Stránka 2 z 16

Napsal: stř srp 25, 2010 16:50
od Laďuša
mirozv píše:neviem čo na tom bude pravdy.
No, vypadá to, že na tom bude pravdy. To je začátek, jak to bude dál? Možná, že z našeho klubu Lady bude za chvíli klub bývalé Lady...

Napsal: stř srp 25, 2010 16:54
od Cory
Ved lada 2101 bola tiez iba fiat s pozmenenym podvozkom (a motorom) :mrgreen:

Napsal: stř srp 25, 2010 16:57
od miro263
Под капотом у новинки – 1,6-литровый «вазовский» двигатель.

Takze motor tam bude zjavne VAZ

Napsal: stř srp 25, 2010 17:00
od Cory
Evidentne musia do ruk dostat nejaku karoseriu, podvozok a motor si spravia aj sami...a potom niekolko rokov tu karoseriu tvarovat do roznych podob.

Napsal: stř srp 25, 2010 17:11
od zelvotron
Tak ono to označení nebude náhodný, Dacia Logan měla interní označení X90 a K90, no a že by R-enault ;)

S tím dvigatěljem se mě to nezdá, 1,6 8 i 16v nabízí i Renault.

Ale mohli by udělat aspoň zadní dveře výklopný místo dvoukřídlejch.

Napsal: stř srp 25, 2010 17:15
od Laďuša
zelvotron píše:S tím dvigatěljem se mě to nezdá, 1,6 8 i 16v nabízí i Renault.
Novej plastovej dekl s nápisem O.A.O. ABTOBA3 a už tam máme vazovskej dvigatěl. :mrgreen:

Tuto prostě neobstojí.

Napsal: stř srp 25, 2010 17:37
od Hurikán
Je to hnus! :puke:

Co se двигательа týče, tak směroplatné pro určení jeho původu budou až hodnoty vrtáníxzdvih. ;)

Napsal: stř srp 25, 2010 17:48
od zelvotron
No výroba se má v AvtoVazu rozběhnout na začátku roku 2012 (některý prameny uvádí dokonce 2011), nejprve pro (a pod značkou) Nissan a později pro RU trh pod značkou Lada a potom mají následovat další dva modely od Renaultu. Údajně to znamená konec projektu 2116, ale ten je v agónii už poměrně dlouho. Mimochodem Renault Logan MCV se v současnosti v Rusku neprodává.

Napsal: stř srp 25, 2010 18:26
od mirozv
zelvotron píše:. Údajně to znamená konec projektu 2116, ale ten je v agónii už poměrně dlouho. .
Kua raz by už mohli niečo dotiahnuť do konca...

Napsal: stř srp 25, 2010 18:34
od Laďuša
Nehledě na to, že Siluet byl aspoň Lada a koukatelnej. Jestli to takhle pude dál, tak se od Lady všichní odvrátíme. Jestliže v době, kdy už budu mít na nový auto, bude v nabídce akorát něco ve smyslu podobnýho renaultího hybridu, tak se na Ladu poněkud vykváknu.

Napsal: stř srp 25, 2010 19:16
od Křečík Barbuška
Cory píše:Ved lada 2101 bola tiez iba fiat s pozmenenym podvozkom (a motorom) :mrgreen:
Ano, ale v tu dobu měla tato značka zvuk a vybraný model byl vysoce ceněn.

Napsal: stř srp 25, 2010 19:59
od Maysner
jdu blejt :vom:

Napsal: čtv srp 26, 2010 15:46
od Saša
Také nechápu proč zrovna totální kopie Loganu MCV ale .... nic to , zadní náhon to není takže mne neosloví . Co se týče využitelnosti je řešení zadních dveří dokonalé . Po velmi dlouhé době je to na trhu plnohodnotný kombík , po otevření dveří je přístupný celý nákladový prostor bez všelijakých výstupků nebo hran bránících naložení nákladu který by se tam jinak vešel ale neprojde dveřmi (jako "vyhoršení" dveří u 04 oproti 02 - světla) .

Napsal: čtv srp 26, 2010 16:08
od zelvotron
Saša píše:zadní náhon
Saša píše:plnohodnotný kombík
Už se na tom pracuje, první uniklý špionážní foto... :)

Napsal: čtv srp 26, 2010 16:25
od Saša
zelvotron píše:2111 rwd
:shock: