Stránka 2 z 2

Napsal: sob srp 28, 2010 20:36
od dmatej
Rankl píše:jo to naskočí, bodatýrsky prošlápnu plyn, chytne, necham ji odkašlat a jede, jenže to je u mého modelu vzhledem k ekonovizeru, katalyzatoru a dalším drobnostem zapovězené.
Popravdě jednou jsem ji při téhle sabotáži roztlačil a blafla hned.
Je to teda normální, že v těhle vedrech je problem a za mrazu čapne hned?
Doufám, že prošlápnout plyn neznamená prošlapat.

Měl bys prostě dát nohu na plyn, sešlápnout ho k podlaze a držet sešlápnutý, natočit, a nohu sundat až když poběží.
A jestli tě to potěší, Kalina i firemní Fabie to dělaj taky, i když míň často než "krabice" :-)
.. aha, Ivo píše něco jiného, tudíž tento postup do odvolání omezuji na karbecové krabice, Kalinu 8V a Fabii HTP :)

Napsal: sob srp 28, 2010 20:42
od Ivo
Netvrdím že mnou popsaný způsob je jediný a správný, ale tak to je popsané startování motoru se systémem Axtec. Já jsem to tak provozoval a byl jsem celkem spokojený.

Napsal: sob srp 28, 2010 23:31
od MartasBrno
Ivo píše:Netvrdím že mnou popsaný způsob je jediný a správný, ale tak to je popsané startování motoru se systémem Axtec. Já jsem to tak provozoval a byl jsem celkem spokojený.
Mám dojem že takový favorit s jikovem nebo pierburgem se startuje taky tak, prošlápnout, pustit, natočit. Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo :-) Vuděl jsem to předělané na táhlo... :roll:
No každopádně jsem jel několikrát s Formanem s Jikovem který jsem spravoval a na tuto metodu startování slyšel. Podobnost s axtecem ale nijak neproklamuju protože to podobný určitě nebude, teda konstrukcí hejblat, ale ten sitič asi jo.

Napsal: sob srp 28, 2010 23:38
od Ivo
MartasBrno píše:Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo
Na to je taky rada. Stačí po nějaké době chodu motoru, prošlápnout plynový pedál a sytič se vypne. Samočinné vypnutí opravdu trvá trochu déle.

Napsal: sob srp 28, 2010 23:41
od MartasBrno
Ivo píše:
MartasBrno píše:Jen než se ten bimetal nahřeje a přestane utrácet, tak t otrvá dýl, než je majiteli libo
Na to je taky rada. Stačí po nějaké době chodu motoru, prošlápnout plynový pedál a sytič se vypne. Samočinné vypnutí opravdu trvá trochu déle.
A tak to dopadá, když se nečte návod k autu. Děkuju Ivo. Už vím co vzkázat majiteli :lol: .

Já s tím nějak nelaboroval, jen s tím naejl několik km kolem města a pak to opravené předal. Jen se mi povedlo zabrat po studeném startu za lanko plynu, když jsem to chěl protočit a po vrácení a tlaku rukou jsem ten sytič asi taky vypnul...

Napsal: sob srp 28, 2010 23:43
od dmatej
Ivo, já Axtec právě vůbec neznám a Tys to napsal tak jasně, že jsem pochpopil, že víš, co říkáš ;)
Tak jsem to bez řečí vyňal :)

Napsal: ned srp 29, 2010 20:40
od Rankl
děkuji za doporučení,
karburátor je tam osazen 21053-1107010-62, výroba Russia, aktuátor s tryskou SOLEX.
to je tedy co za karburátor?

jenak k modelu vozu, rv95, na štítku auta 210700, motor 1500, osazen ekonomizér, lamda sonda, s katalyzátorem nevim jestli si ho nepletu s pomocným tlumičem.

v týdnu jsem trochu přidal na množství směsi, doufám, že se to nepodepíše na spotřebě.
nastartoval jsem zatím pokaždé, nebylo ale žádné vedro. jeden ten aktuátor či co nemá původní těsnění- takové to hnědavé měkké, je tam pouze černé těsnění jak k vodovodu. je možné by se palivo tudy odpařovalo? dá se to těsnění sehnat samostatně nebo se mění celá ta triska? tahle? http://autodilykrc.cz/eshop/detail/aktu ... 1d2b9d3606

Napsal: ned srp 29, 2010 20:51
od Ivo
Nevím jak ostatním, ale mě v tom děláš trochu zmatek. Podle čísla karburátoru, ja to Axtec. Ale ten nemá ekonomizér, ale ekonoměr. Dále bys měl mít v motorovém prostoru hodně bílých podtlakovách hadiček. Jsou tam? Pod sedadlem spolujezdce ba měl být počítač. To jenom proto, aby jsme si ujasnili, co tam vlastně máš.

Napsal: ned srp 29, 2010 20:56
od Rankl
ano bílých hadiček je tam mnoho. Vedle baterie je jakási černá kulatá věc do, které taky vedou. Ekonoměr je v palubce.
jaký počítač?

Napsal: ned srp 29, 2010 21:40
od Ivo
Hurá. Takže máš velice kvalitní a spolehlivý systém řízení motoru Axtec. Co to znamená? Pokud to slušně jede, nemá to moc velkou spotřebu a jediným problémem s motorem je to, že teplý hůř startuje, tak nemá cenu do toho vrtat.

Napsal: pon srp 30, 2010 20:30
od vintera
s axtecem jezdil můj kamarád a prý moc dobře. Měl jsem tu čest několikrát také, ale špatně teplý chytal (na potvoru vždycky v Praze na červené) - hrozný zážitek. :evil:

Napsal: pon srp 30, 2010 21:23
od Ivo
Pokud na tom systému všechno funguje tak jak má, tak se s tím jezdí dobře. A spotřebu jsem taky míval slušnou. V rizmezí 6,2 - 8L v závislosti na tom, jak se s tím jezdilo.