Dělal jsem takovou malou GO altíku v sedmě (G222). Vyčištění, nová ložiska, řádné očištění a konzervace všech spojů. Výsledek je velice uspokojivý, ať použiji jakýkoliv regulátor z mého syslátu, nejdu pod 14V, ať se světly či bez nich
. Samozřejmě při lehce zvýšených či vysokých otáčkách, na volnoběhu se světly napětí propadne, to je jasné. Zaujaly mne rozdíly ve výsledném napětí u různých regulačních pecek.
Jen malý souhrn:
Я112B CCCP - 14,2V, svod 0,1mA (kdysi za tepla rád přebíjel)
Я112B CCCP - 14,4V, svod 4,8mA , (asi nakopnut)
Я112B Russia - 14V , svod 0,52mA
Я112B Russia - 14,6V, svod 0,52mA
V provozu jsem nechal exemplář co dává 14,6V, jsem zvědav co udělá při delší jízdě, snad nevyletí ručička ostře v pravo
. Exemplář co má tak vysoký klidový proud se od ostatních líší i co se týče "vodivostí", je mu měřen přechod i tam kde ostatní kamarádi přechod nemají, zjevně je decentně proražen.
A samozřejmě se potvrdila kvalita nových dílů, poslední regulátor z výčtu byl nedávno kupován a z celého regulátoru byla dle očekávání použitelná jen ta pecka, hliníkové tělísko neodjehlené, plastové díly nepřesné, vývody uhlíků krátké a roztřepené, navíc místo letování byly jen přilepeny jakýmsi epoxidem. Délka činných částí tak s bídou dosahovala uhlíků jetých a navíc roztřepené přívody by v budoucnu jistě provedly nějakou sabotáž, ještě, že mám dostatek sovětských tělísek s uhlíky.