Stránka 2 z 4

Napsal: úte zář 07, 2010 13:14
od MartasBrno
Veverka píše:ve městech podélně parkuje nárazník na nárazník
jistá taktika je nechat půl metru před a půl za. Ono, když se zaparkuje natěsno z jedné strany a z druhé se nechá metr, tak ten s metrovou mezerou odjede, místo něj se postaví někdo jinej, udělá mezeru malou a je problém vyjet. Když se nechá dvakrát menší mezera, tak je podle mne vyšší šance na vyjetí. A je dobrý být zarovnanej stejně jako ti ostatní. Dojalo mne, jak přede mne přijel někdo a postavil to tak, že obrys přečuhoval tak ten třičtvrtěmetr ven. To je tak na vynadání, kdo to má vymanévrovat...

Napsal: úte zář 07, 2010 13:17
od rezna
Teepee píše:V autoškole, jsem byl kdysi dávno (1995) upozorněn, že je lepší popředu a pak vycouvat, a zvyklý z domova, že do garáže se vždycky couvá, jsem to nechápal.
no nas to teda ucili presne naopak - hlavnim duvodem jsou kolma parkoviste u frekventovanych silnic (v olomouci o takova neni nouze) - z techto parkovist vycouvavat je temer sebevrazda

nikdy nevis co tam jede

Napsal: úte zář 07, 2010 14:02
od Tommel
ja do každé garaže couvam, je to pro mně pohodlnějši a po předku bych nevylezl ani v jedne :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte zář 07, 2010 14:18
od Laďuša
Hele, já nad tim tak dumam, ale jak to děláte, že popředu vylezete a pozadu ne? Popředu je to auto jako užší? :P

Napsal: úte zář 07, 2010 14:28
od Luděk Musil
Laďuša píše:že popředu vylezete a pozadu ne?
Jestli to třeba není zaskládáním větší poloviny garáže kompletně do posledního místečka ... ale mimo vnější obrys auta :idea: . L.

Napsal: úte zář 07, 2010 14:35
od Laďuša
To musí bejt bohatě vyskládaná garáž, že tam neni žádná ulička a ten kousek rozdílu dveří odpředu a odzadu je tak markantní :mrgreen:

Napsal: úte zář 07, 2010 14:37
od peet2101
Pokud parkuju jenom jedno auto tak je to jedno, ale pokud chci dat do garáže dvě, musím couvat. V opačném případě bych se budto nepohl u ponku, nebo bych nevystoupil :mrgreen: .

Napsal: úte zář 07, 2010 14:48
od dmatej
dvk píše:Když jsem dělal Cčko, tak mi instruktor říkal, že řidič profík se pozná tak, že nechá auto připravené na odjezd (i s kolama natočenýma k výjezdu). Tak to tak dělám, kdo by nechtěl být profík, že : ) Hlavně je to praktické. Takže nacouvat.
Nepozná se profík spíš tak, že točí kola k obrubníku, aby nehonil náklaďák po ulici, kdyby náhodou vypadl kvalt? To se prý komusi kdysi podařilo s vejtřeskou v Tachově.

Já jak kdy. S 2101 se couvá parádně. S Kalinou to chce už cvik a u FII potřebuju 2x vylézt z auta, protože zrcátko přibližiuje a pomatenej asistent nadává už metr před překážkou (a někdy zase vůbec).

Do řady s 2101 bez problémů, i když je to trošku dřina. S Kalinou už mám cvik, inu dojíždění do Prahy i parkování v centru Plzně je tvrdá praxe.

Luděk: U Kaliny B sloupek na C sloupek, má větší rejd ;)
rezna píše:v 99 % nacouvat - a kdyz ja debil v rychlosti najedu predkem tak se pak tlucu do hlavy
To je přesný :lol:

Napsal: úte zář 07, 2010 14:52
od rosta
Cory píše:mam 7 garazi, ale iba do jednej musim cuvat, pretoze by som nevyliezol a potom ked startujem,tak je v garazi plno smradu a uspinena stena.Takze do garaze radsej popredku.
tý jo sedm garáží-milionář :lol:

Napsal: úte zář 07, 2010 14:57
od Laďuša
To se nediv, když ho tady lidi dotujou na jeho přeshraniční obchody :mrgreen:

Napsal: úte zář 07, 2010 14:58
od Saša
Jednoznačně volím nacouvání . Bezpečnější při vyjíždění i zajíždění a lepší manévrovatelnost .

Napsal: úte zář 07, 2010 15:05
od Cory
rosta píše:tý jo sedm garáží-milionář :lol:
Zlaté dedičství :mrgreen: To sme podedili po starych rodicoch.
Laďuša píše:To se nediv, když ho tady lidi dotujou na jeho přeshraniční obchody :mrgreen:
Neklam,ja neobchodujem! :lol: Ale keby si chcel plecharinu na Ladnu, staci povedat :lol:

Napsal: úte zář 07, 2010 17:53
od Atex
Take v 90ti % nacouvam a pak vyjizdim normalne. Az na parkoviste u supermarketu v odpolednich hodinach, nebo o vikendech, kde parkuji zasadne cumakem napred. Totiz malokde se objevi nejake mistecko v predni casti parkoviste, a kdyz uz se najde, tak je treba to tam okamzite zapichnout. Vycouvani z rady je naopak velice jednoduche, zamnou uz jezdi dalsi zajemci o misto a jakmile zahlidnou rozle zpatecky, udelaji mi krasne mistecko, zacnou blikat, troubit, mavat, rvat, div ze mi tam nedaji cerveny koberecek :-D

Napsal: stř zář 08, 2010 07:17
od Teepee
Laďuša píše:Hele, já nad tim tak dumam, ale jak to děláte, že popředu vylezete a pozadu ne? Popředu je to auto jako užší? :P
Hele: http://lada1600.rajce.idnes.cz/000_Bily ... _11234.jpg Na pravé straně musí zůstat volný prostor pro průchod pana domácího k přípojce 380V.
dmatej píše:Nepozná se profík spíš tak, že točí kola k obrubníku, aby nehonil náklaďák po ulici, kdyby náhodou vypadl kvalt?
Když není obrubník, dá se v okolí sebrat šutrák. Když není ani ten, tak "to snad bude dobrý". Ale řeším to fakt jen na krpálech, na rovině ne.

Napsal: stř zář 08, 2010 13:47
od Laďuša
Teepee píše:Hele:
No, zrovna tady je toho místa dost, tady je to v poho z oboch stran, ne? Taková dálnice napravo. A když už, tak zrovna tady nechápu, proč to auto je popředu.