem tankoval za 200kč ujel nějakejch 15km
zatím sem se po tom nijak moc nepídil měl sem vždy plnou nádrž a nějak mě to netrápilo, ale ted sem zkusil všechno vyjet až do zdechnutí vynuloval sem si ciferník a natankoval za těch 200kč, mam tam možná tak na dojetí na benzínku což je zhruba 5km a to bůh vý jestli páč pojedu část cesty na sytič, beru v potaz že z těch 15km cesty sem jel zhruba 4km do prudkýho kopce na trojku a že si to bralo o něco víc, ale co sem koukal na karburátoru tak když sundam filtrbox tak na mě čumí 2 štelovatelný šroubky jeden je velkej údajně šroub vzduchu a druhej je takovej malinkej zřejmě jehla karburátoru ale nevim třeba kde mam štelovat volnoběh v knížce o tom nic nepíšouMartasBrno píše:Jak tankuješ a měříš spotřebu?