Domluvit si s Corym dovoz bezkontaktu z UA. Zapojíš a jedeš, je tam krabička s elektronikou, kabeláž, rozdělovač a cívka, pokud vím čidlo je tam jedno uvnitř rozdělovače.amiricas píše:Co by jste mi doporučili
Bezkontatkní zapalování Lada 2105
Moderátor: Moderátoři
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Toz kladicky u VAZu potkas bud
"kladivko" - mechanicky prerusovac, nastaveni zapalovani se meni behem casu docela vyrazne, protoze se opotrebovavaji mechanicke soucasky a meni se tak uricte vzdalenosti a uhly
"bezkontakt" - misto kladivka je bezkontaktni sonda reagujici na hranu "kov - nekov". signalem ze sondy se ridi zapalovani, ktere je elektronicky reseno chytreji nez to u kladivka. dava lepsi jiskru a dava stejnou jiskru v nizkych i vysokych otackach. nastaveni bezkontaktku se s prubehem casu meni jen minimalne.
"zapalovaci blok" - maji aute se vstrikem, k rizeni je potreba elektronika ze vstriku a cidlo polohy klikovy. blok ma dve civky, haze jiskru zaroven do dvou valcu, jiskra je stejne dobra nebo lepsi nez u bezkontaktu, o rizeni zapalovani se stara ridici jednotka.
bezkontakt snadno das do auta kde bylo kladivko. jedna se o zcela vratnou operaci. sel bych touto cestou.
"kladivko" - mechanicky prerusovac, nastaveni zapalovani se meni behem casu docela vyrazne, protoze se opotrebovavaji mechanicke soucasky a meni se tak uricte vzdalenosti a uhly
"bezkontakt" - misto kladivka je bezkontaktni sonda reagujici na hranu "kov - nekov". signalem ze sondy se ridi zapalovani, ktere je elektronicky reseno chytreji nez to u kladivka. dava lepsi jiskru a dava stejnou jiskru v nizkych i vysokych otackach. nastaveni bezkontaktku se s prubehem casu meni jen minimalne.
"zapalovaci blok" - maji aute se vstrikem, k rizeni je potreba elektronika ze vstriku a cidlo polohy klikovy. blok ma dve civky, haze jiskru zaroven do dvou valcu, jiskra je stejne dobra nebo lepsi nez u bezkontaktu, o rizeni zapalovani se stara ridici jednotka.
bezkontakt snadno das do auta kde bylo kladivko. jedna se o zcela vratnou operaci. sel bych touto cestou.
VAZ 2104 1.3 1989
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Co máš s kontakty? A jak často je čistíš? Já u sebe zaznamenal zasvinění od oleje, asi přemazáním. Auto mělo trochu problém jet v nízkých otáčkách, občas zapalování nezapálilo. Po vyčištění a chvíli ježdění je to docela OK. Očekávám ale, že pouhá výměna kladívka a dobré seřízení musí pomoci. Jinak, kdybych neměl hledět na historickou původnost, chtěl bych bezkontakt taky 

tak můj poslední příspěvek s odpovědí pro martase se neuložil ale nevadí. Provedl jsem si pár měření a zjistil jsem že mi to dělá problémy jen když je chladnější a vlhké ráno tudíš jsem si odvodil že se mi tahle vlhkost musela dostat do rozdělovače a ten pak sice jede háže jiskru ale nejspíš tam kam nemá. Jinak kontakty čistím cca 1-2 za rok. Hlavně teda na zimu.
- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Bezkontakt tě ale nezbaví rozdělovače! Ten tě zbaví jen kladívka. Rozdělovač, tak jak je běžný na ladách ti zůstane, takže nutnosti držet jej v čistotě zvenku i zevnitř se nezbavíš. Stejně tak kabeláže. Ty problémy co popisuješ řeší jedině kompaktní zapalovací modul ala š felicia. Nebo zapalovací modul z íčkové lady. Ten ale taky není zadarmo a musíš ho uřídit, jak je popsáno výše. Ale jestli už bezkontakt máš, tak je věc vyřešená 

