Stránka 2 z 2

Napsal: úte črc 20, 2010 18:50
od Fester696
Saša, No môže to bit aj to no niesom si istý nakolko so praveže tie šruby nedotahoval poriadne "nestupal na kluč aby som dotiahol" ale len ručne s citom si myslím no neviem je ta chyba viditelná ? alebo ako inak to rozpoznám ?

Napsal: stř črc 21, 2010 16:56
od Saša
Fester696 píše:je ta chyba viditelná ? alebo ako inak to rozpoznám ?
Bez demontáže těžko to bys musel mít v oku jak má vypadat nepromáčklý disk . Skus ale vyšroubovat vždy jeden šroub a koukni na něj ze předu jestli není odřený , pokud ano je to jisté že škrtá .

Napsal: ned črc 25, 2010 16:32
od Fester696
Saša, No takže teraz cez víkend som bol na chalupe kde som sa snažil zistit chybu ,postupoval som tak ako tste mi radily a to podložil som pod difik a krutil kolesami a ako si vravel Saša bolo to presnie tie moc zašroubované šrouby a tak drelo o bubon vymenil som disk a všetko zase v poriadku :) dakujem pekne za rady :)

Napsal: úte zář 21, 2010 12:41
od Jablonec.2102
A ted trošku z jiného soudku - je pravda že všechny 2107 měli diferák s převodovým poměrem 3,9?
T

Napsal: úte zář 21, 2010 13:03
od Luděk Musil
Jablonec.2102 píše:A ted trošku z jiného soudku - je pravda že všechny 2107 měli diferák s převodovým poměrem 3,9? T
Myslím si, že ne, protože 2107 měly motory 1,5 a tam byl standardem dif 4,1. Dif 3,9 se montoval pouze pro kubaturu 1,7 takže prakticky by měly být tyto dify pouze v modelech 21073i a 21044i . L.

Napsal: úte zář 21, 2010 16:23
od Křečík Barbuška
Luděk Musil píše:Dif 3,9 se montoval pouze pro kubaturu 1,7 takže prakticky by měly být tyto dify pouze v modelech 21073i a 21044i . L.
Mno, má sedma r.v. 1987 být vybavena z výroby difem 3,9. Mám to potvrzeno i průzkumem náhonu tachometru v původním 4q. Koneckonců i literatůra se o tom poměrně často zmiňuje. Toto osazení bohužel nebývalo časté, ale bylo. Mě to ukrutně vyhovuje i se slabším motorem 1452ccm 8) .