Stránka 2 z 3

Napsal: čtv črc 29, 2010 05:37
od ger007
pokial chces na tom nieco malo pojazdit, a dat tam dva webere tak si sprav najpr GO spodku, nikd nevies kto a ako na tom jazdil teraz robim komplet generalku jednej 1600vky a mala najeto len 90 tis KM a spodok v haji, co sa tyka uprav tazko radit, musis si spravit kompromis medzi tym kolko ma motor najazdit a ako ma jazdit,
Osobne by som staval 1600, mam k tym motorom vztah :-D, vybrusit na podstvorec, urobit GO spodku, kluky, odlahcit zotrvak kusok, ist do madarska kupit vyfuk, vacky... vsetko uz je tu aspon 200x popisane

Napsal: čtv črc 29, 2010 18:51
od Atex
ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...

Napsal: pát črc 30, 2010 14:56
od Sid
No ono tie úpravy, čo tu píše ger sú účinné, to je pravda, ale je otázne, či chceš do toho tak moc investovať :?: A aby si to spravil a potom správne nastavil to vyžaduje určité skúsenosti a musí sa to vedieť. Ak sa pre to rozhodneš, doporučujem spolupracovať s niekým, kto sa v tom vyzná.

Keď si predstavím trabantovú karosériu, ktrorá je pomerne ľahká s motorom 1700 už len v sérii s karburátorom, tak by som mal strach do toho sadnúť. Doporučujem potom spraviť ochrannú klietku, pevné sedačky a 4bodové pásy, aby si sa v tom niekde nezabil.

Napsal: pát črc 30, 2010 15:46
od patres007
no, tak zas 3000Eur do toho davat nechcem, ale ratam s tym ze neake bubaky to zozere...spolupracovat s niekym kto sa v tom vyzna by som fakt xcel, to som pisal aj v prvom prispevku, ze potrebujem kontakt na niekoho skuseneho aby mi v tom poradil...nepoznas niekoho? :-))
co sa tyka bezpecnosti: klietku tam dam spravit odbornikom, sedacky mam kupene anatomicke a pasy mam sice 3bodove, ale su tahane dozadu na klietku. A dalsia vec je, ze v kazdom aute sa da jazdit ako debil, aj tak ze clovek si vie zhodnotit kde na to moze slapnut...

Napsal: pát črc 30, 2010 16:13
od ger007
Atex píše:
ger007 píše:90 tis KM a spodok v haji
To je divne, ja mel za to, ze spodek je nesmrtelny...
to som si myslel aj ja, az do chvile kym som rozobral spodok, ked volakdo tych 90 tis odjazdi na dva oleje , neni sa comu divit

tazko povedat, par ludi co sa tym motorom vyznaju asi je, na tvojom mieste by som sa skusil poobhliadnut po neakom starom zavodnikovi alebo staremu mechanikovi z mototechny, vyuzit vsetky ich kontakty vedomosti, sam sa momentalne snazim o to iste,
zalezi od kial si, tu na fore ti vie kopec ludi poradit.

tuto ti spravim itinerar co stoji GO motora cca kym to mam v hlave cerstve

vybrus motora 80e
vybrus kluky 35e
loziska 15 + 15 = 30e
piesty od 50e - 500e
ojnice vybrus a vyvaz , to je gratis
zotrvak neake odlahcenie to mas takych 20 e + zalezi ak poznas niekoho
vacka, vyfuk , kolecko, www.wolfmotor.hu

zrataj si a uvidis ako je to cenovo

Napsal: pát črc 30, 2010 21:15
od Sid
Plus ešte rozličný drobný materiál a niejaké najazdené kilometre.

Napsal: sob črc 31, 2010 13:34
od patres007
Som z Ba, nepoznate nahodou niekoho na okoli s kym by sa o tom dalo pokecat?
S tym ze to bude nico stat pocitam, s tym nic nenarobim, ale ked uz to budem robit tak xcem aby to bolo spravene poriadne a vsetko.

Napsal: úte srp 03, 2010 06:27
od patres007
Nepoznate teda niekoho v okoli Ba s kym by sa o tom dalo porozpravat? Dik

Napsal: úte srp 03, 2010 07:49
od Roman
Chod v sobotu do Trnavy na zraz, tam sa budes mat s kym rozpravat......

Napsal: úte srp 03, 2010 08:33
od patres007
Teraz v sobotu? Kde a o kolkej? Urcite by som prisiel...

Napsal: úte srp 03, 2010 09:18
od Roman
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=13858 ak nevies kde to je, tak vo Vlckovciach na starej slepej ceste co ide vedla novej cesty na Nitru.

Napsal: úte srp 03, 2010 09:40
od patres007
Ok, pridem, a nejdete nahodou z ba, ze by som sa napojil na vas? Ak ano tak kde a o kolkej?

Napsal: úte srp 03, 2010 11:04
od Roman
Ja tento rok asi nepojdem, z Ba pokial viem ide Dandy, skus ho kontaktovat.....

Napsal: pát srp 06, 2010 11:34
od patres007
Mam este taku otazku: da sa vymenit motor 1500 za 1700? Sadne na prevodovku? Treba nieco prerabat alebo len kus za kus? Dakujem

Napsal: pát srp 06, 2010 11:39
od radek mb
patres007 píše: da sa vymenit motor 1500 za 1700? Sadne na prevodovku? Treba nieco prerabat alebo len kus za kus?
Kus za kus,příruba na převodovku je u všech Ladamotorů stejná bez rozdílu kubatury.I já vyměnil 1500 za 1700.