tak rozdelovac bez kladivka se vnitrne zdaleka nemusi tak pucovat jako kladivko a venek zapalocaci soustavy se jednou zacas (po zimne treba) vyplalti opucovat dycky i u zapalovaciho bloku.MartasBrno píše:Bezkontakt tě ale nezbaví rozdělovače! Ten tě zbaví jen kladívka. Rozdělovač, tak jak je běžný na ladách ti zůstane, takže nutnosti držet jej v čistotě zvenku i zevnitř se nezbavíš. Stejně tak kabeláže. Ty problémy co popisuješ řeší jedině kompaktní zapalovací modul ala š felicia. Nebo zapalovací modul z íčkové lady. Ten ale taky není zadarmo a musíš ho uřídit, jak je popsáno výše. Ale jestli už bezkontakt máš, tak je věc vyřešená
VAZ 2104 1.3 1989
amiricas, takhle mne zlobilo mé první žiguli, jak bylo vlhko, byl problém. Jednou v zimě jsem nemohl vůbec natočit motor, prskal, škubal a nic. Manželka startovala a já se pak díval potmě na motor. Kolem svíček a víčka rozdělovače hotový ohňostroj.
Víčko jsem vyčistil, osušil, z každé fajfky kleštěma sundal plechové krytí a navždy byl pokoj. Podotýkám, že motorový prostor nikdo přede mnou ani já nečistil od prachu. Na dalsích ladách již preventivně občas vše očistím a problém s plechem fajfky jsem měl jen jednou (fajfka byla pod plechem prasklá).
Víčko jsem vyčistil, osušil, z každé fajfky kleštěma sundal plechové krytí a navždy byl pokoj. Podotýkám, že motorový prostor nikdo přede mnou ani já nečistil od prachu. Na dalsích ladách již preventivně občas vše očistím a problém s plechem fajfky jsem měl jen jednou (fajfka byla pod plechem prasklá).
Přesně to samé na mé 01. Nejednou sem zustal v bouřce trčet kvuli vodě v rozdělovači. Pomohla výměna kabelů, nastříkání kontaktsprejem a výroba kricího plechu na cívku.vintera píše:jak bylo vlhko, byl problém
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Ano umístění indukčky za maskou proti díře není šťastné . Po podobné skušenosti jsem cívku přemístil vedle nádržek brzdovky od té doby je pokoj .peet2101 píše: a výroba kricího plechu na cívku
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
já mám cívku namontovanou nad levým kolem hned kousek pod baňkou pro odstřikovač a nikdy s ní problém nebyl, ale stejně občas se mi vlhkost prostě dostane do rozdělovače
no a někdy mě zase zlobí špinavé (jakoby opálené kontakty) ale už vim co stím takže XD ale mohl by mi tu někdo odpovědět na mou otázku za skutečně bezkontaktní rozdělovač sníží spotřebu paliva jak všude udávají jako výhodu. počítám že to nebudou litry ale i tak by mě to zajímalo.

- MartasBrno
- Příspěvky: 4442
- Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
- Bydliště: Brno
Spotrebu nesnizi, protoze to zacne lip jet a tak tomu zacnes vic nakladat
Rozhodne muzes mene pouzivat sytic a rozhodne to jede lepe v nizsich otackach tak muzes driv radit a rozhodne to tedy neco usetri, pokud s tim budes jezdit stejne jako si jezdil pred tim
Kazdopadne pokud mas motor s mechanickou vrtuli ventilatoru, tak ji nahrad elektrickou, tim spotreba paliva klesne take. Zvlast, pokud jezdis kratsi cesty. Rychleji ohrejes motor a motoru to neubira vykon, takze opet jde mene pouzit sytic.
Co se sytice tyce, tak kombinace obojiho pro me znamenala to, ze krom par zimnich situaci jsem od domu za 2 roky nevyjizdel s plnym syticem. Start, pripoutat, postelovat zrkadelka/najit panel k radiu, stahnout sytic na 2/3 - 1/2 a jedem.

Rozhodne muzes mene pouzivat sytic a rozhodne to jede lepe v nizsich otackach tak muzes driv radit a rozhodne to tedy neco usetri, pokud s tim budes jezdit stejne jako si jezdil pred tim

Kazdopadne pokud mas motor s mechanickou vrtuli ventilatoru, tak ji nahrad elektrickou, tim spotreba paliva klesne take. Zvlast, pokud jezdis kratsi cesty. Rychleji ohrejes motor a motoru to neubira vykon, takze opet jde mene pouzit sytic.
Co se sytice tyce, tak kombinace obojiho pro me znamenala to, ze krom par zimnich situaci jsem od domu za 2 roky nevyjizdel s plnym syticem. Start, pripoutat, postelovat zrkadelka/najit panel k radiu, stahnout sytic na 2/3 - 1/2 a jedem.
VAZ 2104 1.3 1989
- Laďuša
- Příspěvky: 12136
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak to asi nebude jenom bezkontaktem, taky před odjezdem stahuju sytič a to ani nemam rádioJmJ píše: Start, pripoutat, postelovat zrkadelka/najit panel k radiu, stahnout sytic na 2/3 - 1/2 a jedem.

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?

